Autor |
Zpráva |
Petr105
Příspěvky: 5224 Bydliště: Veselí nad Lužnicí
|
gokralik píše: Nevím jak u Škodovek, ale mě to přijde jako zbytečnost. Vypínač tam sice mám (od dob Slovinských alp), ale že bych ho za ty čtyři roky použil si nepamatuju. Chce to mít v pořádku termospínač na chladiči, termostat a jednou za tři roky vyměnit chladící kapalinu. Pak by vás nemělo nic překvapit.
Já jsem ale v situaci, kdy mám větrák pouze na ruční spínač. Takže bych ocenil, kdyby se spínal i sám
_________________ Škoda 105L, r.v.1983 Peugeot 306 HDi Break
|
3.1.10, 13:31 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
novomi
Příspěvky: 4270 Bydliště: kousek od Tábora
|
Vždyť mi termospínač taky zapne i vypne sám.
_________________ Škoda 120 L r.v. 1988 - 167 000 KM Opel Vectra Sedan 1.6 16V r.v. 1996 - 268 000 KM BMW E46 320D 110 kw touring r.v. 2002 - 266 000 KM
|
3.1.10, 13:32 |
|
|
bany.xf.cz
Příspěvky: 2084 Bydliště: Lovosicko
|
gokralik píše: Nevím jak u Škodovek, ale mě to přijde jako zbytečnost. Vypínač tam sice mám (od dob Slovinských alp), ale že bych ho za ty čtyři roky použil si nepamatuju. Chce to mít v pořádku termospínač na chladiči, termostat a jednou za tři roky vyměnit chladící kapalinu. Pak by vás nemělo nic překvapit. Jojo, přesně tak. Já tam taky nemám ruční spínač. Mám to navedený přes termospínač co je na chladiči a přes to relátko, aby se ten termospínač nenamáhal.
Darklord: Teď už to fungune o něco líp než donedávna, dotáhnul jsem šroubek na kostře. Ale ještě to neni ono.
Ale mohl bych to dát třeba na červenou kontrolku brzd nebo to co je zač.
_________________ http://fb.com/BJpolepy
|
3.1.10, 13:39 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Ano, ovšem v origínálním zapojení je termospínač silový spínací prvek fungující na/za hranicí dimenzace, proud který přes něj teče jej po čase zničí. Proto je nanejvýš vhodné to přepojit tak, aby spínal pouze relé (proudy jsou řádově menší).
Kontrolku brzd klidně využít, její původní význam je dle mě naprosto zbytečný.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
3.1.10, 13:44 |
|
|
Petr105
Příspěvky: 5224 Bydliště: Veselí nad Lužnicí
|
Taky bych využil tuto kontrolku
_________________ Škoda 105L, r.v.1983 Peugeot 306 HDi Break
|
3.1.10, 13:44 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
To dle libosti, nějaký kontrolky mam, takže můžu dodat i jiný symbol.. třeba výhřev skla ale s červeným sklem, jako to má Viky
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
3.1.10, 13:47 |
|
|
bany.xf.cz
Příspěvky: 2084 Bydliště: Lovosicko
|
Petr105 píše: Taky bych využil tuto kontrolku
No hlavně světla nemůžu využít, dobíjení taky ne, přední a zadní mlhovky taky ne a vyhřejvaný zadní okno taky ne. Všude by protejkal proud. Jo, výstražný, to by bylo zajímavý. Při zapnutym ventilátoru by svítily výstražný. Amerika
Ale tahle kontrolka - poznám, když pedál prošlápnu, ona se dřív stejně nerozsvítí (šemik a carlos vědí, jak mi to brzdí) a ze spínače teče proud jenom do kontrolky, nikam jinam. A je jasný, že když větrák neběží a kontrolka svítí, tak je něco špatně.
_________________ http://fb.com/BJpolepy
|
3.1.10, 13:49 |
|
|
john simple
Příspěvky: 6811 Bydliště: Slezsko
|
gokralik píše: Nevím jak u Škodovek, ale mě to přijde jako zbytečnost. Vypínač tam sice mám (od dob Slovinských alp), ale že bych ho za ty čtyři roky použil si nepamatuju. Chce to mít v pořádku termospínač na chladiči, termostat a jednou za tři roky vyměnit chladící kapalinu. Pak by vás nemělo nic překvapit.
nojo, ale ty máš motor na rozdíl od 742 vpředu.
u 742 je skoro nutnost mít ten vypínač, hlavně do táhlých stoupání.
já jednou vyjel na vrchol Lysé hory s kouřovou clonou a divil jsem se proč.
příčinou byl vypadnutý kablík od ventilátoru. ( pod kopcem to fungovalo, nahoře už ne ).
no hlavně že turisti z toho měli srandu
|
3.1.10, 13:50 |
|
|
bany.xf.cz
Příspěvky: 2084 Bydliště: Lovosicko
|
Šemik píše: To dle libosti, nějaký kontrolky mam, takže můžu dodat i jiný symbol.. třeba výhřev skla ale s červeným sklem, jako to má Viky
A neměl bys zelenou kontrolku mazání? Mě už sere jak mi ta červená svítí pořád do ksichtu
Sranda žejo
_________________ http://fb.com/BJpolepy
|
3.1.10, 13:50 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Tak už jste se dohodli kdy a kde si polechtáme hrdla pívečkem?
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
3.1.10, 13:51 |
|
|
bany.xf.cz
Příspěvky: 2084 Bydliště: Lovosicko
|
john simple píše: nojo, ale ty máš motor na rozdíl od 742 vpředu. u 742 je skoro nutnost mít ten vypínač, hlavně do táhlých stoupání. já jednou vyjel na vrchol Lysé hory s kouřovou clonou a divil jsem se proč. příčinou byl vypadnutý kablík od ventilátoru. ( pod kopcem to fungovalo, nahoře už ne ). no hlavně že turisti z toho měli srandu
Proto je dobrý tam mít kontrolku. Když je teplota 90 a ventilátor neběží, někde bude chyba
_________________ http://fb.com/BJpolepy
|
3.1.10, 13:51 |
|
|
bany.xf.cz
Příspěvky: 2084 Bydliště: Lovosicko
|
Kristensen píše: Tak už jste se dohodli kdy a kde si polechtáme hrdla pívečkem?
OFF
_________________ http://fb.com/BJpolepy
|
3.1.10, 13:52 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Nechápu
_________________ JM AUTO-MOTO
Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div
|
3.1.10, 13:53 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
john simple píše: u 742 je skoro nutnost mít ten vypínač, hlavně do táhlých stoupání.
To kategoricky odmítám
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
3.1.10, 13:54 |
|
|
bany.xf.cz
Příspěvky: 2084 Bydliště: Lovosicko
|
Kristensen píše: Nechápu
Jako že off topic. Mimo téma.
_________________ http://fb.com/BJpolepy
|
3.1.10, 13:54 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|