aký predzápal nastaviť motoru v Rapide?
Autor |
Zpráva |
crossman
Příspěvky: 128 Bydliště: Košice, staré mesto
|
aký predzápal nastaviť motoru v Rapide?
ďalšia blbá otázka na debatenie ohľadom mojho motora
Aký nastaviť predzápal motoru, aby bol kompromis medzi ťahom a točkami, čo mu nastaviť, lebo ako som spomínal, pri štandardnom nastavení 10˚ ide, no není to ono pri akcelerácii a obiehaní, 7˚ točí a točí, ale v dolných točkách je lenivší a zas predzápal na 15˚ dole ťahá jak besné a "hore"... pomaly hore žiadne nieje.
Aké máte skúsenosti a koľko nastavovať, teraz mám nejakých 12˚ a ide to celkom slušne, aj to ťahá, aj točí, je to kúštičok viac, ako normál
_________________ Škoda Favorit 136L '89
|
4.12.09, 15:54 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
crossman
Příspěvky: 128 Bydliště: Košice, staré mesto
|
Prišiel som na to, že podtlaková hadička do môjho ufa nefungovala správne- nepodtlakovala, ako mala a tak to trochu blblo. Teraz som sa síce v aute previezol, len pár kilometrov po meste, ale bolo cítiť rozdiel, že motor pri jazde do kopca aj celkom zabral a aj nebol taký lenivý. Môže to byť aj tým, že sa lepšie reguluje predzápal?
_________________ Škoda Favorit 136L '89
|
4.12.09, 16:08 |
|
|
Josef.Radocha
Dezertér 2
Příspěvky: 8497 Bydliště: Kvasiny - jak už bylo řečeno domov těch nej Škodovek
|
Samozřejmě to má vliv. Pokud si sundával Karbec tak i vyměň těsnění pod ní (popř. dotěsni tmelem na motory mám to a je to o dost lepší). Vše dotáhni (ne přetáhni) a popř. dej nové hadičky od regulace do karbu. Předstih jsem měl na motoru nastavený 5° na 120 motoru a tahal jak vzteklý... Carlos potvrdí...
_________________ V životě je nejhorší srážka s BLBCEM!!
RAPID 130 POWER FOREVER!!!
Vehiklů mám docela dost a ještě víc jsem jich vlastnil.
Karoserie COUPE je mým osudem!
|
4.12.09, 17:52 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Tu je ale aj otázka, či tie hodnoty, ktoré uvádzaš sú reálne...si si istý, že keď si myslíš, že máš 12, tak aj máš 12? Lebo podľa toho, čo píšeš by sa zdalo ideálne dať základný predstih 15 a odpojiť podtlakovú reguláciu...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
5.12.09, 22:37 |
|
|
crossman
Příspěvky: 128 Bydliště: Košice, staré mesto
|
ferrari píše: Tu je ale aj otázka, či tie hodnoty, ktoré uvádzaš sú reálne...si si istý, že keď si myslíš, že máš 12, tak aj máš 12? Lebo podľa toho, čo píšeš by sa zdalo ideálne dať základný predstih 15 a odpojiť podtlakovú reguláciu...
to, že mám predstih 12˚ som si na beton istý, jedna z vecí, čo sebou vozím je stroboskop
Taktiež rozdeľovač nový, zapaľovanie, sviečky, rozvodový reťaz... ryska na remenici neucukne viac, než o 1-2˚ na voľnobehu, v reáli mám 10-13˚ keď to merám, najčastejčie však stojí na 12˚...
Asi to urobím tak, že nastavím predzápal 7˚ a pojazdím, vydúrim auto do kopca a na rovinke, potom dám 15˚a odpojím podtlak, zas ho podúrim a uvidím (ucítim) rozdiel... lepší feeling z motora- nastavenie vyhráva
_________________ Škoda Favorit 136L '89
|
7.12.09, 16:40 |
|
|
slavik74
Příspěvky: 260 Bydliště: SK, Prievidza
|
crossman píše: jedna z vecí, čo sebou vozím je stroboskop pojazdím, vydúrim auto do kopca a na rovinke, zas ho podúrim a uvidím (ucítim) rozdiel... lepší feeling z motora- nastavenie vyhráva
Toto sú perly! Slzy mi teču potokom...
_________________ Škoda Favorit, 136L r.v. 1990
|
7.12.09, 18:28 |
|
|
crossman
Příspěvky: 128 Bydliště: Košice, staré mesto
|
slavik74 píše: crossman píše: jedna z vecí, čo sebou vozím je stroboskop pojazdím, vydúrim auto do kopca a na rovinke, zas ho podúrim a uvidím (ucítim) rozdiel... lepší feeling z motora- nastavenie vyhráva Toto sú perly! Slzy mi teču potokom...
srry, ale ako bez stolice zistím priebeh výkonu a točivého momentu?
Alebo hlava študovaná, odbornícka poradí lepšie!?
_________________ Škoda Favorit 136L '89
|
7.12.09, 18:37 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
crossman: A k cemu ti jako je stroboskop kdyz to nastavujes podle jizdnich vykonu?
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
7.12.09, 18:42 |
|
|
crossman
Příspěvky: 128 Bydliště: Košice, staré mesto
|
Matthes píše: crossman: A k cemu ti jako je stroboskop kdyz to nastavujes podle jizdnich vykonu?
K tomu, že keď si chem nastaviť predzápal 15, tak šahnem po stobe a nastavím 15 ( a nie niečo medzi 5 a 25 "od oka" a tak podobne) skúsim sa previezť a štelujem zas 7 ( a nie pomaly 0 až 15 ) a zistím čo mi bude lepšie.
_________________ Škoda Favorit 136L '89
|
7.12.09, 18:46 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
To ma opravdu logiku
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
7.12.09, 18:49 |
|
|
crossman
Příspěvky: 128 Bydliště: Košice, staré mesto
|
Matthes píše: To ma opravdu logiku
ktoré európske staršie sériové auto nevyladíš (nenastavíš) jednoduchými vecami.
Budem to jak čurák štelovať ručne golou na kľuke a 1. sviečkou vonku, alebo iba pripojím strobo a uvoľním IBA jednu maticu?
_________________ Škoda Favorit 136L '89
|
7.12.09, 20:45 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Ale na to nepotrebujes stroboskop. Doufam ze nestudujes automechanika
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
7.12.09, 20:56 |
|
|
crossman
Příspěvky: 128 Bydliště: Košice, staré mesto
|
Matthes píše: Ale na to nepotrebujes stroboskop. Doufam ze nestudujes automechanika
nie nepotrebujem, ale so strobom to ide najrýchlejšie a najjednoduchšie... načo sa odrbávať, keď mám takú vymoženosť, že stroboskop, s tým to ide rýchlo
netreba mi nič, iba desiatku kľúčik a mám to hneď. A ty niesi náhodou študovaný mechanik ( koľko šteluješ predzápal ty? )
_________________ Škoda Favorit 136L '89
|
7.12.09, 21:14 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
mě třeba stačí obyčejná žárovka
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
7.12.09, 21:16 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Ja to steluju taky podle jizdy, ale nemusim nic merit, pac motor neni serie, takze stejne nemam podle ceho to stelovat... Musim si sam ladit pruzinky v rozdelovaci, predstih atd. Rikam ze motor neni serie - neni nejak extra upravenej, ale proste ty hodnoty z vyroby jsou pro 100% seriovy motory.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
7.12.09, 21:17 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 81 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|