Autor |
Zpráva |
SM
Příspěvky: 441 Bydliště: ČR, Letovice
|
topení
Zdarec.
O kolik stupňů oproti venku vytopíte škodovku? Např. při -10st.C.
Škodovka mi vůbec netopila, tak jsem začal odvzdušňovat.. začal jít teplý vzduch jen na levé straně u řidiče.. další odvzdušnění - okno řidiče.. další odvzdušnění i na nohy řidiče.. žádný lázně to ale nejsou... U spolujezdce pořád studený vzduch.. Čím to může být, když jde jen o jeden okruh, jedno těleso a box?
Dík SM.
_________________ Škoda 120L, r.v. 1987 (prodáno)
Škoda 130L, r.v. 1986 "silver style" , motor favorit, lpg
Škoda Forman r.v. 1992, 140tis. km, garážované, servisované
Ford Escort 1,6 16V 1996 silver (na prodej)
|
22.12.09, 14:55 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
novomi
Příspěvky: 4270 Bydliště: kousek od Tábora
|
Při -12° jsem vytopil na 18° .
_________________ Škoda 120 L r.v. 1988 - 167 000 KM Opel Vectra Sedan 1.6 16V r.v. 1996 - 268 000 KM BMW E46 320D 110 kw touring r.v. 2002 - 266 000 KM
|
22.12.09, 15:32 |
|
|
tomvm
Příspěvky: 459 Bydliště: Vel Mez
|
Taky ale záleží kde to měříš ne...? Když máš fukar nastavenej na hlavu a měříš to u hlavy tak bude jiná teplota nežkdyž dáš teploměr na místo nohou zadních sedaček , a jinak ot.. tak asi o 20°C když jedu někam dál
|
22.12.09, 15:57 |
|
|
novomi
Příspěvky: 4270 Bydliště: kousek od Tábora
|
Teploměr klasicky na palubce.
_________________ Škoda 120 L r.v. 1988 - 167 000 KM Opel Vectra Sedan 1.6 16V r.v. 1996 - 268 000 KM BMW E46 320D 110 kw touring r.v. 2002 - 266 000 KM
|
22.12.09, 16:52 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
V neděli bylo skoro -18°C venku a uvnitř jsem měl dost příjemně, kolik přesně nevím. Pokud to fouká na jednéé straně studeně, pravděpodobně je díra ve vzduchovém kanálu (špatný spoj plechů a pod)
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
22.12.09, 18:51 |
|
|
Pech.
Příspěvky: 1095 Bydliště: volyně
|
po městě topí škodovka velmi dobře, ale čím rychleji se jede, tím je to horší... když to ženu po dálnici, při -15 je uvnitř přinejlepším +-10 při hodině jízdy +-130km/h
_________________ R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.
Naposledy upravil Pech. dne 22.12.09, 21:08, celkově upraveno 1
|
22.12.09, 21:06 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
Pech: na to je najlepsie nahodit cez chladic karton a takisto "zapchat" ten nasvac na kapote. potom je to o poznanie lepsie
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
22.12.09, 21:07 |
|
|
Pech.
Příspěvky: 1095 Bydliště: volyně
|
karton resp. krytka originál co jsem měl nepomáhá.
ono ani teoreticky nemá... páč topení není napojeno na primární chladicí okruh a jeho roury vedou interiérem, narozdíl od těch pro chladič...
teplotu motoru si vyřeší termostat, první dvě zimy jsem krytku dával, zjistil že je to blbost a už nedávám dlouhá léta
_________________ R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.
|
22.12.09, 21:09 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
no mne termostat drzi v lete ~85C, ale v zime som rad ak je tam 70, s kompletne zakrytym chladicom som na 80-90 po meste a 75-80 mimo, termostat menit nebudem pokial nesklame, pretoze tento zjavne funguje
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
22.12.09, 21:39 |
|
|
Pech.
Příspěvky: 1095 Bydliště: volyně
|
já mám 80 rovnejch ať se děje co se děje, v létě v zimě, furt
_________________ R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.
|
22.12.09, 21:44 |
|
|
Pech.
Příspěvky: 1095 Bydliště: volyně
|
darklord, nefunguje psrávně, patrně nedovírá, protože teplota se nemá měnit... tobě očividně při větším náporu (mimoměstský provoz) pouští větší průtok než by měl...
takže máš termostat v pr-deli a tudíž musíš dávat dečku..
_________________ R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.
|
22.12.09, 21:46 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
Pech. no, lenze kde v zohnat zarucene OK termostat? kamaratovi funguje podla tvojho popisu... drzi furt rovnako, ale jak vleze v lete do zapchy tak stoji nad varicom, mne teplota vyleze tesne pod 100 a potom padne. (kamos ma novy chladic s cidlom, vetrak zapina spravne)
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
22.12.09, 21:53 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
A má čidlo na 85°C? Jestli má origo čidlo tak to nefunguje moc dobře..
Měl jsem Wahler 80°C, teplota pořád 80°C bez vlivu jízdy, v koloně 80-90°C v rámci toho jak zapínala a vypínala sahara. Pak sem měl 88°C Wahler, teplota trochu lítala, ale v koloně OK, pořád těsně pod 90°C. Teď mam 88°C Motorad, za jízdy teplota drží těsně pod 90°C a nehne se, v koloně taktéž.
Je to kus od kusu jiné, chce to prostě zkusit a uvidíš.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
22.12.09, 22:03 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
len ja s tou liatinou moc skusat nechcem.. :/ kupim teda termostat (WAHLER odporucas?) a skusim to prehodit, ale nemam z toho dobry pocit... zase budem mat oci miesto palivomeru na termostate
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
22.12.09, 22:05 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
S 80°C Wahler jsem jaktěživ neměl sebemenší problém (zkušenost s více kusy)
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
22.12.09, 22:09 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 52 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|