Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 06:41



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2
 palivivé čerpadlo a prepad paliva 
Autor Zpráva

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Já jenom, že tady už kdysy někdo psal, že mu odbublinkovávač nestačí, protože čerpadlo má moc velký tlak. Já jsem to osobně nezkoušel, tak nevím. To bych si tam raději dal čerpadlo z novějšího typu fáčka. Myslím to mechanické ale bez páčky.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


29.11.09, 12:45
Profil
Pspvek Reklama

   
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
varok píše:
Já jenom, že tady už kdysy někdo psal, že mu odbublinkovávač nestačí, protože čerpadlo má moc velký tlak. Já jsem to osobně nezkoušel, tak nevím. To bych si tam raději dal čerpadlo z novějšího typu fáčka. Myslím to mechanické ale bez páčky.


není čerpadlo jak čerpadlo to z una dává 0.2, z feldy 1 a mpi víc jak 3 atm, ac pumpa vytlačí max 0.3 miloš


29.11.09, 13:29
Profil

Příspěvky: 128
Bydliště: Košice, staré mesto
Příspěvek 
Pumpa je z Fiatu UNO, tlak okolo 0,23 (merané u kamoša v servise, neviem ako to meral, ale pomeral :D )

po prepojení prepadu do odvzdušnenia nádrže všetko funguje bezproblémovo

a niekto tu písal že mám použiť mechanické čerpadlo z fáva... a hlava dubová a kam ho namontujem na blok z feliny? :roll:

_________________
Škoda Favorit 136L '89


30.11.09, 00:41
Profil

Příspěvky: 128
Bydliště: Košice, staré mesto
Příspěvek 
slovacek.milos píše:
varok píše:
Já jenom, že tady už kdysy někdo psal, že mu odbublinkovávač nestačí, protože čerpadlo má moc velký tlak. Já jsem to osobně nezkoušel, tak nevím. To bych si tam raději dal čerpadlo z novějšího typu fáčka. Myslím to mechanické ale bez páčky.


není čerpadlo jak čerpadlo to z una dává 0.2, z feldy 1 a mpi víc jak 3 atm, ac pumpa vytlačí max 0.3 miloš



ďakujem, dosť pomohlo a nápad to bol dobrý s prepojením prepadu a odvzdušňováku, funguje to bezchybne :)

_________________
Škoda Favorit 136L '89


30.11.09, 00:43
Profil
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 57 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz