Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 06:34



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
 volnoběh MPi 
Autor Zpráva
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek volnoběh MPi
volnoběh si dělá co chce, od 1000 do 2000, v řídící jednotce najdeš za klidu 288 otáček a podobné zmatky,

přijeli jsme s funkční MPi a postupně přehazovali komponenty včetně altíku, řj . prostě všechno, sání ostříkali hořlavým sprejem ale volnoběh jsme neskrotili celá den v pr...li :sick:


jednu je volběh 1000 pak 2000 pak tisác a zničeho nic přidá na 2200 , časem spadne na 1200, zbývá už jen nějaký zmatek v kabeláži nikdy jsem se s podobným případem nesetkal,

auto začalo blbnout po vyčistění klapky miloš


5.12.09, 16:41
Profil
Pspvek Reklama

   

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Mildo, zkoušels ten prográmek od motordiagu? Ten léčí přesně toto. Funguje i s prachsprostým modrým kablem s virtuálním COM portem.

http://www.motordiag.cz/download/MSMSetup.exe

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


5.12.09, 17:19
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Drak píše:
Mildo, zkoušels ten prográmek od motordiagu? Ten léčí přesně toto. Funguje i s prachsprostým modrým kablem s virtuálním COM portem.

http://www.motordiag.cz/download/MSMSetup.exe



mám ho v počítači chybí jen nastavit asi com, ale tento problém tam asi nebude, dal jsem další řj,

pak klapku i s řj s funkčního MPi, problém stejný a v tí řídící jednotce najdeš 288 otáček za klidu, dáš druhou je tam nula otáček nastartuješ pojzdáš a je tam za klidu 165 :shock: , jak píšu mimo kapeláž vyměněny všechny akční členy z funkčního auta postupně a problém stejný žádný změna

jak jsem psal začalo to po vyčistění klapky, LPG to nemá, i ventiz z nádobky aktivná uhlí jsem ucpal a poořád si to dělá co chce, na vagu vše odpovídá až na ty otáčky za klidu co to je za blbost to nechápu to jsem ještě neměl, čislo otáček taktéž měněno miloš


5.12.09, 17:29
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
jediná změna co nastala tak když jsem měl 2000 otáček a odpojil čidlo vzduchu tak otáčky spadly na 886, řídící jednotka si zařadí náhradní teplotu 60 nasávaný vzduch

tak mě něpadá jestli nepraskl nějaký drátek do klapky a tím odpojením čidla nasávaného vdzduchu přišel kontakt k rozumu no zas žáhada

taky někdy jak jsem očumoval vag klapka se začala nastavovat jen tak to bude asi drátek a kostra nikdy jsem nic podobného neviděl miloš


5.12.09, 17:38
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 403
Bydliště: Nováky SR
Příspěvek 
skrtiaca kladka je ok??? skusil si vycistit ju? kamaratovy to robilo podobne blbosti a pomohlo to!!!

_________________
O1 combi Tdi
Felka 1,6GLX 55kw, GABO
120 M


5.12.09, 18:30
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Bude mít bordel v software. I když přendáš jinou jednotku, tak ju stejně musíš uzpůsobit. Už sem to řešil několikrát, vždycky po vyčištění a nastavení přes VAG se v pár případech pohádá jednotka s klapkou a pomůže jedině reset na tovární hodnoty, což už VAG neumí. U toho motordiagu bys měl mít kabel naslouchat na COM 3 nebo COM 4. Nastavíš to tak, že po úvodní obrazovce po kliknutí na OK klikneš na SETUP, vpravo nahoře vybereš požadovanej port a pak klikneš na Test Interface. Jakmile ho najde, tak zahlásí OK, v případě, že ho nenajde, tak musíš zkusit jinej port.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


5.12.09, 19:05
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Drak píše:
Bude mít bordel v software. I když přendáš jinou jednotku, tak ju stejně musíš uzpůsobit. Už sem to řešil několikrát, vždycky po vyčištění a nastavení přes VAG se v pár případech pohádá jednotka s klapkou a pomůže jedině reset na tovární hodnoty, což už VAG neumí. U toho motordiagu bys měl mít kabel naslouchat na COM 3 nebo COM 4. Nastavíš to tak, že po úvodní obrazovce po kliknutí na OK klikneš na SETUP, vpravo nahoře vybereš požadovanej port a pak klikneš na Test Interface. Jakmile ho najde, tak zahlásí OK, v případě, že ho nenajde, tak musíš zkusit jinej port.


draku dík zkusím.

mladý mi to měl zítra poladit ale z práce dostali poukaz škola smyku tak jel do mostu miloš


5.12.09, 19:21
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
A je pravděpodobný, že se reset nepovede hned napoprvé, že třeba zůstane viset na xx procentech a pak zahlásí, že neproběhlo v pořádku, tak musíš postupovat podle instrukcí, co ti to bude říkat a opakovat reset, dokud to nebude OK. Můj rekord je 16 resetů, než se to umoudřilo, tak trpělivost, ale lepší, než vypláznout několik tisíc za novou ecu.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


5.12.09, 19:27
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Drak píše:
Bude mít bordel v software. I když přendáš jinou jednotku, tak ju stejně musíš uzpůsobit. Už sem to řešil několikrát, vždycky po vyčištění a nastavení přes VAG se v pár případech pohádá jednotka s klapkou a pomůže jedině reset na tovární hodnoty, což už VAG neumí. U toho motordiagu bys měl mít kabel naslouchat na COM 3 nebo COM 4. Nastavíš to tak, že po úvodní obrazovce po kliknutí na OK klikneš na SETUP, vpravo nahoře vybereš požadovanej port a pak klikneš na Test Interface. Jakmile ho najde, tak zahlásí OK, v případě, že ho nenajde, tak musíš zkusit jinej port.


tak jsem to draku tak udělal jak píšeš dal jsem obyčejný kabel KL mám teda i KKL, ten com 3 test interface a vypsalo to OK takže myslíš že to pojede nebo mím raději zkusit ten dražší kabel KKL stejně nemám momentálně MPi miloš


5.12.09, 19:30
Profil

Příspěvky: 3060
Bydliště: Olomouc
Příspěvek 
Klidně i na ten obyčejnej to pojede.

_________________
Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu


5.12.09, 19:40
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
Drak píše:
Klidně i na ten obyčejnej to pojede.


já četl že to na obyčejný jede, tak jsem to zkoušel tak před čtyřmi lety a nešlo, ani jeden com nešel, tak už jsem snad připraven návod tam je

já to řešil supervagem ten to umí platil jsem 250 korun deset minut miloš


5.12.09, 19:52
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 11 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 81 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz