Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 22.11.24, 14:13



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 15 ] 
 Pro znalce automatu 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek Pro znalce automatu
takze zkusim se optat jde o meho jaguara dostava se mi olej do chlazeni jedna se ale o cerveny olej...tedy prevodovka nebo servo...ze serva netusim jak by se tam dostal a v prevodovce malinko klesla hladina takze na 99procent prevodovka.....do chladice vedou zvlast trubky....na 99procent z prevodovky..vetsina automatu to tak ma co sem videl jedna se asi o nejake chlazeni oleje...vodou v chladici.takze nejake udrzovani teploty kolem 80stupnu...chladic novy nemaji..ale muzu tenhle poslat na opravu...ted otazka...muzu to proste ted odpojit a jezdit bez toho jen bych to propojil aby olej nesel pres toho hada v normlanim chladici...resil nekdo neco podobneho...nehodi se mi ted posilat zrovna chladic na opravu neni to nejlevnejsi vydaju je dost a zase to nechci mit odstavene jen kvuli tomuhle...jezdim prevazne kratke trasy..a nejak extra teplo tady taky neni.....resil nekdo tohle....ja osobne myslim ze by se nic stat nemelo...diky za nazory....i na neskodovacke tema jirka

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


8.5.09, 20:22
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
tak sem se koukal a trubky jdou z prevdodvky kde bylo opet malo oleje takze olej se opravdu dostava z prevodovky do chlazeni... :roll: myslite ze seteda neco stane kdyz to na nejaky cas propojim a budu jezdit bez toho...myslim ze ne ale na druhou stranu nechce se mi pak shanet prevodovku....teplotu oleje nemam jak kontrolovat :lol:

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


10.5.09, 09:07
Profil ICQ

Příspěvky: 185
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
No co aspom vim od kamarada s automatem, tak to je takovy olej/hydraulicka kapalina. Neslouzi jenom k mazani prevodu, ale taky se pouziva jako hydraulicka kapalina pro ovladani cele te automaticke prevodovky. Je mozne ze to slouzi jako chlazeni a mozna jako ohrev kapaliny zaroven, kdyz je zima - aby se rychleji ohrala a nebyla tak viskozni. Asi pak automat lepe pracuje. Ja bych to bez toho asi nezkousel. Nak


EDIT. tak sem se vyptaval a pry bez chlazeni odrovnas prevodovku...


12.5.09, 14:48
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
tak uz je to odpojeny jina moznost neni....muzu s tim aspon takhle nekam jet a je to pojizdne a netece me tam voda stalo se totiz to ze uz v prevodovce byla emulze dnes sem to cele rozdelava a vyplachoval...jinak jak pises tak taky jsem stejneho nazoru ze to je ohrev i chlazeni zaroven....nektere automaty to ani nemely...ale nevim......napln je ted nova a ja jezdim jen tak jendou za tydne nakoupit....a to ani nepotrebuju nutne..takze s tim stejne jezdit nebudu a pockam si na chladic....potom jeste jednou sundam vanu na prevodovce a dam opet novou napln i fridex....mel sem vsude emulzi..... :roll: ale projizdel sem to dnes...a radi to normalne....vite nekdo co tumo teda vadi..jakej styl jizdy kdyz to mam ted odpojene...jestli spise delsi trasy a nebo mesto kde to hodne radi ja jezdim jen po meste osobne si mylsim ze ten olej se zahriva na tech 80 stupnu treba pul hodinky bez problemu...a to je tak nejdelsi trasa co pojedu...myslim spise ze to je hodne kvuli prave stabilizaci vizkozity.....ale myslet znamena ho**o vedet :lol: ...kdyz tak diky za nejake rady....Jirka

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


12.5.09, 21:38
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
nechce se mi hledat jak to tam je a ani jsi neudal typ motoru a převodovky, máš tam asi dvoují chlazení náporový chladič a výměník tepla, kde se olej naopak v zimě ohřívá, ten odpoj

pokud zrovna nepojedeš na le mans tak nic nepoznáš miloš


14.5.09, 06:33
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
nechce se mi hledat jak to tam je a ani jsi neudal typ motoru a převodovky, máš tam asi dvoují chlazení náporový chladič a výměník tepla, kde se olej naopak v zimě ohřívá, ten odpoj

pokud zrovna nepojedeš na le mans tak nic nepoznáš miloš


no motor obsah 3.6 to je jen jeden rok auta je 86 jaguar xjs ...ale je to tak jak pises v klasickem chladici vody pro motor je uvnitr had a tim proudi olej z prevodovky ...stalo se to ze ten had prasknul...tipuju to na korozi :lol: a voda sla do prevodovky a olej zase do chladice....tak sem nechal udelat primo na prevodovce propojku..ktera teda stala 20liber :evil: ...prevdovku vypustil nalil novy olej...zahral ...ale porad tzam byla emulze..tak sem sundal i vanu ..tam zustavalo jeste asi pul litru toho nejvetsiho sajrajtu...vypustak neni uplne na nejnizzim miste..tak to sem vycistil..nalil novy olej..zahral projel...doplnil pak na maximum ....prevodvka normalne chodi..radi...zda se mi ale ze ted radi malinko ve vyssich otackach.......ale nevim....neni to o moc...mozna se me to jen zda....no z chlzeni sem jen odsal olej z nadobky....to pak vycistim az budu menit ten chladic....jinak si mylsim ze pro tu prevodovku je hlavne dulezita viskozita oleje a prave proto to tam je aby to melo porad 80 stupnu....

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


14.5.09, 20:41
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
tak sem tu prevdodvku proplachoval dvakrat ale ted po tydnu ..parkrat sem se projel tak je tam porad emulze...uz ne teda tolik ale je...nevite jestli se u automatu to vypousti jeste nekde z te hydrospojky....ja sem sundaval celou vanu a cistil to..jinak dle autodat je napln jen 3.3 litry....a na rysky to sedi..ale pripada mi to malo

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


17.5.09, 13:59
Profil ICQ

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
U automatu při výměně obnovíš jenom třetinu náplně, zbytek zůstane v pajšlu a jde dostat ven jenom po rozebrání celé almary. Proto je interval výměny třetina životnosti oleje při normálních podmínkách. Když seš v servise, tak musíš být u zdroje oleje, tak měň, měň a zas měň, než bude čirej. Ale zas dle teorie borce, co to spravuje se po výměně oleje almara do půl roku posere, pokud se v ní olej neměnil podle intervalů, tak nevím. Mě radil, ať na to ani nesahám, maximálně jen dolívám při úbytku a zatím to funguje. Naposled se na tom měnil olej před 150.000 km a interval je už dvakrát v nenávratnu, takže něco na tom bude.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


17.5.09, 15:54
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
Drak píše:
U automatu při výměně obnovíš jenom třetinu náplně, zbytek zůstane v pajšlu a jde dostat ven jenom po rozebrání celé almary. Proto je interval výměny třetina životnosti oleje při normálních podmínkách. Když seš v servise, tak musíš být u zdroje oleje, tak měň, měň a zas měň, než bude čirej. Ale zas dle teorie borce, co to spravuje se po výměně oleje almara do půl roku posere, pokud se v ní olej neměnil podle intervalů, tak nevím. Mě radil, ať na to ani nesahám, maximálně jen dolívám při úbytku a zatím to funguje. Naposled se na tom měnil olej před 150.000 km a interval je už dvakrát v nenávratnu, takže něco na tom bude.


asi neco takoveho jsem potreboval vedet jestli to nejak cele dostanu ven...musim vzdy sundat vanu protoze dole zustane asi pul litru te emulze..dole se drzi voda...ja sem to ani menit nechtel...ale ted zase jezdit s emulzou to je taky kokotina....tak zitra to zase po praci vyplachnu no...co se da delat...stejne nemam ten chladic..tak to budu nejak prubezne vyplachovat....potom az bude novej chladic tak dam zase novou napln

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


17.5.09, 16:14
Profil ICQ

Příspěvky: 547
Bydliště: Ostrava
Příspěvek 
Jiri píše:
tak sem se koukal a trubky jdou z prevdodvky kde bylo opet malo oleje takze olej se opravdu dostava z prevodovky do chlazeni... :roll: myslite ze seteda neco stane kdyz to na nejaky cas propojim a budu jezdit bez toho...myslim ze ne ale na druhou stranu nechce se mi pak shanet prevodovku....teplotu oleje nemam jak kontrolovat :lol:


To není úplně nejlepší nápad, protože by jsi mohl spálit i lamely. Sice jak píše miloš pokud to nebudeš nějak moc drtit tak by se nemělo nic stát, ale teplota oleje stoupá velice rychle a to hlavně při rozjezdu a přeřazování pokud už je rychlost zařazena a jedeš plynule, tak by se nic stát nemělo ale moc bych na to nedal. A na to kolik tam máš oleje tak si myslím že to přehřát nebude těžký radši bych tam možná na tu chvilku nabastlil chladič oleje z nějaké škodovky lepe něco než vůbec nic.


18.5.09, 10:47
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
me to ale pripada ze to je spis predehrev...sem to nalil dneska zase novej olej projel...a chytam na hadicu a vlazna..a to sem tomu slapnul celkem...no ja s tim jinak jezdim hlavne po meste a ne nidke moc do kopcu...chladi se to vodou v chladici..ktere ma 80stupnu a to nemelo ani nahodou...musel bych ten olej prehrivat treba na 100...120 stupnu....no kazdopadne ted to budu vyplachovat postupne az to bude uplne ciste potom poslu chladic..a zapojim vse zpet a dam zase novou napln...snad se tomu nic nestane

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


18.5.09, 20:30
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4146
Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
Příspěvek 
Tak je to tady :sick: dneska sem jel do prace i z prace jen na jednicku a prevodovka ne a ne preradit :roll: zpatecka jde ok..pak jednicka taky..ale uz to neradi nahoru...... :cry:

_________________
Jaguar XJS 1986 zlata
Skoda Fabia Combi zlata
Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry


23.11.09, 22:38
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Jiri píše:
Tak je to tady :sick: dneska sem jel do prace i z prace jen na jednicku a prevodovka ne a ne preradit :roll: zpatecka jde ok..pak jednicka taky..ale uz to neradi nahoru...... :cry:


úpkud je dost oleje kdy jsi měnil olejový filtr v převodovce :?: miloš


27.11.09, 15:08
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Jestli je řízená, tak se zkus zaměřit na čidlo rychlosti, jestli řízená není, tak se ti někde dostal bordel do trysek. Je to hodně náchylný na špínu a stačí chlup z hadry a nejede to.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


27.11.09, 15:53
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Drak píše:
Jestli je řízená, tak se zkus zaměřit na čidlo rychlosti, jestli řízená není, tak se ti někde dostal bordel do trysek. Je to hodně náchylný na špínu a stačí chlup z hadry a nejede to.


draku jeho jaguar z roku 1986 bude tak náchylný na hustotu oleje a jeho průtok, čidlo rychlosti to kurna je taky podivná věc, já mám zrovna jeden automat a tam vypadává čiflo rychlosti a je KO čidlo otáček převodovky žádný signál a nechce to zařadit pětku nebo čtverku prostě poslední rychlost, a borec co to opravuje mi řekl že nepomůže ani vyměnit čidlo že převodovka je KO 26.000 kč, spojím se s řídící jednotkou převodovky vše OK kontrola akčních členů i ten poslední kvalt to zařadí ale fyzidky tam prostě není

už jsmě to točili na čpalkách co to dalo a nic no dílo zas :roll: A4 1.9TDi v plné palbě miloš


27.11.09, 19:15
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 15 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz