Autor |
Zpráva |
tomy
Příspěvky: 35
|
zamrzla mi voda :-(
zdravím přátelé.má někdo zkušenost se zamrzlou vodou v trubkách?auto mám teď v garáži která je sice zděná a má pevný vrata,ale bojím se že mi to jen tak nerozmrzne a tak se ptám co víc proto můžu udělat :-(
včera jsem se vrátil z práce když už benzínka u nás měla zavřeno a tak jsem si říkal že fridex koupím dneska po práci,do rána jsem nemohl stát v garáži a ráno už jsem nedojel prosím o radu děkuju moc.jsem idiot já vím,ale stane se
|
16.12.09, 16:50 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
chemer
Moderátor
Příspěvky: 9916
|
Prostě to buď dotáhni do vyhřívaný garáže, nebo si tam zapni přímotop a garáž nech trochu zahřát. Bude to ale hodně peněz za el.
|
16.12.09, 16:54 |
|
|
Dawid130
Příspěvky: 9049
|
A dofej že ti mráz nic neroztrhnul, ale nejsou mrazy zase tak silné.
|
16.12.09, 17:12 |
|
|
novomi
Příspěvky: 4270 Bydliště: kousek od Tábora
|
Tomu říkám zimní příprava, kdo by řekl že v prosinci budou mrazy . Jedině zatopit, jinak to nevidim, pak rozhodně po dolití čekat, jestli to někde neteče .
_________________ Škoda 120 L r.v. 1988 - 167 000 KM Opel Vectra Sedan 1.6 16V r.v. 1996 - 268 000 KM BMW E46 320D 110 kw touring r.v. 2002 - 266 000 KM
|
16.12.09, 18:33 |
|
|
tomy
Příspěvky: 35
|
tak to povolilo,ale problém rozdělal jsem tu hadičku co vede do chladiče zvrchu.profouknul jsem to kompresorem jestli to je zacpaný nebo ne,vzadu v nádobce mi to bublalo tak v pohodě.zkusil jsem to i tou tenkou na druhý straně a to taky bublalo takže fajn.tu spojovací tenkou hadičku co jde kolem kapoty vepředu jsem zapojil zpátky, tu páčku co je na odvzdušnění jsem otevřel (dal jsem to do vodorovný polohy s hadičkou ) a nastartoval.po chvilce mi z toho tekla voda,tak jsem usoudil že tam vzduch není,tak jsem to zavřel ale vaří mi to pořád dál ví někdo co s tím?
|
16.12.09, 19:01 |
|
|
novomi
Příspěvky: 4270 Bydliště: kousek od Tábora
|
Že by byl ještě nějak zatuhlej termostat, poklepat na ně, no nevim.
_________________ Škoda 120 L r.v. 1988 - 167 000 KM Opel Vectra Sedan 1.6 16V r.v. 1996 - 268 000 KM BMW E46 320D 110 kw touring r.v. 2002 - 266 000 KM
|
16.12.09, 19:13 |
|
|
tomy
Příspěvky: 35
|
jinak ten postup byl správnej? nejde mi do hlavy ta věc,že když tu páčku co je na odvzdušnění otevřu,tak jde vzduch ven i dál do hadice co je za tím,a samozdřejmě když zavřu,tak nejde nikam.ani ven ani do hadice dál.nechal jsem to samozdřejmě zavřený.to je fajn?
|
16.12.09, 19:16 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
Nastartovat v ty garazi, nechat ohrat a uvidis. Jestli to proudi dokola poznas kdyz sahnes na chladic nebo na hadice ke chladici. Taky to musi topit, kdyz to netopi, tak to necirkuluje. Jestli jsi to uvaril, tak tesneni, hlava.... klasika no. Zalezi jak moc jsi to povaril a v jakym stavu byl motor pred tim.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
16.12.09, 19:16 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
problem neni v tom ze ti lad uplne upcha trubky ale zmensi ich priemer... musis to nechat rozmrznut uplne, a vymenit chladiacu zmes. odporucam davat novu 1:1 firdex s destilkou, neumrzlo mi to ani pri -27 v tatrach
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
16.12.09, 19:18 |
|
|
tomy
Příspěvky: 35
|
jojo,nastartoval jsem,byl jsem to projet a teplota jde prostě pořád dál.ta hadice co je před tím mechanizmem na odvzdušnění je horká ,ale za mechanismem je studená.to mi právě nejde do hlavy,když tu páčku zavřu (nebude ve vodorovný pozici s hadicí),tak tím pádem mám zavřenej i ten otvor v hadici co jde od mechanismu k chladiči
|
16.12.09, 19:21 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
hlavne to nerozmrazuj jazdou :D:D pretoze ti zamrzne chladic a hotove...
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
16.12.09, 19:21 |
|
|
tomy
Příspěvky: 35
|
chladič jsem profukoval kompresorem a ten zacpanej není.vzadu mi to bublalo takže ten průchozí je.ale ta hadice co jde od mechanismu (co je na odvzdušnění) k chladiči je úplně studená a vlažnou vodu tam nedostanu protože když to otevřu tak mi teče voda ven z mechanismu,ale ne do tý hadice dál žejo
|
16.12.09, 19:26 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12127 Bydliště: Tynec n.L.
|
Menit to neni potreba, kdyz se to zahreje, tak se ten led zase rozpusti a zamicha se to. Krome toho.. kdyz to zamrzlo ted, tak to je cista voda, to se menit nemusi, staci tam konecne dat nejakej fridex.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
16.12.09, 19:27 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
mas nejaky dobry kompresor ked pretlaci chladic aby si povedal ze nema znizeny prietok, aky prietok si zistil v chladici? hadica odvzdusnenia nema vplyv na to ci to uvaris, maximalne ti to nebude kurit. nechaj to dva dni stat v teplej garazi, potom to varit nemoze. Teda pokial si neznicil tesnenie pod hlavou/nepraskla hlava, a podobne
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
16.12.09, 19:29 |
|
|
novomi
Příspěvky: 4270 Bydliště: kousek od Tábora
|
Já bych kohout otevřel (stejně z něj vyteče jenom trochu vody), vyndal tu ucpanou hadici (od mechanismu ke chladiči), namočil do vlažný vody a pak to skusil. Musí být ucpadá ledem, ne ?
_________________ Škoda 120 L r.v. 1988 - 167 000 KM Opel Vectra Sedan 1.6 16V r.v. 1996 - 268 000 KM BMW E46 320D 110 kw touring r.v. 2002 - 266 000 KM
|
16.12.09, 19:29 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 34 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|