Autor |
Zpráva |
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Tak jsem to rozsvítil v noci, na jednu stranu původní 60W a na druhou 100W... příkon jsem tomu asi 95W, svítí to trošku víc no, ale kdybych to nevěděl, tak si toho nevšimnu.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
22.9.09, 19:12 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
rozdíl nightbreakeru oproti klasický H4ce je masakrální..konečně bylo vidět od auta do dálky, ne jen dva mžouravý kruhy v dálce, na tlumený zhruba normální, ale felda má malý světla, tak svítí málo, po faceliftu to je lepší, ale nejlepší je favorit...fotr tam má obyč a svítí to hodně krásně ....já na feldu pořád přemejšlim nad silnějšíma kabelama a 4dálky a do toho 100wky žárovky
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
22.9.09, 19:53 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Tak, druhá část testu... mám i nějaké fotografie...
1) Z pohledu veverky - nic není poznat
2) Z pohledu řidiče, levé dálkové světlo, 100W
3) Z pohledu řidiče, pravé dálkové světlo, 60W
Možná jsem to mohl ještě prohodit, takhle je to zkresleno tím, že silnější žárovka je blíž...
Nastavení expozice u fotek 2 a 3 je shodné.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
22.9.09, 19:56 |
|
|
OndraM
Příspěvky: 202 Bydliště: Praha-západ
|
Nepér píše: Tak jezdit na dálkový všude je napřesdržku, ale silnější žárovky H4 sotva někdo pozná. Když se vedle sebe postaví favorit se 90W a Fábie s 55W žárovkou, stejně ta fábie oslňuje víc. Navíc víme rozdíl, mezi předním dálkovým, potkávacím a mlhovým světem, že... Je-li někdo oslněn dálkovým, je to správně, je li-někdo oslněn potkávacím, pak je špatně seřízeno a je-li někdo oslněn světlem pro denní svícení, nebo mlhovkou, pak si vymýšlí.
to se mi líbí
_________________ Škoda Felicia Combi 1.3MPI GLXi 91k -> 134Nm Škoda Felicia Combi 1.6MPI GLXi Mercedes-Benz C220 CDI
|
4.10.09, 18:44 |
|
|
OndraM
Příspěvky: 202 Bydliště: Praha-západ
|
Ondras83 píše: rozdíl nightbreakeru oproti klasický H4ce je masakrální..konečně bylo vidět od auta do dálky, ne jen dva mžouravý kruhy v dálce, na tlumený zhruba normální, ale felda má malý světla, tak svítí málo, po faceliftu to je lepší, ale nejlepší je favorit...fotr tam má obyč a svítí to hodně krásně ....já na feldu pořád přemejšlim nad silnějšíma kabelama a 4dálky a do toho 100wky žárovky
to co sem měl na feldě bylo best, 100W žárovky ve velkejch kulatech světlech, bezva porce světla, někomu se to líbilo, jinýmu zase ne, ale teď je tam nemam, když sem o půl metra do boku postrčil octavii šly na řadu jako první a nezbylo po nich nic moc jednoznačne identifikovatelnýho
_________________ Škoda Felicia Combi 1.3MPI GLXi 91k -> 134Nm Škoda Felicia Combi 1.6MPI GLXi Mercedes-Benz C220 CDI
|
4.10.09, 18:49 |
|
|
Ladin
Příspěvky: 322 Bydliště: Slavičín
|
Tak po dvou měsících užíváni šly ty 100W pryč.Světlo super,ale sem tam se přepalovaly 7.5 pojistky,braj jsem to jako varování,před větším průserem...
Hold jsem to chtěl zkusit.
_________________ Škoda favorit GLXI Solitaire 94, 250 000 Km,BMM 50 Kw LPG Alfa romeo 156 2,4 JTDm (129 Kw) škoda Felicia 1,3 MPi http://moje.auto.cz/Ladi/favalek.html http://moje.auto.cz/Ladi/ala.html
|
5.11.09, 19:01 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Já tam dal místo osmiček patnáctky a problém nemám
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
5.11.09, 19:58 |
|
|
M4sterCZ
Junior TW team
Příspěvky: 964 Bydliště: Mezi ostravou a Novým Jičínem...Bílovec
|
Nepér píše: Já tam dal místo osmiček patnáctky a problém nemám
Já tam dal jednou 90/100W a ty plastové patice na tech žarovkách se mi roztekly.
_________________ Škoda Favorit Silver Line 135B BMM 40 kW papírově 136L 46kW:D 2 in 1 Odpočívej v pokoji Škoda Octavia 1,6 MPi Člen Junior TW teamu
|
5.11.09, 20:03 |
|
|
Ladin
Příspěvky: 322 Bydliště: Slavičín
|
Nepér píše: Já tam dal místo osmiček patnáctky a problém nemám
Právě takto jsem byl posr... to řešit
_________________ Škoda favorit GLXI Solitaire 94, 250 000 Km,BMM 50 Kw LPG Alfa romeo 156 2,4 JTDm (129 Kw) škoda Felicia 1,3 MPi http://moje.auto.cz/Ladi/favalek.html http://moje.auto.cz/Ladi/ala.html
|
5.11.09, 21:00 |
|
|
VeTeV
Senior TW team
Příspěvky: 766 Bydliště: kde si ustelu, tam si lehnu...
|
na 100W to chce keramicke patice, silnejsi pojistky a nervy na policajty, kteri obcas prudi... ja to jednu zimu mel. ale vratil jsem se zpet ke klasice a staci
_________________ Škoda 120GLS - renovace od základu, expediční vůz - cesta je cíl
Škoda 120L - spotřební vůz - končí
Xantia 1,8i 16v Break - ať se nám svět houpe
Když se zblázníte do řady 742 není cesty zpět - zbývá vyřešit jen otázku - kdy konečně dostanu rozum?
|
6.11.09, 09:43 |
|
|
21lucas
Ignorant pravidel
Příspěvky: 9434 Bydliště: Kolín
|
M4sterCZ píše: Nepér píše: Já tam dal místo osmiček patnáctky a problém nemám Já tam dal jednou 90/100W a ty plastové patice na tech žarovkách se mi roztekly.
me vydrzely 2 roky nez odeslo auto do Skodovackeho nebe
_________________ otec: Fobia Sedan HTP m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže
|
6.11.09, 14:22 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Tak ja neviem, ja som mal vpredu 100/90 W a ešte aj prídavné diaľky (to som ale nevedel, že mám tie 100/90, som to kúpil s autom) a nejak extra silne to nesvietilo...pravdu povediac som vôbec nepocítil prechod na klasickú H4...nepálilo to pätice, iba kontakty v relátkach boli trocha pripálené...neskôr som musel relátka vymeniť...ale tie žiarovky veľmi rýchlo odišli (otázka ale aj je, ako dlho boli v aute namontované)...
Nepér, ale za tie prachy by som to bral, prečo nie...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
6.11.09, 16:23 |
|
|
varok
Příspěvky: 14787 Bydliště: Havířov
|
Svítí to pěkně. Tu pojistku bych nedával až 15A, ale třeba desítku. Ty káblíky nejsou sotva moc hrubé. Ta pojistka je navržena pro určitou zátěž z důvodu, aby v autě nic nevyhořelo. Navíc v jiném tématu řešíte spotřebu elektřiny a dáváte TUNING diody. Tímhle tomu nepomůžete. Zbytečně huntujete altík a akumulátor.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
15.11.09, 10:58 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Keramický desítky nemám, na autě jsou buď 8 nebo 15. Já bych se toho nebál, navíc silnější je v mém případě jen dálkové vlákno, kterým se nesvítí trvale.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
15.11.09, 11:02 |
|
|
21lucas
Ignorant pravidel
Příspěvky: 9434 Bydliště: Kolín
|
Nepér píše: Keramický desítky nemám, na autě jsou buď 8 nebo 15. Já bych se toho nebál, navíc silnější je v mém případě jen dálkové vlákno, kterým se nesvítí trvale.
1 dratek z vodice =5A nacpi tam 2 dratky a mas 10 ja to takhle delal kdyz sem opravoval elektrinu
_________________ otec: Fobia Sedan HTP m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže
|
15.11.09, 11:18 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|