HTP..tak to je mazec!!!!!!
Autor |
Zpráva |
venda
Příspěvky: 756
|
U některých lidi, když se před nimi poví HTP, tak to má podobný účinek, jako když se zamává červeným hadrem před býkem. Nemůžou tomuto motoru přijít na jméno, vidí v něm něco hrozného a podobně. Ve velké většině jsou to ovšem jedinci, kteří s ním nemají tu nejmenší zkušenost. A jako jeho nejhorší chybu vidí to, že mu zapomněli namontovat jeden válec. A zajímavé je, že tato chyba se projevuje jen ve škodovkách. U ostatních značek, jak koncernových, tak konkurenčních už nevadí.
Tříválcová koncepce, přitom není vůbec nic neobvyklého a v dané objemové a výkonové kategorii má spíš výhody než nevýhody. Je ale potřeba si uvědomit, že je to tzv. základní motorizace. A ta je v dané třídě u všech značek přibližně stejná. Pro klidnou jízdu s ne plně zatíženým autem bohatě stačí.
Není ovšem na závodění.... a vo tom to všechno je.
|
6.12.09, 09:42 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
Jasně,mě nevadí,že chybí 1 válec,ale vadí mi jeho konstrukční nedořešenost..Třebas v Corse,Swiftu jsou taky 3 válce,dokonce 1.0 a ty nemají takové problémy jako ''haťapaťky'',tak o čem to sakra je??
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
6.12.09, 11:27 |
|
|
Radic
Příspěvky: 3198 Bydliště: Bánov (okr. Uh. Hradiště)
|
Josef.Radocha píše: keci s mojí 44kw jsem měl na gps 195 a pořád zrychlovala
no o 1km/h na jednom kilometru silnice ne? a kde byl otáčkoměr? Mám dvoulitra a od 180ti už to taky moc nezrychluje a to to má víc jak 2,5x větší výkon...moc sa mě tomu nechce věřit...
_________________ Škoda 135 Rapid Ford S-max TDCi Volvo S60 AWDoff 2.4T Škoda 742 Forever Team Škoda TW Coupe Club
|
6.12.09, 12:22 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Radic píše: Josef.Radocha píše: keci s mojí 44kw jsem měl na gps 195 a pořád zrychlovala moc sa mě tomu nechce věřit...
přesně tak
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
6.12.09, 12:49 |
|
|
Pech.
Příspěvky: 1095 Bydliště: volyně
|
radocha: z veeeeeelikýho kopce co byl dlooooouheeeeej
HTP mám ob verze pod kůží, motor se v nižších rychlostech trochu snaží, má velmi krátké převody, ale jak přesáhneš 90-100km/h, začne nepřiměřeně žrát (při 120 trvale - ale skutečných běžně 9 litrů).. ono to je schopn+jet rychle (+-150 delší dobu), ale za cenu toho, že to prostě utaháš k smrti,
problémy jsou již zde vyjmenované, některé kontrukční nedostatky, některé nevhodným používáním, když si někdo vybere nejmenší motor určený po hrkání po městě a stojí mu den za dnem pokaždý 200km v kuse na dálnici na krku, aby ho nepředjížděly autobusy... tak ho zase uhoní.
tento motor je určen buď pro jízdu po městě hurvínkem, nebo jako slušná motorizace, ovšem pro jiného hurvínka posazeného o třídu níž..
50kw felicie si s libovolným htp poradí, a zaujat nejsem, nemám ani jedno, byť jsem za volanty obou strávil čas, nehledě na to že felicie fabii degraduje o třídu i ve vnitřním prostoru...
jinak zrovna Opel tříválec bych jako příklad spolehlivosti neuváděl, má podobné problémy (rozvody, hlava) je podobně bezzubá ohledně dynamiky (vyhoví v agile apod, v corse už bída)
ostatní tedy japonské tříválce nebudu hodnotit, nemám s nimi zkušenosti.
odporný zvuk nebudu uvádět jako negativum jelikož na užitné a dynamické vlastnosti nemá vliv.
_________________ R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.
|
6.12.09, 14:36 |
|
|
Pech.
