Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 23.11.24, 03:48



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 potřebuji radu, čep pomocného ramene, přední náprava 742 S T 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek potřebuji radu, čep pomocného ramene, přední náprava 742 S T
zdravím potřeboval bych poradit, zatuhlo mi řízení, rozházel jsem kuláky, svisláky chodí pěkně (nedávno dělaný, ale přesvědčil jsem se), vyndal jsem převodku, protože stejně teče, a přestože jsem ji podezíral, v ní to není... mno aspoň jí přetěsním, jinak je dobrá, bez vůle chodí....

ale zatuhlý to je v tom čepu, co je symetricky na nápravnici, naproti převodce vpravo, pro pomocnou páku na spojovačku... bylo tam víčko, matice zajištěná závlačkou, to jsem sundal.. ale dál to nejde, zkoušel jsem se o to i opřít opatrně páčidlem, nic... není tam nějakej fígl?

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


18.11.09, 21:11
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek 
Obrázek

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


18.11.09, 21:19
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek 
já se mezitím pokudím najít a prostudovat andrta

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


18.11.09, 21:37
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek 
Ja som to vyberal tak cca mesiac dozadu. povol aj tu spodnu maticu , vezmi kladivo a ( ak chces este cap pouzit ) vymlat to cez matku dohora smerom ku karoserii . Ked to budes mat vom , kup ( pozicaj si ) ten cap novy a ak bude v napravnici drzat dobre , daj tam ten , ked sa bude kyvat neostava ti nic ine ako zvecsit dieru a dat si vytocit na sustruhu cap s hrubsou nozickou :roll:

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


18.11.09, 21:40
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek 
nejde, ani boha....

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


18.11.09, 22:20
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek 
na vymlácení nemám rozmach... zkoušel jsem auto na to pustit z heveru - dělám to tak třeba s kulákama.... a zapajcřit, věšel jsem se na to celou vahou (120kg) nic.... nabiju si aku obě baterie a zejtra to musím nějak odvrtat... nebo co...

velkou vrtačkou se tam nedostanu....

mno zkusím to na tom ještě nechat puštěný přes noc a postříkat sprejem na uvolňování rzi... ale nevěřím tomu...

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


18.11.09, 22:25
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
kdybys nebyl tak daleko mám kolíbku a nápravu z kila kde je ten pomocnej čep ve stavu takovím že nemá vůle a jde sním krásně protáčet :wink:

_________________
Seat toledo 1.9 TDI 1996
Seat toledo 1.9 TDI 1998
T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák
Včelař

Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!


19.11.09, 07:17
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek 
tak stav po dnešku, čep jsem po prolezení veškrých autodílů ve městě, sehnal až v autodílně v malé vísce, kam jsem byl odkázán v těch posledních.....

a po prolití brzdovkou nešel ven zase ani při spuštění auta ja něj a páčení, zkusil jsem ho odvrtat . nešel, akorát jsem ho navrtal a zjistil že vrták je tupej, ž čehož vyplývá, že čep je tvrdej....

boucjání taky nepomohlo... tak jsem zkusil vzít důlčík, pod auto dal betonovej kvádr, ja něj ůčko, do něj jsem vrtnul důlek aby mi důlčík neujel, spustil auto na čep přes důlčík a bouchal a bouchal, a ještě hodně dlouho bouchal, až se dorazil o milimetr... pak jsem ještě hoooodně dlouho bouchal nadávajíce do ku.rev všemu možnému, až jsem ho ven dostal....

te´d mám teda dva, jeden bukovej, co tam byl a jeden novej...

ale schází mi ty plastový kroužky, snad někde seženu, nebo musim něco vysoustružit-vymyslet... ale vím ho**o jak to tam a co vlastěn má bejt... čep je osazenej, na satrým se to rváří, jakože dole je velká ocelová podložka a zbytek osazení nějakej plastovej kroužek. kterej sloužil buď jako prachovka jen, nebo po něm dola chodila páka - to nevím... tu podložku a matku shora jsem vymontoval ze starého čepu, to víčko je taky v pohodě...

každopádně si do nový páky vrtnu maznici a při mazání svisláků jí taky něco natlačím....

jinak jsem si dneska konečně koupil stahovák na kuláky.... super věc, doporučuju....

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


19.11.09, 20:23
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek 
Tak to si mal riadne zarvane , nam to stacilo trochu poklepat a vytiahol som ho normalne rukou . Tie puzdra tam nedavaj plastove - zachvilu bude po nich , daj tam radsej tie kovove ( hlinik asi ) , tie nam vydrzali na aute 25 rokov , len je trochu problem ich dostat von . teda ak sa bavime o puzdrach co su nalisovane v ramene capu .

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


19.11.09, 22:25
Profil ICQ
Metal (urg)
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3730
Bydliště: Vsetín
Příspěvek 
Tak to jsem měl podobnou zkušenost s pomocnou pákou řízení. 1 den stříkání brzdovkou a konkorem, potom velké mlácení, nadávání, mlácení...

Jinak futra sem zkusil udělat z teflonu, zatím je to OK už cca 3 roky...

_________________
Škoda Fabia 1.9 SDI - přesunovadlo
Jawa 350 OHC ´19 - pro jizdy s čistýma rukama
ČZ 175/477 ´72 - veterán
Obrázek
Škoda 742 Forever Team


20.11.09, 10:44
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek 
já jsem koupilk páku novou celou, pouzdra jsou nějaké měděné + potah platu a vystružené (teflon).

vrtnul jsem si do ní maznici, abych mohl ji čas od času máznout...


řízení teď chodí jako kule... ještě pak udělám zkušebku :-)

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


20.11.09, 21:10
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8621
Bydliště: Praha 13
Příspěvek 
Přesně kvůli těmhle zradám šneku a matice jsem vbastlil hřeben. :)
A když už tam máš ten 5q, by tě jedna díra navíc nezabila. :lol: Ale ne, zas je fakt že šnek je strmější.

_________________
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule
Škoda 105S -> 135S Konec již brzy
Škoda 105L Začátek snad již brzy


20.11.09, 21:52
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek 
tak šnek když je OK, chodí pěkně - teď už zase chodí pěkně, a mně se právě líbí převod 2,5 ot mezi rejdy, kdežto hřeben má pomálu 4, a to je znát... navíc když jedu v bordelu, nekope to toliko do volantu...

v podstatě mi náprava připravila za 9let na 30 let starém autě 1: svisláky (dělané před pár lety, celej den práce - hřeben je má taky)

2: spojovačka, byla volná ve spojení mezi tyčí a táhly ke kolům - hřeben má ty spojení taky..... udělal jsem to se svislákama....

a jinak převodku jsem v podstatě pouze přetěsnil a seřídil.... a ten čep mne vypekl... na druhou stranu byl tam 30 let....
:-)

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


20.11.09, 22:31
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1095
Bydliště: volyně
Příspěvek 
nejvíc mne ale překvapuje, že se to projevilo náhle... auto stálo jen 3 dny.... pravda obvykle jezdí takřka denně..

_________________
R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" :-)
Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.


20.11.09, 22:32
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8621
Bydliště: Praha 13
Příspěvek 
No vidiš, tak u hřebenu by tě nevypekl ten čep aspoň. :lol:

_________________
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule
Škoda 105S -> 135S Konec již brzy
Škoda 105L Začátek snad již brzy


20.11.09, 22:33
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 20 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz