Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 22.11.24, 05:29



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 790 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 53  Další
 Ferrari-Š125 ...come back na 47 strane, 6.2.2021 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
Obrázek

tu je vidieť približne uchytenie VN káblov tými príchytkami... pre tvoje potreby by to malo stačiť, aj keď na fotke je pre teba veľa zbytočností :oops:

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


29.11.09, 17:10
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Heh, ale literatúra tiež píše, že pokles napätia by mal mať minimálny vplyv na velkosť indukovaného napätia, takže teoreticky by mi to malo štartovať aj s vyšľahanou baterkou...no nič, tak, ako to točilo, by klasické zapaľovanie určite naštartovalo, som zvedavý, čo povie nabitie baterky...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


29.11.09, 18:05
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
ferrari píše:
Heh, ale literatúra tiež píše, že pokles napätia by mal mať minimálny vplyv na velkosť indukovaného napätia, takže teoreticky by mi to malo štartovať aj s vyšľahanou baterkou...no nič, tak, ako to točilo, by klasické zapaľovanie určite naštartovalo, som zvedavý, čo povie nabitie baterky...


to je normálne, mne stará batreka motor ešte pretočila, ale už to nechytilo... nová baterka ok...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


29.11.09, 18:12
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
chlapi tak to ja mam asi carovne zapalovanie... to startuje za kazdych podmienok, hlavne preto to tam mam :) ak starter este prevali motor tak to chyti, ak uz aj neprevali motor tak si to roztlacim sam...

inak slubene fotky:
Obrázek Obrázek

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


29.11.09, 19:26
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Ha, shit, baterka nabitá, štartér točí, ako bláznivý, no iskry nieto :cry:

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


29.11.09, 20:11
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
2 Darklord - dík!

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


29.11.09, 21:10
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
ferrari: otazka cislo jedna: mas to spravne pozapajane? otazka cislo dva: dava rozdelovac impulzy?

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


29.11.09, 21:13
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Odpove´d číslo 1: predpokladám, že hej, logiku by mi to dávalo: http://skoda-virt.cz/cz/forum/motor-1/1 ... 60#p273860
Odpoveď číslo 2: zatiaľ neviem...musím preskúmať...najprv ale pochopiť, ako to funguje...som tam dal baterku až teraz, takže po tme a v uime sa mi nehce...no, mohol som vyskúšať aspoň to, či ide iskra z indukčky :oops:

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


29.11.09, 21:43
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Takže, dnes som liečil zapaľovanie...veľká rada Darklordovi, že poradil, ako skúšať, či dáva rozdeľovač impulzy: vybrať rozdeľovač oba kontakty z káblika rozdeľovača na jazyk a zatočiť oskou..ak je to OK, na jazyku cítiť slabé impulzy (trochu som sa tejto metódy bál, bo v literatúre píšu, že za chodu je na svorke 1 indukčky napätie 300V, ale už som pochopil, že to dáva ETZ). Tak som rovno otestoval môj rozdeľovač a na jazyku som okrem oxidov necítil nič...tak sme pekne s kamarátom prešli pre druhý rozdeľovač a tento už kopal...
Rozdeľovač sme teda osadili, ETZ som poriadne ukostril, všetko pozapájal...a nič...sem tam to aj odpálilo, ale nič...iskru to hádzalo, tak mi bolo jasné, že mám alebo zle pozapájané káble, alebo úplne blbý predstih.
Nakoniec sa mi podarilo nájsť vhodnú polohu, ke´d motor ako-tak išiel , ale to už sa mi rozdeľovač nedal viac otočiť proti smeru hod, ručičiek, už sa mi opierala o motor tá páčka, čo drží hlavicu rozdeľovača...tak som proste pootočil rozdeľovač o 45 st po smere ručičiek a poprepájal káble (tam, kde má byť kábel pre prvý valec som dal pre tretí a prvý prišiel vlastne tam, kde má byť druhý). Tým pádom sa mi už dalo nastavovať a potom už išlo iba o to, ako vyladiť predstih...robil som to tak, ako píše p. Čech a síce som to orientačne nastavil a prebehol a podľa klepania ladil...najprv to síce super išlo, ale pri plnom plyne klepalo, tak som predstih znížil...a takto som to testoval ale 10x (lebo medzičasom som prišiel na to, že podtlak netesní, tak som vymenil tú trubičku a koncovky) a už je to OK...

Takže autíčko konečne šlape...

A rozdiel voči klasickému zapaľovaniu? No, zázraky sa nekonajú, ale povedal by som, že to ide predsa len lepšie...inak, som čakal, že to pôjde viac vytáčať, ale to ani nie...na voľnobeh 7000 ot...ale sa mi zdá, že to ide tak vyrovnanejšie...ešte by som povedal, že vo vysokých otáčkach (cez 5000) to má vysoký predstih, bo už to nejde s ľahkosťou do takýc otáčok...ale viem, to by asik chcelo rozdeľovač z 136x, alebo potuniť tento...uvidíme...azda na tom momentálne nefunkčnom rozdeľovači vymením tú cievku a skúsim nejak obmedziť rozsah regulácie...uvidíme...

No bola to proste komédia, ale zvíťazil som 8) Len aj niekto iný má tie káble poprehadzované?

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


6.12.09, 17:00
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3328
Bydliště: Studénka
Příspěvek 
podívej se tady jak Darklord tunil rozdělovač... pravděpodobně podobný případ jako tvůj

_________________
VW Passat 3B3 1.9 TDI 96Kw Obrázek


6.12.09, 17:08
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
JJ, viem...aj p. Čech tu píše o ladení regulácie: http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=404

Inak, ešte by som mal dákos poladiť karbec, bo tento SEDR T613 má fakt nedokonalé prechody pri menšom pridaní plynu v nižších/stredných otáčkach...ale difúzor prvej komory 23 nemôže byť veľa, predsa 23 dif. mali aj Š100...

Ale aj tak mi to príde tak, že optimum by bol môj EDSR, keby som prefrézoval 2. difúzor na 25...tak to má Kachnis, myslím...lenže ja nemôžem dostať von rozprašovač a tento karbec nesmiem zničiť...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


6.12.09, 17:15
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 217
Bydliště: Partizánske, Slovensko
Příspěvek 
ferrari píše:
JJ, viem...aj p. Čech tu píše o ladení regulácie: http://skoda.panda.cz/clanek.php3?id=404

Inak, ešte by som mal dákos poladiť karbec, bo tento SEDR T613 má fakt nedokonalé prechody pri menšom pridaní plynu v nižších/stredných otáčkach...ale difúzor prvej komory 23 nemôže byť veľa, predsa 23 dif. mali aj Š100...

Ale aj tak mi to príde tak, že optimum by bol môj EDSR, keby som prefrézoval 2. difúzor na 25...tak to má Kachnis, myslím...lenže ja nemôžem dostať von rozprašovač a tento karbec nesmiem zničiť...


no niekde som raz nasiel clanok o lesteni karburatora, tak by sme ro mali skusit spravit, co ty na to?


6.12.09, 19:58
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3328
Bydliště: Studénka
Příspěvek 
někde jsem četl že mírná drsnost je lepší než zrcadlový lesk...

_________________
VW Passat 3B3 1.9 TDI 96Kw Obrázek


6.12.09, 20:51
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 217
Bydliště: Partizánske, Slovensko
Příspěvek 
CrazyMan píše:
někde jsem četl že mírná drsnost je lepší než zrcadlový lesk...


no to mas pravdu... na lesku sa zachytava voda.. na drsonom nie.. to zistis ked prejdes po hladkom povrchu prstom, tam sa ti prst "lepi" a na drsnom nie... len úpotom neviem presco vsade sacie potrubie a kanaly lestia... vie mi to niekto vysvetlit?


6.12.09, 21:19
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
mixal.s píše:
CrazyMan píše:
někde jsem četl že mírná drsnost je lepší než zrcadlový lesk...


no to mas pravdu... na lesku sa zachytava voda.. na drsonom nie.. to zistis ked prejdes po hladkom povrchu prstom, tam sa ti prst "lepi" a na drsnom nie... len úpotom neviem presco vsade sacie potrubie a kanaly lestia... vie mi to niekto vysvetlit?

protože seriovej odlitek je asi 2x hrubší, než má bejt :wink:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


6.12.09, 21:26
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 790 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 53  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz