chrasti favo motor :( --> vymena rozvodov -> OK
Autor |
Zpráva |
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Tak sundej klínový řemen a poslechni si to. Cvíli to vydrží.
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
10.1.07, 18:08 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
deekay píše: patrik-hp píše: No já viděl jen jednou za život,že se řetěz protáčel na zubech rozet.Mělo to 171 000.Ale to je vyjímka,fakt asi jako sportka a výhra .Jestli ti to mele kávu tak udělej tu generálku A připrav si už rovnou nějakou vačici,jestli tam ještě nemáš nějakou zajímavější... Já kdybys zapoměl třeba.pak už je to takový únavný to znova rozborkovat. A nebo neodpoutali se ti odstředivý závaží od čepů v rozdělovači...nebo jestli ti neulítli pružinky ....sranda.Jestli si za vše chytal a drží to jak má tak to asi držák altíku,co ho drží ty dvě šestky na bloku nebude.Asi už opravdu šrotujou rozvody.Nebo ložisko v altu...Nebo snad vodní pumpa?To že vydržely bejt zticha ještě včera trochu tak dnes už se ozývají fest...tak tady v čechách stojí kolem 300Kč.u vás trochu víc...A nezapomeň na těsnidla a udělej teda už laboraci vnitřností,když už s tím počítáš p5idej to k tomu salámu a rostlinýmu oleji no, vacku som rozmyslal dat 254/254, to sa mi zda taky dobry kompromis a zaroven lepsie ako tam je. ale pravdepodobne zajdem do Motor excelu a dam im realizovat upravu na 60Kw http://www.motor-excel.cz/cenik.htmhoci sa mi to zda moc, len vymenou za upravenu hlavu, sanie a zvody... ale typek si u nich nechal spravit fabiu 1,4, dokonca mu prirabali sekvencne radenie a tvrdil ze uz 50 tis km a no problem. nerad by som experimentoval ja ked uz niekde maju odskusanu komplexnu a funkcnu upravu. este by som viac pokazil ako vylepsil mate s nimi niekto skusenosti? zatial od 3 ludi co som sa pytal len same chvaly pocuvam na rozdelovaci bola akurat menena indukcka ale asi nic ine, to by som mal tiez pozret.... altik ked sa ho dotykam dost vibruje, ale remen je napnuty v poho, neviem ci to moze tak byt ale nezda sa mi ze to je nieco abnormalne, skusim sa pozret ne to upevnenie dvoma sestkami ale tie rozvody vymenim v kazdom priapde, a budem mat pokoj na dusi dalsich 80 tis
No Čepek majitel Excelu je zvláštní člověk...Už má mnoho zkušeností...ale když jsme jezdili v Sedlčanech rallyekros tak nebyl moc oblíben...Neznám ho...jen jsem viděl jeho a na něj názory.Upravy už dělá dobré,ale protože má zázemí.A už má mnoho zkušenností,tak že vlastně je dobrej po tolika letech.Ale jen díky rokům...jako vlastně každý ....ale?
|
10.1.07, 19:30 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
tak som si kupil nove rozvody, ten papier pod veko rozvodov a gufero na remenicu do tyzdna by som to mal vymenit a potom napisem ako som dopadol...
inac postup je aky?
-uvolnim sroby na uchyteni altiku
-dam dole klinak
-odmontujem veko
a potom co? ako sa davaju dole tie kolesa s retazou?
poprosim este nejake rady pls, dost sa bojim ze sa napr. seknem a zmenim casovanie
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
16.2.07, 16:44 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Musis nejprve sundat vanu, pak saci kos, pak viko rozvodu. Rozvody bud pujdou stahnout rukama (musis obe kola soucasne) anebo stahovakem. Zrovna neska sem je sundaval a maly kolo slo v poho, ale velky jedine stahovakem Az je sundas, tak s nicim nehejbej, pak nemuzes nic pokazit jinak by i u tebe melo platit 12 cepu mezi zubama ... To je v literature ...
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
16.2.07, 18:03 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
- nejlepší sundat olejovou vanu
- kus prkýnka vzepřít mezi kliku a blok
- povolit matku řemenice 30/32
- nastavit motr do HU, rozdělovač proti rysce
- sundat matku 30/32, řemenici, rozdělovač, sundat prsa
- povolit matku na vačce13/14, sundat
- sundat rozvody +- 2 velké ploché šroubováky
- nasadit nové rozvody, při motoru v HU a palec proti rysce, je 21 čepů. Utáhnout šroub na vačce, zajistit. Na prsa dát nový gufero 42/56/7, dát silikon, zadělat prsa. Frkneš tam řemenici, šroub30/32 utahneš rukou, podíváš se jestli ty 2 axiální podložky seděj v zářezech v klice nkde nevylejzaj, potom dáš prkýnko, utáhneš šroub 30/32, dáš rozdělovač+nový tesnění, na vanu silikon, tu zaděláš, hurá jedem skoro
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
16.2.07, 18:07 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
spartra píše: - nejlepší sundat olejovou vanu - kus prkýnka vzepřít mezi kliku a blok - povolit matku řemenice 30/32 - nastavit motr do HU, rozdělovač proti rysce - sundat matku 30/32, řemenici, rozdělovač, sundat prsa - povolit matku na vačce13/14, sundat - sundat rozvody +- 2 velké ploché šroubováky - nasadit nové rozvody, při motoru v HU a palec proti rysce, je 21 čepů. Utáhnout šroub na vačce, zajistit. Na prsa dát nový gufero 42/56/7, dát silikon, zadělat prsa. Frkneš tam řemenici, šroub30/32 utahneš rukou, podíváš se jestli ty 2 axiální podložky seděj v zářezech v klice nkde nevylejzaj, potom dáš prkýnko, utáhneš šroub 30/32, dáš rozdělovač+nový tesnění, na vanu silikon, tu zaděláš, hurá jedem skoro
otazky :
-je nevyhnutne dat motor do HU a odmontovat prsia?
-bez toho silikonu by to neslo? mam len nejaky kupelnovy ale drzi jak svina
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
16.2.07, 18:35 |
|
|
fert.j
Příspěvky: 544 Bydliště: Praha
|
uz ti to nechrasti???
nejsou tovtily nestaly by za to udelat???
|
16.2.07, 21:46 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
fert.j píše: uz ti to nechrasti???
nejsou tovtily nestaly by za to udelat???
Dyk se chysta na ty rozvody ...
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
16.2.07, 21:48 |
|
|
fert.j
Příspěvky: 544 Bydliště: Praha
|
myslis ze to budou
|
16.2.07, 21:49 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
fert.j píše: myslis ze to budou
Po 100 tisicich asi jo, no ventily takhle specificky nechrastej, ale neni je samozrejme od veci sestelovat kdyz uz se v tom bude hrabat
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
16.2.07, 21:52 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
deekay píše: spartra píše: - nejlepší sundat olejovou vanu - kus prkýnka vzepřít mezi kliku a blok - povolit matku řemenice 30/32 - nastavit motr do HU, rozdělovač proti rysce - sundat matku 30/32, řemenici, rozdělovač, sundat prsa - povolit matku na vačce13/14, sundat - sundat rozvody +- 2 velké ploché šroubováky - nasadit nové rozvody, při motoru v HU a palec proti rysce, je 21 čepů. Utáhnout šroub na vačce, zajistit. Na prsa dát nový gufero 42/56/7, dát silikon, zadělat prsa. Frkneš tam řemenici, šroub30/32 utahneš rukou, podíváš se jestli ty 2 axiální podložky seděj v zářezech v klice nkde nevylejzaj, potom dáš prkýnko, utáhneš šroub 30/32, dáš rozdělovač+nový tesnění, na vanu silikon, tu zaděláš, hurá jedem skoro otazky : -je nevyhnutne dat motor do HU a odmontovat prsia? -bez toho silikonu by to neslo? mam len nejaky kupelnovy ale drzi jak svina
- není, můžeš to dělat dle návodu na 12 čepů. Dle mě je lepší to dělat na 21, s motorem v Hu
- prsa musíš odmontovat jinak se nedostaneš na rozvody
- šlo s těsněním, ale prosakuje, takže silikon
- kupelnový ne
nějakej na motor červenej 300ml gasket seal, bo vyráběj i 50/60ml tuby
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
17.2.07, 09:08 |
|
|
barton
Příspěvky: 436 Bydliště: Praha-západ
|
12 čepů to je když je motor v HU ale na 4 válci a 21 čepů když to je v HU na 1 válci. Jim to asi nějak nevyšlo
_________________ Felicia 1999 50kw NEMÁM RÁD AUTOPOTAHY
|
17.2.07, 12:39 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
tak jde to tak i tak
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
17.2.07, 22:30 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
tak a je to rozvody vymenene, loziska v altiku pre istotu tiez, este bola vadna aj jedna sviecka
vysledok: chrastenie je fuc a volnobeh je ovela plynulejsi (neviem preco )
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
3.3.07, 17:24 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
deekay píše: tak a je to rozvody vymenene, loziska v altiku pre istotu tiez, este bola vadna aj jedna sviecka vysledok: chrastenie je fuc a volnobeh je ovela plynulejsi (neviem preco )
Protože se motoru lépe a přesněji zapaluje v pravý okamžik Není tam už rozvodovej chaoz
|
3.3.07, 22:11 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 60 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|