Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 08:46



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Zivotnost motoru 781.136 
Autor Zpráva

Příspěvky: 169
Příspěvek Zivotnost motoru 781.136
Jakou ma zivntnost motor 136? Mam na mysli kdyz se dava kvalitni olej meni filtry motor nepretaci a ani nepottaci. Proste pokud se s nim jezdi solidne. A jak je to ve srovnani treba z peugoty oply nebo vw te doby?


2.1.10, 13:37
Profil
Pspvek Reklama

   
Metal (urg)
Uživatelský avatar

Příspěvky: 3730
Bydliště: Vsetín
Příspěvek 
klidně i přes 400 tisíc km...

jezdil sem kdysi na brigádě s firemním fáčkem co mělo hrubě přes 350 a pořád bylo úplně v pohodě (motoricky)

_________________
Škoda Fabia 1.9 SDI - přesunovadlo
Jawa 350 OHC ´19 - pro jizdy s čistýma rukama
ČZ 175/477 ´72 - veterán
Obrázek
Škoda 742 Forever Team


2.1.10, 13:43
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
pokial ako pises by sa za celu dobu zivotnosti pravidelne menil olej, jazdilo by sa s tym ako z ucebnice a nestala by sa ziadna nehoda sposobena chybou materialu (tesnenie pod hlavou, atd...) tak ten motor musi vydrzat cez pol miliona. porovnatelne motory su co? 3x ulozena kluka uz v tej dobe nebola moc aktualna...

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


2.1.10, 13:47
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5194
Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
Příspěvek 
Pikap 350tisic, nesetrne mestke zaobchadzanie + Ba-KE casto celu cestu na 4ke = vacsia maximalka, a velakrat uvareny hlava 1x generalkovana, prevodovka vymenena za formanovu. Olej meneny sporadicky, za co najlacnejsi. Teraz v lete ho zase poriadne uvarili, takze blika obcas mazanie... ale stale jazdi, olej zerie minimalne. Lepsi motor co sa tyka spolahlivosti a jednoduchosti oprav, ceny ND a roboty nepoznam.

_________________
Forman 135Le
Volvo 855 TDI
0949126151


2.1.10, 14:23
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Já si myslím že to je zlatej svatej motor pokud je o něj pečováno alespoň v základních možnostech

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


2.1.10, 15:25
Profil

Příspěvky: 169
Příspěvek 
Sem mel prave peugota 309 1.6 jednobod a to byla olejnicka po 200 tisicich. Kazdej se favu smeje a pritom motor je zlatej


2.1.10, 16:04
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
moje felda měla pěknejch 205 tis, když sem jí dělal, jelo to pěkně, ale trošku žrala olej....volejnička to nebyla 8) a není

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


2.1.10, 16:18
Profil ICQ
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
to má ta moje ted :lol: už dlouho nebude bude new motor
:D

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


2.1.10, 16:24
Profil ICQ

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Každý odsuzuje fáčka, že to jsou rezavé plečky, ale motor je myslím držák. Znám chlápka, který měl fáčko s motorem 135 a měl nalítané okolo 250 000 a byl ve slušném stavu. Nežral olej, sice kompres už byla slabší, ale ještě jel krásně.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


2.1.10, 16:25
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
varok: 135 ma uz v serii kompresiu nic moc, asi ako 105ka ;)

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


2.1.10, 16:31
Profil Zobrazit autorovy stránky
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8621
Bydliště: Praha 13
Příspěvek 
darklord: Kompresi? Spíš Kompresní Poměr, ne? :wink:

_________________
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule
Škoda 105S -> 135S Konec již brzy
Škoda 105L Začátek snad již brzy


2.1.10, 16:50
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 3257
Bydliště: Brandýs nad Labem
Příspěvek 
Jsou to chudáci,co nevědí nic o problematice a víc čumí na televizi nebo do časopisů dneška,kde jim vtloukaj spoustu neřestí minulosti :lol: a bezchybnost dneška,což je vlastně tak bijící do očí,že i slepej musí pochopit,že se někde spletli...Například dnešní motory žerou více oleje,než-li ty co zrovna končili ve Favoritech,je to bohužel tak :P ...Ale ta koroze hold popřít nelze...Jenže kolik lidí tady má tak starýho pažouta nebo popela?Když už tedy porovnávají třeba toho Favorita.A kolik tehdy auto žabožroutské provenience stálo v porovnání s Favoritem???Asi jak 4 favority !?,Jestli tedy tolik,tož se sakra nedá porovnávat a ten kdo tak činí je naprostej trotl :!: :lol: ...nedávno v nějakym motoristickym časopise...A jak to auto funguje doteď kdy max.někdo vyměnil rozvody a těsnení pod hlavou za pár korun a jak doteď ty pažouty nefungujou,vlastně už nejsou,protože se prostě vykašili :lol: Spousta lidi má komplexy méněcenosti,ale možná je pro ně lépe kdyby mlčeli,mlčeti zlato :wink:
Shrnutí: Každej je dnes designer a konstruktér,stačí se podívat na ty tunning srazy,nemá tedy cenu doslova nic poslouchat,ale je lépe si podle svého vědomí a svědomí udělat obrázek svůj,nikoliv něčí,takovejch třeba po trati rally je zrovna né málo :lol: :D ...A tak je to dnes skoro se vším...a všude...I ve fabrice je něco tak převratnýho,že se musej s technologií vrátit tam,kde vznikla a nechat jí v klidu,protože něco prostě nelze,když sice by šlo ale jen teoreticky...Ale takový berou dneska jako scénáristy a tvůrce do filmu :lol: Rychle a zběsile,,atd :D

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=v1fMnGwZ ... re=related !!! ;)
http://www.youtube.com/watch?v=NAbsLE88 ... re=related ...


Naposledy upravil patrik-hp dne 2.1.10, 18:30, celkově upraveno 1



2.1.10, 16:52
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
Carlos píše:
darklord: Kompresi? Spíš Kompresní Poměr, ne? :wink:


dalo sa to pochopit aj inak? keby som myslel kompresne tlaky tak napisem tlaky, ked myslim kompresny pomer tak pisem kompresiu :D

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


2.1.10, 16:54
Profil Zobrazit autorovy stránky
Junior TW team

Příspěvky: 2246
Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
Příspěvek 
U nas vo firme bolo facko , malo nalietane daleko cez 450 000 a stale jazdilo . Olej sa menil ked boli zrovna peniaze , vozilo sa v nom cca 500 a viac kg ryb . Motor fungoval , sice obcasne poruchy sa vyskytli ale motor sam o sebe generalkovany nebol a jazdil dobre az kym neodisiel za srotovne . Kamos mal v ZOSke firemny forman Ickovy a mal hrubo cez 400 000 km bez vecsich poruch odrovnala ho az havaria :?

_________________
1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane
2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami
3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce
4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec


2.1.10, 17:53
Profil ICQ

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Darklord: Já myslel menší kompresy jako oproti motoru 135, který má méně nalítané. To vím, že 135 má menší kompresní poměr než 136

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


2.1.10, 18:11
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 19 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 32 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz