Autor |
Zpráva |
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
1.3 MPI vs 1.4MPi
V čem se tyhle výše uvedené systémy liší? Vím že u 1.4 je klapka ovládaná elektronicky, u 1.3 MPi mechanicky, ale co jinak? Myslím tím zejména jestli se liší sací, vstřikovače, pal. čerpadlo a pod
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
27.11.09, 21:20 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Carlos
Mistr mechanik
Příspěvky: 8621 Bydliště: Praha 13
|
Co vim, tak 1,3 má Simos 2P, a 1,4 má Simos 3. Fábka prej má dvě lambdy, před a za katem a tak no.
_________________ Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule Škoda 105S -> 135S Konec již brzy Škoda 105L Začátek snad již brzy
|
27.11.09, 22:25 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Jde mi vlastně o to, jestli jiným softem lze z 1.3 udělat kopii 1.4, ale s mech. klapkou a svými odlišnostmi. Komplet 1.3MPi jde přeci jen líp sehnat než 1.4MPi
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
27.11.09, 22:28 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
kompletný systém MPi 1.3 zvládne aj objem 1.4ky... lambda zmes upraví a vačky sú cca rovnaké...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
27.11.09, 22:32 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Tak mi Tampajs potvrdil ze 1.3MPi lze udelat 1.4MPi, takze shanim 1.3MPi system
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
27.11.09, 22:34 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
michalkatka píše: kompletný systém MPi 1.3 zvládne aj objem 1.4ky... lambda zmes upraví a vačky sú cca rovnaké...
a předstih si taky naladí ?
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
27.11.09, 22:35 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Sadra17 píše: a předstih si taky naladí ?
áno, však oboje majú detonačné čidlá, a priebehy grafu sú cca rovnaké... ( myslím obe varianty 50kW )
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
27.11.09, 22:39 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Šemik píše: Tak mi Tampajs potvrdil ze 1.3MPi lze udelat 1.4MPi, takze shanim 1.3MPi system
odkazuje na firmu sportmotor a tu na feliciaklubu moc nechválí
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
27.11.09, 22:41 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
tie jednotky sipos sa vedia vraj dobre "učiť" - sledujú detonácie v rôznych režimoch a ukladajú to do adaptačných hodnôt...
ja by som na tvojom mieste na to naskladal klasickú jednotku 1.3MPi 50kW...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
27.11.09, 22:45 |
|
|
Carlos
Mistr mechanik
Příspěvky: 8621 Bydliště: Praha 13
|
Takže pokud vás tady dobře chápu, tak to znamená že kdybych do feliny dal 1,4 (holomotor) a na to tyhle blbostě z původní 1,3 a tedy ještě vyměnil setrvák, tak to bude normálně fungovati i bez toho, aby se nahrávaly jiná data do ŘJ? Já čekal že by to jelo naprd.
_________________ Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule Škoda 105S -> 135S Konec již brzy Škoda 105L Začátek snad již brzy
|
27.11.09, 23:17 |
|
|
Carlos
Mistr mechanik
Příspěvky: 8621 Bydliště: Praha 13
|
Šemik píše: Tak mi Tampajs potvrdil ze 1.3MPi lze udelat 1.4MPi, takze shanim 1.3MPi system
Tak to ano, to jsem řešil, když jsem se zabýval zástavbou 1,4ky do feliny.
_________________ Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule Škoda 105S -> 135S Konec již brzy Škoda 105L Začátek snad již brzy
|
27.11.09, 23:18 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Carlos píše: Takže pokud vás tady dobře chápu, tak to znamená že kdybych do feliny dal 1,4 (holomotor) a na to tyhle blbostě z původní 1,3 a tedy ještě vyměnil setrvák, tak to bude normálně fungovati i bez toho, aby se nahrávaly jiná data do ŘJ? Já čekal že by to jelo naprd.
tie rozdiely v motoroch niesú až také veľké, vačky, KP, zdvih je trocha iná, ale to je v tolerancii hodnôt ktoré sa vie RJ naučiť...
zotrváky sú myslím rovnaké...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
27.11.09, 23:21 |
|
|
Carlos
Mistr mechanik
Příspěvky: 8621 Bydliště: Praha 13
|
Právě že prý nejsou, fábií je větší, takže asi problém se startérem a snímačem otáček (nebo takovym něčim, týhle elektronice nehovim). Takže prej jediný co je, tak felicií setrvák, nechat zavařit díry, navrtat nové díry (fábie má 5 ) a vyvážit.
_________________ Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule Škoda 105S -> 135S Konec již brzy Škoda 105L Začátek snad již brzy
|
27.11.09, 23:46 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
michalkatka píše: zotrváky sú myslím rovnaké...
to ani náhodou fábie mě setrvák na 6 šroubech felda na 4 proto se musí původní feldí převrtat na 6 děr
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
28.11.09, 09:07 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
Sadra17 píše: michalkatka píše: zotrváky sú myslím rovnaké... to ani náhodou fábie mě setrvák na 6 šroubech felda na 4 proto se musí původní feldí převrtat na 6 děr
Tak snad se jedna o snimac otacek a ne o srouby ne?
Edit: Hypoteticka otazka - Jestlipak by se dal nastavovat zakladni predstih posouvanim cidla? Jednotka by si ho stejne asi snizila podle detonaci? Pomohlo by to hnout s hodnotama?
Edit2: Ted mne napada, varit na setrvaku? To asi nekdo zral ty "lisohlavky" ne? Dyt to je nejlepsi zpusob jak ho nechat zkroutit nebo roztrhnout! To teda kdyby nic jinyho neslo, tak radsi karbec a ETZ.
Edit3: Jo mimochodem... kdyz uz se jedna o tohle... takovej jednobod Mono-Jetronic co se daval na Fiaty (treba Tipo) mel extra zapalovani a extra vstrikovani, to by melo jit napasovat na jakejkoliv motor mam ten dojem.... Treba takova ridici jednotka z Tipa 1.4i(51kW)..... co? Fiat dokazal tenkrat delal jeste motory, ktery dost sraly na emise, kdyz se jim prislaplo.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
Naposledy upravil Viky dne 28.11.09, 09:26, celkově upraveno 2
|
28.11.09, 09:18 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|