Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 22:41



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Favorit Spouštěč 
Autor Zpráva

Příspěvky: 6
Příspěvek Favorit Spouštěč
Dobrý den, potřeboval bych poradi
Nedávno jsem vyměňoval uhliky u spouštěče za nové, vše jsem dal dohromady... potom jsem dal zpět do auta a poprvé jsem nastartoval v pohodě, ale zdálo se mi, že spouštěč dělá příliš velký hluk..
Po více nastartování se stalo, že spouštěč jen zavrčel a nic a potom to zase šlo... Tak mi to nedalo a rozdělal jsem ho znova . Uhliky byly uplně rozlámaný.... CHtěl jsem se zeptat co s tim mam dělat, a čim to je?
Díky za odpoevěď....


21.11.09, 16:56
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 756
Příspěvek 
Jak vypadá komutátor? Asi by ho neškodilo stočit. Další možnost je, že nový uhlíky byla nějaká šmejdová čína, nebo se mohla vloudit i chybička při skládání.


21.11.09, 17:53
Profil

Příspěvky: 6
Příspěvek 
Komutátor je ok daval jsem ho jednomu autoelektrikářoj (celej rotor, pže byl prasklej pastorek,) takže celej rotor je ok, komutátor vysoustružil, takže je jak novej a uhilky nevim zda mi dal dobrý
... A chybička při skládání... mno to opravdu nevim jaká... :( i když stát se to může... nestal se někomu podobnej problém? Jestli to třeba někde nezkratuje, protože ty izolace nejsou moc ok.. Byla by to možná příčina??


21.11.09, 18:04
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Nebyly to polsky uhliky z lisovany tmy?

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


21.11.09, 18:14
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 6
Příspěvek 
to nevim :) mně se zda stejný jako ty původní (kromě opotřebování) :)


21.11.09, 18:19
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
pokud se ti rozpadly ulíky na jedno zatočení tak jsou šmejd dej druhí pořádné s mosazí miloš


21.11.09, 18:38
Profil

Příspěvky: 6
Příspěvek 
jj koupim nový uhlíky a zkusim to znova.Díky za odpověďi...


21.11.09, 18:44
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
toto je klasický syndróm vadného rotoru, ďaľšie uhlíky ti to rozomelie znova, aj keď rotor zmeriaš chybu nezistíš, nie je zaťažený, v záťaži sa vinutie oprie o seba (medzizávitový skrat) alebo o kostru rotora...

zožeň si druhý....

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


21.11.09, 19:22
Profil

Příspěvky: 6
Příspěvek nový rotor?
Jako že bych si měl sehnat celý nový rotor? myslíš, že to způsobil mezizávitový zkrat?


22.11.09, 00:43
Profil

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Já bych řekl, že jsou to nekvalitní uhlíky. Sice jsem myslel, že je tam příměs mědi a né mosazi, ale to je jedno. Vyměnil bych i ložiska, jestli jsou už vymlácené, otázka pár drobných. Origo uhlíky stojí něco okolo 60-70,- kč, ne 20 za všechny čtyři. Byl ten komutátor dobře osoustružený, není hrbolatý? Jsou dobře vyčištěné drážky mezi jednotlivými lamelami komutátoru?

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


Naposledy upravil varok dne 22.11.09, 13:38, celkově upraveno 1



22.11.09, 11:07
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
myslel som druhý štartér, možno aj s Felicie....

kľudne tie uhlíky vymeň, aj ložiská, ale tá kotva je zlá, aj tak to budeš potom riešiť znova...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


22.11.09, 11:45
Profil

Příspěvky: 14805
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Já jenom nevím, co má společného mezizávitový nebo skrat na rotor společného s rozdrolením uhlíků. Kdyby měl špatný výkon, malé otáčky a přehříval se tak to jo, ale rozdrolit uhlíky :?: Ještě jsem si vzpomněl. Nezapomněl jsi tam dát ty podložky na hřídel na straně u komutátoru? To by se rotor posunul dozadu a uhlíky by se rozbyly o ty výstupky komutátoru, kde jsou připájené dráty jednotlivých vinutí.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


22.11.09, 13:42
Profil

Příspěvky: 6
Příspěvek 
nn ty podložky jsem nezapomněl.. a řekl bych, že komutátor je dobře osoustružený, žádný hrbolky na něm nejsou... Uvidim zkusim vyměnit uhliky a potom dám vědět... (Jinak děkuji za všechy odpověďi, jsem rád že když budu mít nějakej problém, tak mi poradíte.Díky


22.11.09, 14:45
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
varok píše:
Já jenom nevím, co má společného mezizávitový nebo skrat na rotor společného s rozdrolením uhlíků. Kdyby měl špatný výkon, malé otáčky a přehříval se tak to jo, ale rozdrolit uhlíky :?: Ještě jsem si vzpomněl. Nezapomněl jsi tam dát ty podložky na hřídel na straně u komutátoru? To by se rotor posunul dozadu a uhlíky by se rozbyly o ty výstupky komutátoru, kde jsou připájené dráty jednotlivých vinutí.


medzizávitový skrat : zväčší prúd pretekajúci komutátorom, nehovoriac o škodlivých indukčných prúdoch ktoré nemá čo pohltiť a pri "rozpojení" (prechod uhlíka s vadného vinutia na dobré na lamelách komutátora) obvodu prebehne výboj ktorý komutátor aj uhlíky postupne ničí, aj keď motor stále ide...

pozoroval si niekedy za chodu vadnú karbošku, alebo vrtačku, ako komutátor "iskrí" :?: princíp je rovnaký...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


22.11.09, 16:08
Profil

Příspěvky: 233
Bydliště: Olomouc - Brno
Příspěvek 
No jo jenomže jiskřící uhlíky a rozdrolený uhlíky je úplně o něčem jiným. Motor ve vrtačce není nijak odrušený a taky otáčky motoru jssou někde jinde. Kdyby měl mezizávitový zkrat tak ten uhlík dřív upálí než že by se mu rozdrolil.

_________________
Felicia 1.3 LXi, 50kW, rv. 95

Výroba hlikových celosvařených motokufrů BEGR


22.11.09, 18:21
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 18 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 50 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz