Autor |
Zpráva |
varok
Příspěvky: 14804 Bydliště: Havířov
|
Klepání vpředu u fáva
Ahoj všem. Asi před necelým měsícem jsem vyměnil nápravnici za zachovalejší. Dal jsem nové ramena, ty za zhruba 500,- kč, nové čepy řízení. Telefon mám asi půl roku starý. Když ale jedu, tak hlavně při rozjezdu a přibrždění mi něco v předu klepe. Trošku i při větších nerovnostech. Zkoušel jsem vyměněné díly ale vše je dotáhnuté. Nevíte prosím, co by to mohlo dělat? Nějaký silentblok motoru?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
11.12.09, 18:45 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
Re: Klepání vpředu u fáva
skontroluj zadné silenty ramien, ak si ich nalisoval v zlej polohe tak je už po nich ak je to ten nový typ...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
11.12.09, 21:29 |
|
|
varok
Příspěvky: 14804 Bydliště: Havířov
|
No já jsem měnil tu nápravnici za zachovalejší a ramena jsem dával úplně nové i se všemi silentbloky a čepy. Je pravda že to jsou ty levné ramena a byl porod je tam dostat, ale myslím že ty zadní silentbloky neodejdou jen tak ne? Byly trošku pootočené oproti původní polože, tak jsem je musel přitáhnout do polohy přes ty šrouby na objímce. Myslíš, že jsem je tím poškodil a jsou v pr..li?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
12.12.09, 11:12 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
ten nový typ silentu musí byť na rameno nalisovaný v "pracovnej" polohe, čiže v polohe v ktorej je na aute, ak ho pootočíš tak sa tá guma vnútri rýchlo potrhá... tie silenty sú mäkšie, niesú zlé, ale aj tak mám radšej tie staré kde je tá guma plná...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
12.12.09, 11:42 |
|
|
varok
Příspěvky: 14804 Bydliště: Havířov
|
Jj, na tom novém silentbloku není guma jako u starého plná, ale je jakoby přichycená na pár mistech. No ale když jsem koupil ty ramena nové, ale ty silenty byly trošíčku pootočené, tak co s tím? To se musí vylisovat a pak zase znovu nalisovat ve správné poloze? A jde to lisovat v domácích podmínkách? Bylo to pootočené jen o kousek, vždycky jedna strana objímky silentu byla na podlaze a druhá asi 1cm od podlahy. I tak je to moc?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
13.12.09, 09:20 |
|
|
varok
Příspěvky: 14804 Bydliště: Havířov
|
To klepání je vždycky jednou při rozjezdu. Když prudšeji zabrzdím tak taky jednou klepne. Někdy když jedu přes větší nerovnosti, tak to taky klepne. Já myslel, jestli to neklepe spíše někde motor a není roztrhaný nějaký silent motoru.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
13.12.09, 09:25 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
varok píše: Jj, na tom novém silentbloku není guma jako u starého plná, ale je jakoby přichycená na pár mistech. No ale když jsem koupil ty ramena nové, ale ty silenty byly trošíčku pootočené, tak co s tím? To se musí vylisovat a pak zase znovu nalisovat ve správné poloze? A jde to lisovat v domácích podmínkách? Bylo to pootočené jen o kousek, vždycky jedna strana objímky silentu byla na podlaze a druhá asi 1cm od podlahy. I tak je to moc?
ten silent vo voľnej polohe by mal byť tak ako je na aute ktoré je na zemi ( nie zdvihnuté na zdviháku ), neviem z hlavy akú má pracovnú polohu ( uhol ktorý zviera k vozovke ) v tej polohe by mal byť silent nalisovaný už fabricky, ale ako je to u druhošky neviem
vylisovať by to malo ísť, ale ak nie tak sa ten silent zničí ( ak už nieje )...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
13.12.09, 12:29 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
varok píše: To klepání je vždycky jednou při rozjezdu. Když prudšeji zabrzdím tak taky jednou klepne. Někdy když jedu přes větší nerovnosti, tak to taky klepne. Já myslel, jestli to neklepe spíše někde motor a není roztrhaný nějaký silent motoru.
všetky silenty skontroluj, môžeš zobrať pomocníka, nech zatiahne ručku a dá motor do záberu do predu / do zadu a uvidíš, alebo budeš počuž kde to klepne... ( a radšej stoj na boku auta, nie s predu )
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
13.12.09, 12:32 |
|
|
varok
Příspěvky: 14804 Bydliště: Havířov
|
Aha, tak mockrát děkuji. Ty objímky silentů mají být asi vodorovně s vozovkou, ale ty mé byly jemně pootočené. Na obou stranách. Tak jsem přitáhl šroubem tu stranu, která doléhala k podlaze a tu druhou jsem dotáhl šroubem. Zkusím tedy s někým cuknout autem dopředu a dozadu a uvidíme.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
13.12.09, 15:54 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Když zkusíš zvedat otevřené přední dveře, je tam vůle? Mě přesně takhle klepaly dveře řidiče, ač bych to nikdy neřekl...stačilo vyměnit pružné čepy v pantech a je klid.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
13.12.09, 16:04 |
|
|
varok
Příspěvky: 14804 Bydliště: Havířov
|
Gokralik: to ne, jde to někde od předu, buď od motoru nebo nápravy. Dveře volné zatím ještě nejsou.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
13.12.09, 17:01 |
|
|
torreto
Příspěvky: 9
|
Cawte,no mne to robilo tiez a menili sa tam ramena,a robilo mi to to ulozenie ramena,buchalo mi to pri rózbiehani a pri brzdeni.vymenili mi tam sroby a uz to nerobi.ale teraz mam iny problem.pri zatacani do lava alebo ked idem do kopca a pridavam,,strasne mi huci prave koleso,az sa mi trase cele auto,najprv mi hovorili ze je to klb,lenze tie mam nove,tak ze vraj je to puzdro klba v prevodovke,ale ze by az tak to mohlo hucat a triast????
|
14.12.09, 11:55 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
torreto píše: Cawte,no mne to robilo tiez a menili sa tam ramena,a robilo mi to to ulozenie ramena,buchalo mi to pri rózbiehani a pri brzdeni.vymenili mi tam sroby a uz to nerobi.ale teraz mam iny problem.pri zatacani do lava alebo ked idem do kopca a pridavam,,strasne mi huci prave koleso,az sa mi trase cele auto,najprv mi hovorili ze je to klb,lenze tie mam nove,tak ze vraj je to puzdro klba v prevodovke,ale ze by az tak to mohlo hucat a triast????
iba v zábere hučí
ložisko kola, alebo kĺb...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
14.12.09, 19:27 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
michalkatka píše: ten nový typ silentu musí byť na rameno nalisovaný v "pracovnej" polohe, čiže v polohe v ktorej je na aute, ak ho pootočíš tak sa tá guma vnútri rýchlo potrhá... tie silenty sú mäkšie, niesú zlé, ale aj tak mám radšej tie staré kde je tá guma plná...
Jak myslíš STARÉ silenbloky..To jako z fava 88-92??
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
15.12.09, 10:43 |
|
|
NOVON
Příspěvky: 1841 Bydliště: KOPŘIVNICE
|
gokralik píše: Když zkusíš zvedat otevřené přední dveře, je tam vůle? Mě přesně takhle klepaly dveře řidiče, ač bych to nikdy neřekl...stačilo vyměnit pružné čepy v pantech a je klid.
Přesně tohle jsem měl i já..
_________________ "AUDI 80 B3 1.8S 66kW,150Nm, r.v.90..LPG+ FLASH LUBE VALVE SAVER..
|
15.12.09, 10:46 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|