Autor |
Zpráva |
Billy Bob Bean
Příspěvky: 233 Bydliště: Olomouc - Brno
|
Zkusím zítra vytáhnout regulátor na světlo a podívám se na uhlíky. Moc na krátký uhlíky nevěřím. Už to 3 dny jezdí bez problémů. Když oddělám regulátor neodmagnetuje se mi rotor?
|
23.10.09, 17:39 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Billy Bob Bean píše: Zkusím zítra vytáhnout regulátor na světlo a podívám se na uhlíky. Moc na krátký uhlíky nevěřím. Už to 3 dny jezdí bez problémů. Když oddělám regulátor neodmagnetuje se mi rotor?
nie, nič sa nestane...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
23.10.09, 17:49 |
|
|
Billy Bob Bean
Příspěvky: 233 Bydliště: Olomouc - Brno
|
Tak nakonec mám jen 55A altík, s něčím jsem si ho popletl. Vytáhnul jsem regulátor ven vnější uhlík (uhlík co patří na vnější sběrací kroužek) měl jen 2 mm. Už tam mám druhej regulátor a zatím to vypadá slibně. Na volnoběh drží 14V na baterce a asi ještě trochu to napětí poleze nahoru, až se dobije baterka.
Na baterku se celkem bez problémů dá ujet 100km po dálnici se zapnutými světly.
Pokud se k něčemu dokopu tak bych mohl zkusit příští víkend udělat repas. Něví prosím někdo rozměr\ číslo ložisek? Koupil bych nějaký SKF.
_________________ Felicia 1.3 LXi, 50kW, rv. 95
Výroba hlikových celosvařených motokufrů BEGR
|
24.10.09, 15:19 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
ak ma favo rovnaky altik jako 742 (55A verzia)
tak loziska nejdes tu: http://rapidka.blackh0le.eu.org/ekatalo ... rts&cat=30
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
24.10.09, 15:33 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
neviem či náhodou nemajú rovnaké ložiská, ale Favo 55A a 742 55A sú iné...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
24.10.09, 18:44 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
tak som sa dneska dostal k multimetru, nelenil som a dal som sa merat dobijanie (jedna sa o klasicky 742kovy 55A alternator):
baterka naprazdno: 12.6V
volnobeh naprazdno: 13.2V
v otackach naprazdno: 14V / 4000ot
volnobeh so svetlami: 12.6V
v otackach so svetlami: 13.5V / 3000ot
plna zataz (dialkove+vetrak naplno): 13V / 3000ot
(v plnej zatazi na volnobeh to bolo pod 12.6V)
tak a babo rad... altik? regler? budenie? kazdopadne altik budem manit do mesiaca za 70A z 781ky ale zaujima ma cim je toto chovanie sposobene....
ked som domeral a nechal bezat na volnobeh len s parkovackami tak bolo na baterke zrazu 13.8-14V
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
23.11.09, 18:38 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
já si dneska konečně dodělal jednoduchý testér pár drátů, altík ve svěráku , vrtačku s uplým ořechem, starší aku která žere, a vesele točím a testuji proudy i napětí přes MAB 001,
jednoduché mobilní skladné a neviditelné zařízení na nepochopitelné věci miloš
|
23.11.09, 19:03 |
|
|
breta1
Příspěvky: 327
|
darklord:
Ja tam chybu moc nevidim...
|
23.11.09, 20:25 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
ja chybu nevidim, ale pocitujem. proste obcas startuje (ked vypinam svetla vzdy ked stojim na semafore, furt mam kvalt aj tam kde by som siel inak na volnobeh) alebo nestartuje ked jazdim normalne
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
23.11.09, 20:52 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
tak som zohnal nabijacku, nahodil som to do elektriky a ukazuje mi na ampermetri 2A (rozsah 0-9A). ma to tak byt? kedy mozem pocitat ze je to nabite?
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
25.11.09, 20:31 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
darklord píše: tak som zohnal nabijacku, nahodil som to do elektriky a ukazuje mi na ampermetri 2A (rozsah 0-9A). ma to tak byt? kedy mozem pocitat ze je to nabite?
2A pri plne vybitej baterke je na dlho... dôležitejšie je napätie, to nemáš ako zmerať, nemalo by prekročiť 14,6V....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
25.11.09, 20:36 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
no napetie nezmeram, jednak som nechal multimeter v aute. inak ano baterka je uplne vybita, otazne je ci nieje KO. skusim to nechat tak aspon dva dni a uvidim
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
25.11.09, 20:38 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
darklord píše: no napetie nezmeram, jednak som nechal multimeter v aute. inak ano baterka je uplne vybita, otazne je ci nieje KO. skusim to nechat tak aspon dva dni a uvidim
to by som povedal že bude KO, tá moja zlá baterka po pripojení do 1min prúr klesol na 2A aj keď motor natočila už nemala dostatočné napätie.
pri nabíjaní dobrej baterky prúd klesne až po 2-3hodinách, ale postupne, niekedy aj neskôr, zálží na stave vybitia baterky...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
25.11.09, 20:43 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
no tak aspon viem na com som... ked som ju dostal tak uz kamos tvrdil ze neni nic moc a dva roky este posluzila...
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
25.11.09, 20:47 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
no tak dneska rano je tam 0.5A... to asi ani nema cenu trepat nazad do auta
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
26.11.09, 07:42 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|