Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 23:53



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 73 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další
 dobijanie 742/motor favorit 136 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 217
Bydliště: Partizánske, Slovensko
Příspěvek dobijanie 742/motor favorit 136
zravim, vie mi niekto pomoct? mam motor 136 + zapalovanie FAVORIT + alt. 55A/remenica 70mm. Problem: pri volnobehu a zapnutych spotrebicoch (svetla, radia, ventilator) nedobija – vybija bateriu.Odberz baterie 5 – 7A. Kontrolka vsak nesvieti. Pri vymene za alt. 70A/remenica 60mm to iste. Akurat odber z baterie 1 – 1,5A. Po vymene zapalovania (rozdelovac) zo S-130 dobija i na volnobehu cca 2 – 7A do baterie.


28.11.09, 14:56
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Magneton na normální volnoběh není schopen utáhnout nic :) S tím zapalováním je to jednoduché, nastavil jsi o kousek větší předstih než byl předtím :arrow: motor ma vyšší volnoěžné otáčky, altík horko těžko stíhá.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


28.11.09, 15:15
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 217
Bydliště: Partizánske, Slovensko
Příspěvek 
Šemik píše:
Magneton na normální volnoběh není schopen utáhnout nic :) S tím zapalováním je to jednoduché, nastavil jsi o kousek větší předstih než byl předtím :arrow: motor ma vyšší volnoěžné otáčky, altík horko těžko stíhá.


ako to myslis? mam znizit otacky? kraveze ked pridam, tak to zacne dobijat...


28.11.09, 15:24
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Ne, zahoď magneton, otáčky si nastav dle vkusu.

Magneton vůbec není dobrá cesta, strávil jsem s nimi hodně času a udělal dost práce, teď jezdím BOSCH a na Magneton vzpomínám s úsměvem na tváři :D

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


28.11.09, 15:27
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 217
Bydliště: Partizánske, Slovensko
Příspěvek 
Šemik píše:
Magneton na normální volnoběh není schopen utáhnout nic :) S tím zapalováním je to jednoduché, nastavil jsi o kousek větší předstih než byl předtím :arrow: motor ma vyšší volnoěžné otáčky, altík horko těžko stíhá.


myslis, ze mal vyssie otacky s tym starym klasickym zapalovanim? nie, nemal. otacky boli take iste. a altik ma mensiu remenicu. A mensia remenica = vacsie otacky, kjestli se nepletu!!! :-)


28.11.09, 15:28
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Ano, jsem o tom přesvědčen, nemusel to ani být vůbec moc velký rozdíl.

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


28.11.09, 15:29
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 217
Bydliště: Partizánske, Slovensko
Příspěvek 
Šemik píše:
Ano, jsem o tom přesvědčen, nemusel to ani být vůbec moc velký rozdíl.


cim si teraz púresvedceny? tymi otackami? to nie, mam stroboskopicku pistol riadim sa podla nej, nie podla otackomera...


28.11.09, 15:31
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 217
Bydliště: Partizánske, Slovensko
Příspěvek 
Šemik píše:
Ne, zahoď magneton, otáčky si nastav dle vkusu.

Magneton vůbec není dobrá cesta, strávil jsem s nimi hodně času a udělal dost práce, teď jezdím BOSCH a na Magneton vzpomínám s úsměvem na tváři :D


takze magneton mam vyhodit odtial a aky typ tam mam teda dat presne? porad nieco, co tam uchytim bez problemov a samozrejme nie stary klasicky altik bez reglera...


28.11.09, 15:33
Profil

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Co se uchycení týče tak neznám žádný typ jiného alternátoru který by tam pasoval bez úprav. Jakýkoliv BOSCH co má +- podobné uchycovací body bude dobrý, já např. mám 14V 70A z 1.4MPi Fabie.
Matthes má 14V 90A taky z jakési Fábie, ale to není BOSCH, nýbrž Valeo (funguje taky dobře, jen jeho uchycení bylo komplikovanější)

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


28.11.09, 15:37
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 217
Bydliště: Partizánske, Slovensko
Příspěvek 
Šemik píše:
Co se uchycení týče tak neznám žádný typ jiného alternátoru který by tam pasoval bez úprav. Jakýkoliv BOSCH co má +- podobné uchycovací body bude dobrý, já např. mám 14V 70A z 1.4MPi Fabie.
Matthes má 14V 90A taky z jakési Fábie, ale to není BOSCH, nýbrž Valeo (funguje taky dobře, jen jeho uchycení bylo komplikovanější)


no ja mam uchytenie uz ako na favorite, taky, co ma tie dva drziaky, aku mas mailovu adresu, posle ti ako to vyzera... a remenicu mas ako vyriesenu? ci mas vsetky remenice na drazkovy remen?


28.11.09, 15:44
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 217
Bydliště: Partizánske, Slovensko
Příspěvek 
Šemik píše:
Co se uchycení týče tak neznám žádný typ jiného alternátoru který by tam pasoval bez úprav. Jakýkoliv BOSCH co má +- podobné uchycovací body bude dobrý, já např. mám 14V 70A z 1.4MPi Fabie.
Matthes má 14V 90A taky z jakési Fábie, ale to není BOSCH, nýbrž Valeo (funguje taky dobře, jen jeho uchycení bylo komplikovanější)


alebo tu je presne ten, co tam mam teraz nahodeny:http://www.evv.cz/zbozi.php?str=2&co=komo&kod=ALTERNATOR&zns=20&sl=kartyzb.popis&ord=ASC

jeho cislo: 9516662


28.11.09, 15:46
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Na Bosch pasuje bez problemu remenice z Magnetonu. Na Valeo se musi vyrobit nova remenice :( Uchyceni je vzdy potreba vymyslet a udelat sam, ale ta namaha za to stoji. Srani s Magnetonama jen zkousi nervy daneho nebozaka, ktery ho ma v aute :-)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


28.11.09, 16:59
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
[
alebo tu je presne ten, co tam mam teraz nahodeny:http://www.evv.cz/zbozi.php?str=2&co=komo&kod=ALTERNATOR&zns=20&sl=kartyzb.popis&ord=ASC

jeho cislo: 9516662[/quote]



vyprávěj raději o tom jaké máš napětí na alternátoru M6, na volnoběh, pak přidej a zapánej postupně všechny spotřebiče a vyprávěj jak hovoří voltmetr

a stejnopu pohádku vyprávěj jaké to napětí je zas na baterce :sick: miloš


28.11.09, 17:13
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
to sú rady...

nie som predpojatým zástancom Magnetonu, ale Šemik s Matthesom mi už pekne lezú na nervy.

mám Magnetom 70A v úbohom stave a dobíja prijateľne, po výmene batérie už nemám žiaden problém, dnes som mal tú česť susedovi natavovať motor kde má môj starý alternátor ( 55A čo som vymenil za túto 70A ), a premeral som si aj ako mu to dobíja - na voľnobeh so svetlami 14,2, bez svetiel 14,4, žiadne problémy so štartovaním nemá, má tam karbec, ale remenice BMM.

pokiaľ skontroluješ spoje, prechoďáky, regulátor príp. aj diódy malo by sa to zlepšiť.

príp. menšiu remenicu na klinový remeň, ak by si ju nezohnal tak skús zohnať všetky na plochý, tam je prevod otáčok trocha lepší.

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


28.11.09, 18:22
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Michal: Promin kamarade :mrgreen: Neber si to osobne. Faktem je ze tyto nase altiky jsou kousek dal.

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


28.11.09, 18:24
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 73 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz