|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 13 ] |
|
Autor |
Zpráva |
mir77
Příspěvky: 15
|
Fabie chcípá
Ahoj,
otec má Fabii Sedan 1.4 MPI 50 kW, r.v. 2001, najeto cca 130 000 km. Poslední dobou se stává, že za jízdy prostě motor vysadí, začnou padat otáčky, auto nejede a při vyřazení motor chcípne. Je třeba vypnout klíček a po chvilce zase nastartovat a je to cajk. Nedávno se nám to stalo třikrát na úseku ani ne 40 km. Poměrně nepříjemný.
Hned po jízdě jsem to doma píchnul na VAG-COM, ale žádná závada. Když se to otci stalo znovu, jel za svym mechanikem a nic. Ten ho odkázal na plynaře. V autě je LPG systém od LovTec. Do sekce LPG jsem to nezařadil proto, že tohleto se stává jen při jízdě na benzín. Poslední dobou se s Fabií moc nejezdí, plyn došel, tak se jezdí jenom na benzín, co je v nádrži. Každopádně plynař to taky píchnul na počítač, nic to nenašlo.
Pár dní před tím, než se problém projevil jsem měl Auto na VAGu kvůli tomu, že se tátovi zdálo, že nějak nejede a vytáhnul jsem z toho pouze toto. Poté jsem provedl výmaz a od té doby v paměti závad vůbec nic.
Dva dni zpátky byl vyměněn benzínový filtr a nějaký sítko v palivové pumpě.
Můžete mi někdo poradit na co se mám zaměřit dál?
|
3.12.09, 11:30 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
Jaký tam mate systém LPG?Řízený podtlak nebo sekvenční vstřikování?Pokud se dlouho jezdilo jen na plyn,tak může být zaprasená škrtící klapka.Pokud se jezdilo s minimem benzínu v nádrži tak čerpadlo před smrtí..Je více možností závad..Začněte dokonalým vyčištěním škrtící klapky a základním nastavením přes VAG a taky bych nalil do nádrže nějaký čistič vstřikování,1 lahvička na 20 l benzínu..
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
3.12.09, 16:38 |
|
|
mir77
Příspěvky: 15
|
Je tam podtlak, klapka se čistila teď, nebo před nedávnem, ale ještě to zkontroluju. Co se týče toho čistícího aditiva, tak to už jsem otci navrhnul, takže vyjede zbytek benzínu co je, natankuje a šoupneme to tam. Každopádně, kdyby byly zaprasený vstřiky, tak by se to přece neprojevilo tim, že by auto chcíplo, spíš by běželo třeba jen na tři válce, ne?
Jde mi o to, že to je jednorázová událost, prostě to najednou přestane jet. Tyhlety všechny úkony určitě provedu, ale můj typ by byl spíš na nějakou elektronickou závadu.
Určitě se jezdilo jen s minimem benzínu v nádrži (většinou tak akorát, aby nesvítilo hladový oko), takže to může bejt čerpadlo, ale potřeboval bych si to potvrdit, než bych ho měnil, přece jen to neni levná záležitost. Zobrazí se mi její funkčnost někde na VAGu? Že bych to zapojil a sledoval za jízdy, jak se bude chovat v okamžiku, kdy to přestane jet?
|
3.12.09, 16:47 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
ne na čerpadlo jedině mechanickej měřák tlaku
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
3.12.09, 16:52 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
Vstřiky nemusí být úplně ucpané,ale jen přicpané.Tipoval jsem na podtlakový systém,protože to každý nastartuje na benál a hned přepíná na plyn,což je pro čistotu vstřikovačů sakra málo,obvzlášť s našimi 'kvalitními' benzíny! Taky mě napadlo,kdy byl měněný pal.filtr a jak vypadá sítko pod čerpadlem? Jako stejně na 90% je váš problém způsoben přicpanými vstřikovači..Jak dlouho to jezdí na LPG??
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
3.12.09, 18:28 |
|
|
mir77
Příspěvky: 15
|
Palivovej filtr se měnil teď, dva dni zpátky právě kvůli tomu, stejně jak se čistilo to sítko. Přestavba na LPG asi rok po koupi, takže tak sedm let. Co se týče přepínání na plyn, tak je to většinou start na benzín, vyjetí z garáže, než se zavře garáž, výjezd z ulice a na rovince vedle v ulici přepnutí na LPG. Samozřejmě teda pokud se bavíme o studeným motoru. To je tak 300 metrů jízda a chváli trvá, než člověk vyjede a zavře garáž
|
3.12.09, 19:01 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
podle toho co tam píše ten vag tak máš v háji čerpadlo,nebo ho něco odstavuje z provozu třeba nějaký alarm,
nezjistíš to jinak než hadice tak 1.4m s tlakoměrem vsadit do obvodu před karbec a ten tlakoměr si dát pod stěrač a jezdit až to začne chcípat a pak sledovat tlak,
vše tomu nasvědčuje chudá směs, lambáda se dostává mimo obor svého chápání protože neumí měřit čistý luft, lambáda než se dostane do komatu tak vyšle údaj že je zkratu,
|
3.12.09, 19:27 |
|
|
mir77
Příspěvky: 15
|
No, konečně mi někdo řek, co to je za závady. V autorizovaném servisu řeknou tak možná, že sporadický závady neřeší a že s nima nemůžou nic dělat.
|
3.12.09, 19:30 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Já bych to viděl na oblbovač jednotky, asi ti odstavuje benzínovej systém v domění, že chceš přepnout na LPG. Jestli máš okna v el a umíš je nastavit, tak zkus aspoň na půl hodiny odpojit baterku, jestli máš okna normální, tak ju odpoj a oblbovač by se měl zresetovat na původní hodnoty. Případně jak radí miloš, tak ještě sledovat čerpadlo elektricky, najít relé čerpadla a vřadit nějaký světýlko, který bude indikovat chod čerpadla, pak uvidíš víc.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
3.12.09, 19:34 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Drak píše: Já bych to viděl na oblbovač jednotky, asi ti odstavuje benzínovej systém v domění, že chceš přepnout na LPG. Jestli máš okna v el a umíš je nastavit, tak zkus aspoň na půl hodiny odpojit baterku, jestli máš okna normální, tak ju odpoj a oblbovač by se měl zresetovat na původní hodnoty. Případně jak radí miloš, tak ještě sledovat čerpadlo elektricky, najít relé čerpadla a vřadit nějaký světýlko, který bude indikovat chod čerpadla, pak uvidíš víc.
draku žádné světýlko jedině tlakoměr hlavně při provozu na LPG kde starý benzín likviduje čerpadlo a to se chová velmi divně světýlko svítí a tlak žádný, počkáš pět minut světýlko svítí tlak 3 a valíš, za 10 km světýlko svítí tlak 0.1
jedině tlakoměr mockrát jsem se stím vydr.... miloš
|
3.12.09, 19:49 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
draku ale to světýlko tam musí být taky ne na relátku ale napíchle u šerpadla aspon 21 W a máš přehled, osciloskopáři to umí taky ale čumět do těch krucánků to mě moc nebaví miloš
|
3.12.09, 19:57 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
To světlo je jenom pro informaci, jestli něco neodepíná čerpadlo, samotný čerpadlo s tím samosebou nevyzkouší.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
4.12.09, 19:54 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Drak píše: To světlo je jenom pro informaci, jestli něco neodepíná čerpadlo, samotný čerpadlo s tím samosebou nevyzkouší.
jo draku ale musí být až na čerpadle aby náhodou ho neodojoval nějaký imo nebo studená spoj z alarmu,
nezným lepší způsob než kontrolka na čerpadler 21W a tlakoměr u vstřikovací lišty miloš
|
4.12.09, 20:13 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 13 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 71 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|