Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 21.9.24, 19:08



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 325 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 22  Další
 VeTeV - Red Alert 41kw 
Autor Zpráva
Senior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 766
Bydliště: kde si ustelu, tam si lehnu...
Příspěvek 
jak píše kromaňonec - je to benzín - žádný chrochtátko, kterému česká nafta nevoní :-))

Tebe by se to asi tykalo co ten poplatek ? ale tak to ams E2 - takze 3tis, kazdopadne smysl tohodle me unika....

Lajos s TDDi na Focusu ma E3 taky a za nim padaj brikety :lol:

Jinak už je Xantík - vembloud - můj :-)) jen jsem zvědav kdy jim dojdou ty kombinace SPZ - jsem uždostak 1AK

_________________
Škoda 120GLS - renovace od základu, expediční vůz - cesta je cíl
Škoda 120L - spotřební vůz - končí
Xantia 1,8i 16v Break - ať se nám svět houpe

Když se zblázníte do řady 742 není cesty zpět - zbývá vyřešit jen otázku - kdy konečně dostanu rozum?


25.11.09, 15:40
Profil
Pspvek Reklama

   
Prase
Uživatelský avatar

Příspěvky: 105
Bydliště: planeta Krypton
Příspěvek 
VeTeV píše:
jak píše kromaňonec - je to benzín - žádný chrochtátko, kterému česká nafta nevoní :-))

Tebe by se to asi tykalo co ten poplatek ? ale tak to ams E2 - takze 3tis, kazdopadne smysl tohodle me unika....

Lajos s TDDi na Focusu ma E3 taky a za nim padaj brikety :lol:

Jinak už je Xantík - vembloud - můj :-)) jen jsem zvědav kdy jim dojdou ty kombinace SPZ - jsem uždostak 1AK


Jojo, v roce 1999 ještě E3 neplatilo. :-/ Hlavní je, že jsem zmr*dosystému nemusel nic vkládati do chřtánu. Ale už jsme viděli v papírech vod Feldy 1.3 BMM Euro 2 a Euro 3.
Mno a u MPi 1997 jsme viděli aj Euro 4. Ta kravka co to tam na DI psala, tak musela bejt vožralá. :-D

_________________
Škoda 105 - 136 Tuňák (1983)
Citroën Xantík žehlička (1999)


25.11.09, 15:55
Profil
Senior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 766
Bydliště: kde si ustelu, tam si lehnu...
Příspěvek 
prostě bordel jako ve všem - já jsem rád, že za to koupim raději spojku :lol:

_________________
Škoda 120GLS - renovace od základu, expediční vůz - cesta je cíl
Škoda 120L - spotřební vůz - končí
Xantia 1,8i 16v Break - ať se nám svět houpe

Když se zblázníte do řady 742 není cesty zpět - zbývá vyřešit jen otázku - kdy konečně dostanu rozum?


25.11.09, 15:59
Profil
Prase
Uživatelský avatar

Příspěvky: 105
Bydliště: planeta Krypton
Příspěvek 
VeTeV píše:
prostě bordel jako ve všem - já jsem rád, že za to koupim raději spojku :lol:


Tak jí pak namaž husím sádlem, ať se tak rychle neopotřebovává. :-D

_________________
Škoda 105 - 136 Tuňák (1983)
Citroën Xantík žehlička (1999)


25.11.09, 16:04
Profil
Senior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 766
Bydliště: kde si ustelu, tam si lehnu...
Příspěvek 
natřu jí raději barvou ať odolává i korosi :wink:

_________________
Škoda 120GLS - renovace od základu, expediční vůz - cesta je cíl
Škoda 120L - spotřební vůz - končí
Xantia 1,8i 16v Break - ať se nám svět houpe

Když se zblázníte do řady 742 není cesty zpět - zbývá vyřešit jen otázku - kdy konečně dostanu rozum?


25.11.09, 16:07
Profil
Prase
Uživatelský avatar

Příspěvky: 105
Bydliště: planeta Krypton
Příspěvek 
VeTeV píše:
natřu jí raději barvou ať odolává i korosi :wink:


Já asi počkáju ještě na spadnutí cen a mám dalšího kundidáta bez změny značky :-D

Sedan
http://allworldcars.com/wordpress/wp-co ... n-c5-3.jpg

Konby je parádní
http://www.pointza.sk/user-data-pointza ... 0Torer.jpg

Prej to váží 1800 kg :-D To by stačilo ne ?
Koukal jsem na konstrukci přední nápravy a je stejná pro Hydractive 3+ jako pro Métallique, což je pružina a tlumič. Jen je tam místo pístnice a koule pružina a tlumič, jinak dráhy a funkce stejná. Oni totiž dávají hydru až do posledních dvou výbav. Přinejhorším je i alternativa s pružinou v pohodě, protože to bude taky houpadlo, byť o něco menší.
Dobré je, že si to nechalo něco z typického Citroën designu. Na sedanu je síla to konkávní zadní sklo, raději nemyslet co stojí. :-) http://www.barrettskent.co.uk/blogimage ... n_C5_1.jpg Není to moc vidět, ja na horní straně vypouklé a na spodní prohnuté proti směru jízdy. :-)

_________________
Škoda 105 - 136 Tuňák (1983)
Citroën Xantík žehlička (1999)


2.12.09, 11:55
Profil
Senior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 766
Bydliště: kde si ustelu, tam si lehnu...
Příspěvek 
na nej jsme zrovinka vcera koukal s Kaprofem a rikal jsem si ze to bude asi to prave oriskove pro zmenu po xantakovi - proste ta C5ka prvni ej takova divna, a dneska uz ej to obvykle olitane az hruza...

toto vypada fakt nadherne a je to moc efesni - jen ty ceny ted budou totalni peklo

jsem prave jukal, ze davaji i klasicistni podvozik s perkem - nejenom gulu... kazdopadne pravdu diz, ze ono to po houpatku tezko bude chtit zebrinak :wink:

BTW: a davaji jeste vubec nejaky rozumny nabidky benalu a nebo je to vsjo HDi? zen smer je u Frantiku vic nez zrejmy - nafta nafta nafta

_________________
Škoda 120GLS - renovace od základu, expediční vůz - cesta je cíl
Škoda 120L - spotřební vůz - končí
Xantia 1,8i 16v Break - ať se nám svět houpe

Když se zblázníte do řady 742 není cesty zpět - zbývá vyřešit jen otázku - kdy konečně dostanu rozum?


2.12.09, 12:08
Profil
Prase
Uživatelský avatar

Příspěvky: 105
Bydliště: planeta Krypton
Příspěvek 
VeTeV píše:
na nej jsme zrovinka vcera koukal s Kaprofem a rikal jsem si ze to bude asi to prave oriskove pro zmenu po xantakovi - proste ta C5ka prvni ej takova divna, a dneska uz ej to obvykle olitane az hruza...

toto vypada fakt nadherne a je to moc efesni - jen ty ceny ted budou totalni peklo

jsem prave jukal, ze davaji i klasicistni podvozik s perkem - nejenom gulu... kazdopadne pravdu diz, ze ono to po houpatku tezko bude chtit zebrinak :wink:

BTW: a davaji jeste vubec nejaky rozumny nabidky benalu a nebo je to vsjo HDi? zen smer je u Frantiku vic nez zrejmy - nafta nafta nafta


Oni říkaj v testech, že i péro je skoro stejně pohodlné a houpavé jako hydro, i když ta bude pořád někde jinde než klasické pérování. Dělají benzíny.
1.6 THP (vysokotlaký vstřik + turbo) 150 ps, pak 2,0 16V tuším s něco kolem 140 - 160 ps, pak 1.8 16V 125 ps a 3.0 V6 24V s cca 210 ps.
Takže vejběr je, na trhu jsou ale převážně ty HDička, což mi moc nevoní.
Dělají ale 1.6 HDi 80 kW, pak 2.0 100 kW, pak 2.2 biturbo 127 kW, a 2.7 Hdi což je šestiválec s nevím kolik kW.

_________________
Škoda 105 - 136 Tuňák (1983)
Citroën Xantík žehlička (1999)


2.12.09, 13:03
Profil
Senior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 766
Bydliště: kde si ustelu, tam si lehnu...
Příspěvek 
no zni to zajimave... no stejne mam dojem ze ta hydra je proste jedinecna, na druhou stranu atdy bude asi mrte ektroniky navic...
s tou naftou jsem na tom podobne, ale vis jak - pak narazis na pekny kus v nafte a predsudky jdou stranou.. holt naftaky jsou ted in a ta spotreba lidi laka, k tomu to ma kroutak jak prase...

no uvidime co bude za par let

_________________
Škoda 120GLS - renovace od základu, expediční vůz - cesta je cíl
Škoda 120L - spotřební vůz - končí
Xantia 1,8i 16v Break - ať se nám svět houpe

Když se zblázníte do řady 742 není cesty zpět - zbývá vyřešit jen otázku - kdy konečně dostanu rozum?


2.12.09, 13:12
Profil
Prase
Uživatelský avatar

Příspěvky: 105
Bydliště: planeta Krypton
Příspěvek 
VeTeV píše:
no zni to zajimave... no stejne mam dojem ze ta hydra je proste jedinecna, na druhou stranu atdy bude asi mrte ektroniky navic...
s tou naftou jsem na tom podobne, ale vis jak - pak narazis na pekny kus v nafte a predsudky jdou stranou.. holt naftaky jsou ted in a ta spotreba lidi laka, k tomu to ma kroutak jak prase...

no uvidime co bude za par let


Za pár let ? To budeš mít v podpisu :
Škoda 120GLS - renovace od základu, expediční vůz - cesta je cíl
Škoda 120L - spotřební vůz - skončil
Xantia 1,8i 16v Break - ať se nám svět houpe
Citroen C5 break 2009 - mám houpání málo

:-)

No a Kromaňonec
Škoda 105 - 136 Tuňák (1983)
Citroën Xantík žehlička (1999)
Octavia Super (1963)
Citroen C5 break mastodont (2009)

Automobilní magnáti :-D

_________________
Škoda 105 - 136 Tuňák (1983)
Citroën Xantík žehlička (1999)


2.12.09, 13:58
Profil
Senior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 766
Bydliště: kde si ustelu, tam si lehnu...
Příspěvek 
no to by byl masakr - bych si pripadal jak nejakej džej ár z dallasu :-))

koukám necháváte octavu po dedovi?

_________________
Škoda 120GLS - renovace od základu, expediční vůz - cesta je cíl
Škoda 120L - spotřební vůz - končí
Xantia 1,8i 16v Break - ať se nám svět houpe

Když se zblázníte do řady 742 není cesty zpět - zbývá vyřešit jen otázku - kdy konečně dostanu rozum?


2.12.09, 14:01
Profil
Senior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 766
Bydliště: kde si ustelu, tam si lehnu...
Příspěvek 
takhle to vypada ten zazrak :-))

porovnani kola a kanaldeklu Obrázek

a nejake to foto tohoto megastroje :-))
ObrázekObrázekObrázekObrázek

_________________
Škoda 120GLS - renovace od základu, expediční vůz - cesta je cíl
Škoda 120L - spotřební vůz - končí
Xantia 1,8i 16v Break - ať se nám svět houpe

Když se zblázníte do řady 742 není cesty zpět - zbývá vyřešit jen otázku - kdy konečně dostanu rozum?


2.12.09, 19:21
Profil
Prase
Uživatelský avatar

Příspěvky: 105
Bydliště: planeta Krypton
Příspěvek 
Paráda, kufr jako kráva :-D Dobrý je ta hrana zároveň s nárazníkem.
Dyk ty kola jsou hezký, takový se strkaly i na jedničkový Activy.

Ale už to leze, už jsi poptával jaký Etčko pro 16ky. :-D
Na to by byly ok tak ty 205/55/16 a komfort neutrpí. Jsou na průměru o kousek větší, ale já jezdím zimní 195/65/15 a nepoznám rozdíl proti 185/65/15.
Ty 195ky jsou pak zhruba stejně vysoký jako ty 205/55/16, takže to bude OK.
Nehledě na to, že v tomhle rozměru jsou ještě za solidní ceny od každého výrobce.

_________________
Škoda 105 - 136 Tuňák (1983)
Citroën Xantík žehlička (1999)


Naposledy upravil Kromaňonec dne 3.12.09, 11:30, celkově upraveno 1



3.12.09, 11:27
Profil
Prase
Uživatelský avatar

Příspěvky: 105
Bydliště: planeta Krypton
Příspěvek 
Za chvíli se začnou všickí čertit, že z toho děláme TW Citroën club :-D

_________________
Škoda 105 - 136 Tuňák (1983)
Citroën Xantík žehlička (1999)


3.12.09, 11:29
Profil
Senior TW team
Uživatelský avatar

Příspěvky: 766
Bydliště: kde si ustelu, tam si lehnu...
Příspěvek 
no s tema koelckama - je to tak nejak ze porad premyslim a rikam si jestliva nakoec nezustat u tech 15tek :-)) uvidima jak to dopadne a jestli spis se na to nevyseru a nekoupim gumy nehodim na poklicoidni kola a nevykaslu se na to - zakladem jest poradna udrzba vozidla a krasleni prijde nakonec ...

hlaven ja mama rad limcova kola a dneska je same kolo bez limce a to ja nerad :wink:

_________________
Škoda 120GLS - renovace od základu, expediční vůz - cesta je cíl
Škoda 120L - spotřební vůz - končí
Xantia 1,8i 16v Break - ať se nám svět houpe

Když se zblázníte do řady 742 není cesty zpět - zbývá vyřešit jen otázku - kdy konečně dostanu rozum?


3.12.09, 11:30
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 325 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 22  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz