|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 14 ] |
|
Autor |
Zpráva |
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Záleží na jaký rychlostní stupeň to trápíš? Já po městě jezdím kolem 50km/h na čtverku a když je moc horko v létě tak dám raději trojku. Je to asi blbá doměnka, ale myslím si, že při vyšších otáčkách se to lépe chladí. Alespoň u mne.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
15.11.09, 10:32 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
Až tak velký vliv to chlazení na to mít nebude.
Co svíčky? Jak dlouho tam jsou?
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
15.11.09, 10:57 |
|
|
Radek19_ae
Příspěvky: 400 Bydliště: u Hostýnských vrchů
|
VN okruh jak radí gokralik
_________________ Pássovec AFN varoš EX: felda AEE
diagnostika koncernu, resety, nastavení, opravy VW HEX-CAN i KKL, 2x2
|
15.11.09, 21:13 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Tohle mi teď začlo dělat taky, pokud jedu třeba z mírného kopce nebo po rovině na 4ku tak 60kmph a je jen lehce sešlápnutý plyn. Mám ale karburátor, takže to asi nebude totéž. Zítra asi kouknu, jestli mi nevypadla pružinka na sytiči, protože mi připadá, že to poslední dobou nějak moc žere, na rozdělovač jsem koukal a nic neobvyklého jsem nenašel, ještě zkusím vyndat a vyčistit svíčky a uvidíme.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
15.11.09, 21:46 |
|
|
MOLSO
Příspěvky: 343 Bydliště: Hľohovec
|
Re: cuka cuka a cuka..
lord_sef píše: zdravim - favo 1994 40kW BMM zacalo cukat jak na LPG tak na benzin... a to pouze pokud jedu napr ve vesnici 50km/h a udrzuju rychlost jemne seslaplym plynem tak cuka... pokud seslapnu plyn vice je vse ok... nevite cim by to mohlo byt? dela to jak na plyn tak na benzin..
vitaj v klube ... mam cukavy favo motor v skodovke ... zacal cukat z nicoho nic - menene sviecky kable rozdelovace kontakty kondenzatory indukcne cievky cisteny a nastavovany karbec (niekolkokrat) a stale to stoji za prd a cuká. Posledne co by to mohlo byt su rozvody ale uz serem na to a ten motor dojazdím.
_________________ Draxo 105 L ... smädné kone Šporhelt 120L - samochodné približovadlo LPG
|
16.11.09, 10:11 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
MOLSO, to by ma zaujímalo, čo to v Tvojom prípade znamená - cuká?....ale ak dôjdeš na zrazík (ak bude ), tak sa možno aj povozíme...tušímdalej za tým rančom na Bojnej je taká cesta, kde by sa dalo aj trošku prebehnúť
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
16.11.09, 20:46 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Jo, tak kabelama, svíčkama ani filtrem to nebylo
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
16.11.09, 20:50 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Když to nebude elektrika, bude to ve směsi... ještě změřím palec rozdělovače a tak. A když nic, tak nějak profouknu karburátor...
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
16.11.09, 22:16 |
|
|
MOLSO
Příspěvky: 343 Bydliště: Hľohovec
|
ferrari píše: MOLSO, to by ma zaujímalo, čo to v Tvojom prípade znamená - cuká?....ale ak dôjdeš na zrazík (ak bude ), tak sa možno aj povozíme...tušímdalej za tým rančom na Bojnej je taká cesta, kde by sa dalo aj trošku prebehnúť
no pri tych 2000 - 2500 otackach (uz sa to rozsiruje ) uz aj na 4 a 5 to tak trha ako keby si natankoval skackavy benzin ... neprijemne cim plnsie a nalozenejsie auto tym to robi vyraznejsie
_________________ Draxo 105 L ... smädné kone Šporhelt 120L - samochodné približovadlo LPG
|
17.11.09, 08:43 |
|
|
karelher
Příspěvky: 1 Bydliště: Plzeňsko
|
nepravidelné cukání...
Zdravim všechny.
Asi před pul rokem jsem koupil Škodu Oktavii tdi 81kw r.v.1999.Bohužel asi po měsíci ježdění motor začal cukat...Upřesňuji že cukání se neprojevuje v tahu motoru ale spíž při lochtání na rovince(cca 2000/2500 otáček) a také při volnoběhu.Bohužel mi to už stálo nemalé peníze.Ve škoda servisu už mi vyměnili naft. čerpadlo,nějakého "pavouka"pod palubovkou,všechny možné filtry,vyčistili nádrž a NIC!Diagnostika nic neukáže,tudíž neví co s tim.Jsem fakt už zoufalej.Auto sice jezdí ale bojim se s tim ject někam dál...Strašně moc prosím o nějakou radu.Různí "odborníci"mi radili:(relé 109,podtlakové čidlo,atd...)tak nevim.Předem dík za radu.
|
18.11.09, 22:09 |
|
|
CrazyMan
Příspěvky: 3328 Bydliště: Studénka
|
že by turbo nespínalo při tak malých otáčkách?
_________________ VW Passat 3B3 1.9 TDI 96Kw
|
19.11.09, 12:05 |
|
|
congy
Tydýt
Příspěvky: 717 Bydliště: Martin,SK
|
mal som podobny problem vyriesila to GO karburatora
_________________ Skoda 120L, r.v. 1979 Skoda favorit 136LS, r.v. 90 Skoda Fabia 1,2, 12V r.v 06 - activ Audi A4 2.6 B5, r.v. 98 - activ
|
19.11.09, 16:48 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
Jo...klidně zkus zgenerálkovat karbec...ale pak ho vrať k dědovi do garáže, v TDičku ti k ničemu nebude...
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
19.11.09, 18:01 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
zacpi hadici od nádobky s aktivnám uhlí ke kar¨becu, vem silikonový sprej a postříkej na vollnoběh sání a hadice jestli náhodou motor nepřidá miloš
|
19.11.09, 18:34 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 14 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 58 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|