Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 06:52



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 11 ] 
 Přehřívání škoda 130 
Autor Zpráva

Příspěvky: 3
Příspěvek Přehřívání škoda 130
Zdravím, potřeboval bych poradit mám škodu 130 a po nastartování se teplota neustále zvyšuje až začne voda vařit. Pak prudce klesne a dál se drží na 80 stupních. Už jsem měnil termostat, těsnění pod hlavou a pořád to dělá to samé. Ted se mi dostal i olej do vody a opačně. bylo mi řečeno že to bude asi prasklá hlava že je tam malá prasklina která se nešla vidět a při zahřátí se roztáhne. Doufám že to tak není protože shánět novou hlavu by byl asi docela problém. Díky všem za případné rady.


14.12.09, 03:46
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Matthess by Ti napísal - prasknutá hlava, to 130tky robia s obľubou...no, je ešte možnosť, že máš "iba" utopené vložky...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


14.12.09, 07:19
Profil

Příspěvky: 9049
Příspěvek 
ferrari píše:
utopené vložky...


To znamená že hlavu musíš dát zase dolů a zkontrolovat je.


14.12.09, 07:27
Profil

Příspěvky: 756
Příspěvek 
Původ problému je ale v prověšené hadici mezi termostatem a vyrovnávací nádobou. A tím pádem ve špatném odvzdušnění chladicí soustavy.


14.12.09, 10:07
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
olej vo vode a naopak bude asi fakt hlava. ale kontrolna otazka (ako uz pisal ferrari) - kontroloval si presahy? dotiahol si hlavu po ~1000km od vymeny?

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


14.12.09, 10:51
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 3
Příspěvek 
Tak přesahy jsem nekontroloval a dotah nebylo zatím proč nejel jsem sotva 200 km. Takže jdu asi shánět někde novou hlavu, jen je otázke kde a jestli to má vubec cenu.


14.12.09, 14:33
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
venda píše:
Původ problému je ale v prověšené hadici mezi termostatem a vyrovnávací nádobou. A tím pádem ve špatném odvzdušnění chladicí soustavy.


A zanesena 4. vlozka atd no :? Ted uz ta hadice ovsem nepomuze vymenit.

jakjel: A kdo to tesneni pod hlavou menil? Presahy se maji kontrolovat vzdy :idea: Nedodrzujete postupy a pak se divite no. Pokud se s tim jezdilo dele mohla to hlava odnyst :?

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


14.12.09, 15:07
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 9049
Příspěvek 
nejdříve ji dej dolů a mrkni na ty přesahy.


14.12.09, 15:07
Profil

Příspěvky: 3
Příspěvek 
Já ji opravdu neměnil vždy jsem to dal do servisu. A jezdilo se s tím dele protože nevěděli co to dělá tak se zkoušelo.


14.12.09, 15:10
Profil

Příspěvky: 9049
Příspěvek 
No to je mi teda servis. Nikdy nedávej takové auto do servisu, ve výsledku je to horší než na začátku.


14.12.09, 15:14
Profil
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Aha servis, no a co reklamace? :-) nesrat se s nima, penize brat a praci odsirat.

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


14.12.09, 15:15
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 11 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 47 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz