Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 24.11.24, 22:39



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 baterie ve S120 
Autor Zpráva

Příspěvky: 89
Bydliště: M. Boleslav
Příspěvek baterie ve S120
Ahoj ještě mam dotaz na odborníky v el,odvětvi,protože mě to nejde pochopit už delší dobu.oco jde...akumulator v autě je nabit na 13.2V v mém autě svižně otočí 3x-5x motorem a je u konce sil. řikam si,možná špatnej kontakt na VN kablech-rozebrano,očista kontaktů,nové svorky aku,výměna kostříciho pásku u kastliku+nová kostra přímo na motor-problem přetrvává,výměna VN kabelů,problem neustal. zkouška akumulatoru v jiném vozidle-točí jak urvanej z řetězu-paráda. Jiný aku u mě,toči jak urvanej z řetězu. Pro pokus,zůstali aku vyměněné po dobu 3měsícu-nenastala změna při startu,obě vozidla startují tak jak mají,po zpětné výměně aku,startuji a problem se opakuje.

takže nechápu,proč můj aku funguje,jen v jiném voze a bez problému a u mě takhle kraví???
cizí aku zaznamenal jen pokles z 13.6V na 13.2V



je to úsměvné,že? :lol:

_________________
SMS na 722/635164 , vzkazy mužete nechavat na profilu Lide. BobesW a samozřemě odpovídat na TW


13.12.09, 14:09
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 260
Bydliště: SK, Prievidza
Příspěvek Re: baterie ve S120
Bobesw píše:
je to úsměvné,že? :lol:

Je :D Akurat že vo vn kabloch by som chybu nehladal. A čo kabel z baterky na štarter? A samotný štarter je OK? Inak neviem... :(

_________________
Škoda Favorit, 136L r.v. 1990


13.12.09, 14:45
Profil

Příspěvky: 89
Bydliště: M. Boleslav
Příspěvek 
starter novy+4 zkušební, kabel od baterky nový,děla to pořád ale pokaždé to chytne,tak mě to tak netrápí,jen mě štve,že to nechápu :?:

_________________
SMS na 722/635164 , vzkazy mužete nechavat na profilu Lide. BobesW a samozřemě odpovídat na TW


13.12.09, 15:10
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 260
Bydliště: SK, Prievidza
Příspěvek 
No je to fakt divné ! Nestretol som sa s niečim podobným. :shock:

_________________
Škoda Favorit, 136L r.v. 1990


13.12.09, 15:15
Profil

Příspěvky: 89
Bydliště: M. Boleslav
Příspěvek 
je,nejsi první neboj,ja to řešim už rok co mam to auto a každej na mě čumí jak na vola :D

_________________
SMS na 722/635164 , vzkazy mužete nechavat na profilu Lide. BobesW a samozřemě odpovídat na TW


13.12.09, 15:20
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4270
Bydliště: kousek od Tábora
Příspěvek 
A neni to napětí na baterce nějak vysoký, mělo by být do 13 V, ne ?

_________________
Škoda 120 L r.v. 1988 - 167 000 KM
Opel Vectra Sedan 1.6 16V r.v. 1996 - 268 000 KM
BMW E46 320D 110 kw touring r.v. 2002 - 266 000 KM


13.12.09, 15:23
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 260
Bydliště: SK, Prievidza
Příspěvek 
Maš pravdu, ale záleží kedy a akým merakom to odmeral. Ak meral po vypnutí motora, mohol tolko namerat. Meral som baterku troma merakmi (každý z inej cenovej relacie) prvý ukazal 12,3V , druhý 13V, tretí 13,8V.... Rozdiel 1,5V !

_________________
Škoda Favorit, 136L r.v. 1990


13.12.09, 15:30
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27231
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
novomi píše:
A neni to napětí na baterce nějak vysoký, mělo by být do 13 V, ne ?


ne mělo by bejt kolem 14 vždycky :D

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


13.12.09, 15:36
Profil ICQ

Příspěvky: 89
Bydliště: M. Boleslav
Příspěvek 
trošku,on si stou elektrikou někdo hral a je v tom takovej bordel,že se bojim až něco odejde,dozadu na světla mam 2 svazky,na brzdy jdou 3kable,ty jsou svedeny do jednoho kablu na p,žarovku a přez klemu na l,žarovku,pod budikama mam 2 svorkovnice,po rozpojeni všechno funguje,central to nemelo,že by to bylo od něj,radio bylo zapojeno na světla,pokud nesvítíš-nehraješ-to mě dostalo :sick: ,už je to jinak,po zapnuti mlhovek nešlo nic,tak asi takhle,mě u toho nepřekvapi už nic,tak ani to zvišene napěti na baterce

_________________
SMS na 722/635164 , vzkazy mužete nechavat na profilu Lide. BobesW a samozřemě odpovídat na TW


13.12.09, 15:37
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 547
Bydliště: Ostrava
Příspěvek Re: baterie ve S120
Bobesw píše:
Ahoj ještě mam dotaz na odborníky v el,odvětvi,protože mě to nejde pochopit už delší dobu.oco jde...akumulator v autě je nabit na 13.2V v mém autě svižně otočí 3x-5x motorem a je u konce sil. řikam si,možná špatnej kontakt na VN kablech-rozebrano,očista kontaktů,nové svorky aku,výměna kostříciho pásku u kastliku+nová kostra přímo na motor-problem přetrvává,výměna VN kabelů,problem neustal. zkouška akumulatoru v jiném vozidle-točí jak urvanej z řetězu-paráda. Jiný aku u mě,toči jak urvanej z řetězu. Pro pokus,zůstali aku vyměněné po dobu 3měsícu-nenastala změna při startu,obě vozidla startují tak jak mají,po zpětné výměně aku,startuji a problem se opakuje.

takže nechápu,proč můj aku funguje,jen v jiném voze a bez problému a u mě takhle kraví???
cizí aku zaznamenal jen pokles z 13.6V na 13.2V



je to úsměvné,že? :lol:


Mezi jakými auty jsi prohodil ty baterie ?


13.12.09, 16:00
Profil

Příspěvky: 9049
Příspěvek 
Sadra17 píše:
novomi píše:
A neni to napětí na baterce nějak vysoký, mělo by být do 13 V, ne ?


ne mělo by bejt kolem 14 vždycky :D



A na to jsi přišel kde?


13.12.09, 16:07
Profil

Příspěvky: 89
Bydliště: M. Boleslav
Příspěvek 
skoda 120 a 125.pak jen tak do traboše kterej nechyta na starter,na roztlačeni chytne na 10cm

_________________
SMS na 722/635164 , vzkazy mužete nechavat na profilu Lide. BobesW a samozřemě odpovídat na TW


13.12.09, 16:15
Profil Zobrazit autorovy stránky
Pan Kapitán
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12137
Bydliště: Tynec n.L.
Příspěvek 
Na aute je dulezity odlisit napeti s nastartovanym motorem a bez nastartovani, zmerit pokud mozno spolehlive.

Muzes v ty baterce mit horsi clanky a ve tvym aute se mizerne dobiji a proto pak nestartuje. Jina baterka (v lepsim stavu) se tam treba dobiji dobre. To se u skodovek stava ze spatnou baterku nedokazou nabit, protoze nejsou schopny dat dost vysoky napeti v siti aby tam tekl rozkumnej proud i kdyz baterka stoji za prd. Novejsi auta si s tim poradej a dokazou ji jeste dobijet.

Jinak co se tyka zprasenyho svazku, nejlip celej vymenit za dobrej.

Edit: jo ted vidim ze 125 a 120... podival bych se na dobijeci rele, jakej maji typ, je jich nekolik.

_________________
Forman 1994 Million Edition "Frankie"
Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R
Škoda 742 Forever TeamObrázek

Cvokárium: Youtube Instagram


13.12.09, 16:22
Profil ICQ YIM

Příspěvky: 89
Bydliště: M. Boleslav
Příspěvek 
kouknu na relatko,jaky je dobry a na ktery si dat pozor,dneska sehnat něco dobryho je občas problem :?

_________________
SMS na 722/635164 , vzkazy mužete nechavat na profilu Lide. BobesW a samozřemě odpovídat na TW


13.12.09, 16:28
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 260
Bydliště: SK, Prievidza
Příspěvek 
No neviem, cele je to nejake divné. Na začiatku napísal že po výmene bateriek s inym vozom šlapalo všetko ok po dobu 3. mesiacov. Po vráteni povodnej baterky sa problem prejavil zas. Skus radšej premerat ako to dobija... a zmeraj odber z baterky v klude...

_________________
Škoda Favorit, 136L r.v. 1990


13.12.09, 16:32
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 28 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 49 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz