Autor |
Zpráva |
john.05
Příspěvky: 464 Bydliště: UH. Brod - Pašovice
|
jaký olej do octavie
zdravím chci se zeptat jaký dáváte motorový olej do octavie 1.9 tdi jedničkové řady nebo jaký by tam byl nejlepší 10w40 nebo 5w40? díky
|
2.12.09, 22:03 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Re: jaký olej do octavie
john.05 píše: zdravím chci se zeptat jaký dáváte motorový olej do octavie 1.9 tdi jedničkové řady nebo jaký by tam byl nejlepší 10w40 nebo 5w40? díky
5W nebo 10W a co dál co tam píšou, tam musíš dát hlavně olej pro diesel motory přeplnověné jestli je to polo nebo plná to není zas tak směrodatné miloš
|
2.12.09, 22:08 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
milos: a niesu skorej smerodatne specifikacie/normy oleja podla daneho vyrobcu? jak je tam popisane VW xx.xxx, atd...
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
2.12.09, 22:16 |
|
|
MATTESS
Příspěvky: 5638 Bydliště: Plzeň
|
Dodrž výkonnostní specifikaci
pro 66kW VW505.00
pro 81kW VW505.00
pro 74kW PD VW505.01
pro 96kW PD VW505.01
_________________ člen Coupé clubu TW fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/
|
2.12.09, 23:07 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
darklord píše: milos: a niesu skorej smerodatne specifikacie/normy oleja podla daneho vyrobcu? jak je tam popisane VW xx.xxx, atd...
jak píše mattes ,
co se týče olejů nejsem dobrý radil to moje superturbo 505.00 splnuje je pro smíšený provoz což je pro mě důležité john.05 neudal výkon motoru a počet ujetých km, zda je výletní řidič nebo chce závodit po silnicích miloš
|
3.12.09, 07:23 |
|
|
john.05
Příspěvky: 464 Bydliště: UH. Brod - Pašovice
|
výkon to má 81kW a najeté to má 130000 a je to na denní ježdění do práce a jezdí se s tím normálně není to na nějaké závodění
|
3.12.09, 21:21 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
john.05 píše: výkon to má 81kW a najeté to má 130000 a je to na denní ježdění do práce a jezdí se s tím normálně není to na nějaké závodění
já bych ho nakrmil 15W40 M7ADSIV superturbo a zdar, pokud jezdíš krátké trasy inerval výměny 10.000 km stojí 110 korun, + 130 filtr, nejprve se mní filtr pak vypouští olej
pokud nevíš nebo máš strach si prostě najdi olej se specifikací jak ti píše mattes olejů je tolik že můžeš vybírat stolet miloš
|
4.12.09, 13:10 |
|
|
john.05
Příspěvky: 464 Bydliště: UH. Brod - Pašovice
|
díky chlapy za rady a vidím to asi na tu 10W40 že tam hodím
|
5.12.09, 19:35 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
john.05 píše: díky chlapy za rady a vidím to asi na tu 10W40 že tam hodím
tak to dělá každý plná je drahá a něco levnhého abych nezadřel, hlavně nezapoměn na ty specifikace aby to nebyl 10W40 do benzínových motorů
|
5.12.09, 20:07 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
Mno hlavně by měl mít normu VW 505.00 což je norma pro dízly..Volil bych spíše vizkozitní třídu 10W-40 je to takový nejidealnější střed pro tvůj motor..
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
6.12.09, 08:14 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
5W40 a někdo dává i 0W40, hustší nedávej, nebo si časem odrovnáš nadzdviháky. U 10W40 ti budou ráno už v téhle teplotě cvrkat hydroštěly jak na srazu bubeníků a co potom v zimě. Dá se sehnat i levnější varianta, dávám Divinol 5W40 Syntolight 5l za necelou tisícovku, mají ho třeba v APM.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
6.12.09, 08:53 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
[quote="Drak"]:shock: 5W40 a někdo dává i 0W40, hustší nedávej, nebo si časem odrovnáš nadzdviháky. U 10W40 ti budou ráno už v téhle teplotě cvrkat hydroštěly jak na srazu bubeníků a co potom v zimě./quote]
Výrobce motoru předepisuje pouze normu 505.00 o tom jestli 5W,10W nebo 15W nepíše nic,tak těch 10W je naprosto v poho,protože klidně může být kvalitnější než 5W..www.oleje.cz Čti a uč se;-).
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
6.12.09, 09:01 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Tak to tam zkus nalít a uvidíš. Papír snese všechno.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
6.12.09, 09:03 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
NOVON: tady už je ale taky otázka zkušenosti ...v naší oktě je Valvoline 5W-40 a dejme tomu, že to auto víc stojí, než jezdí...táta stim byl v pátek na nákupu a když to zejtra pudu nakopnout, tak to bude chvilinku cvrlikat
hlavně bych mrknul, co tam bylo dřív a podle toho bych se zařídil...dal bych ale 5W-4O
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
6.12.09, 09:25 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
Oleje třídy 10w mají zaručenou čerpatelnost min do -20 stupňu,tak že pro naše klima je to naprosto dostačující..Jo na sibiři by to asi nestačilo,ale v ČR.Tohle je přesně ten mýtus o kvalitě oleje, lidi myslí,že 5w musí být kvalitnější než např.10w,15w..Tohle označení nic neříká o kvalitě a výkonnosti..A taky jestli je to olej minerální,polosyntetický nebo syntetický..Já leju 10w a nic neklepe
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
6.12.09, 11:03 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|