Příspěvky: 1095 Bydliště: volyně
|
radocha: a pokud tu budeš opakovaně tvrdit, jak tvoje HTP jede dvě kila kopec nekopec, jak táhne odspoda, jak při tom žere tři litry a ještě zrychluje, a nezbrzdit tě ta třílitrová A6 v levém pruhu, určitě by jela 220.....
neblbni prosimtě a prober se, lžeš sám sobě....
_________________ R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.
|
6.12.09, 14:39 |
|
|
Dawid130
Příspěvky: 9049
|
Ono 200km/h na 6V HTP je hovadina. S 12V ve fabii I kde to bylo 47kW šlo o 190 km/h ťuknout, určitě takovou rychlost nelze udržet kopec nekopec. Jak je to s fabii II 12V kde je to tuším 51kW to nevim.
Já s 44kW 6V dosáhnu rychlosti 170km/h ale pokud se objeví kopec nebo něco co mě zpomalí velice těžko se to zase rozjíždí. Felicie mě za ten týden na dálnici nepředjela ani jedna.
Co se vnitřního prostoru týče tak ve fabii II je to 100x lepší než ve Fabii I a to jak vpředu tak vzadu.
A spotřeba na 1000km po dálnicich 70 litrů. +/- tak si to spočítejte.
|
6.12.09, 14:50 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Pech. píše: radocha: a pokud tu budeš opakovaně tvrdit, jak tvoje HTP jede dvě kila kopec nekopec, jak táhne odspoda, jak při tom žere tři litry a ještě zrychluje, a nezbrzdit tě ta třílitrová A6 v levém pruhu, určitě by jela 220.....
neblbni prosimtě a prober se, lžeš sám sobě....
má 1,4 MPI 44kw
ale i tak to je blbost, proč tak nejezdí 50kw felicie?
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
6.12.09, 14:51 |
|
|
Dawid130
Příspěvky: 9049
|
Ondras83 píše: má 1,4 MPI 44kw
To je jako HTP
|
6.12.09, 14:53 |
|
|
Pech.
Příspěvky: 1095 Bydliště: volyně
|
ovšem bez toho hluku a závad...
_________________ R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.
|
6.12.09, 15:06 |
|
|
Dawid130
Příspěvky: 9049
|
Já neměl ještě na II žádnou závadu. Jen blbosti
|
6.12.09, 15:09 |
|
|
Pech.
Příspěvky: 1095 Bydliště: volyně
|
david: F2 je lepší, protože ji trochu natáhli na výšku, F1 je těsná hodně, 185cm člověk, když se nedejbože dostane dozadu, je tam jak skrčenec opřenej o strop...
vepředu si nohy nenatáhneš...
řidiči felicií nehoní fábie po dálnici protože si asi patrně nepotřebují dokazovat jaký mají zázrak, protože to zázrak taky není, ovšem auto o 50kw s 900 kily a 40-47km o 1100-1200kg je jasný důvod, že pro HTP je rovnocenným soupeřem tak karburátorová verze favorita....
_________________ R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.
|
6.12.09, 15:10 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Som sa dobre pobavil nad tými rýchlosťami, chlapci...takže 38 kW 160 km/h, 44kW 195 km/h a ešte zrýchľuje, 47kW a 190 km/h...potom asi moja škodovka s cca 50 kW pôjde 200km/h, nie? Nebláznite...
Dobre to napísal Radič, veď ani Mondeo 2,0 TDCi už v 180 km/h nezrýchľovalo a to má 96kW a 330 Nm v overbooste...na 200 km/h potrebujete práve tých 96kW
Ak vám to niekedy GPS takto ukázalo, zaujímalo by ma, koľko bolo na tachu (tak 220 km/h ) a aký to bol prudký kopec...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
6.12.09, 15:10 |
|
|
Pech.
Příspěvky: 1095 Bydliště: volyně
|
david: buď štastný
_________________ R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.
|
6.12.09, 15:10 |
|
|
Dawid130
Příspěvky: 9049
|
|
6.12.09, 15:11 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 43 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|