Autor |
Zpráva |
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
varok píše: Zítra jdu do práce, tak zkusím mrknout na to řízení. Pořád tě nechápu s těmi čepy. Vždyť jsem už 5krát psal, že mám čepy nové. Asi měsíc, plus mínus. A kdyby přece jenom byl v prdeli hřeben, dá se to doma vyměnit, nebo musím koupit celé nové řízení?
ktoré čapy máš nové sú tam 4.. 2x tzv vonkajšie ( na tyčke riadenia do tehlice ) a tzv spodné ( na ramene do tehlice )
ešte by mohla byť vôľa medzi hrebeňom a tyčkou, čo je neobvyklé, ale skontroluj aj to...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
2.1.10, 09:09 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Tak jsem dnes po práci obkouknul autí a zjistil jsem, že to je složitější. To klepání při rozjezdu a zabrždění dělá asi něco jiného a klepání po hrbolech zase něco jiného. To první dělá asi silentblok u vodní pumpy. Není úplně otrhaný, ale po obvodě je utrhnutý od toho plechu. Taky nesmí být, že ? Klepání je totiž takové duté, spíše od strany souseda. A to klepání při nerovnostech je ale zvuk, jako by byla volná náprava. Zkoušel jsem ty kola při zvednutém autě a není to jak jsi psal. Když točím kolem, tak to neklepe. Ale když hýbu kolem prostě ve směru, jako bych otáčel, tak tam něco jemně klepe. Když škubu volantem ze strany na stranu, tak je tam mírná vůle, asi 1cm. To řízení není origo, není tam okřídlený šíp, po tvojemu slepice. Je tam jen vyražené nějaké asi osmimístné číslo.
Už jsem tě pochopil s čepy, ale asi si to nečetl od začátku, že Psal jsem, že jsem měnil celé ramena za fungl nové i s čepy řízení, které jsou na tyčkách řízení. Na ramenách byly oba silentbloky i kulový čep.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
2.1.10, 17:29 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
když vemeš za kolo a chceš zahnout (kolem, ne volantem) tak tam je 1cm vůle a pak až se hne volant?...jestli jo, tak to je v prdeli řízení
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
2.1.10, 17:37 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Ne, když hýbu kolem na strany, jako bych chtěl otáčet, tak tam něco klepe. Když otáčím volantem doleva a hned doprava, tak to má asi 1cm vůli a taky v předu něco klepe.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
2.1.10, 17:40 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Tak jak jsem psal, bude problém v silentbloku u pumpy a asi to řízení. Silentblok asi vyměním s celou pumpou. Není to zase tak drahé. Dnes když jsem byl s maminou nakupovat, tak jsem zjistil, že když jedu po nerovnostech a kola lítají jakoby v luftě, tak lítá volant na strany a hrozně to klepe, takže asi vážně to řízení.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
3.1.10, 20:21 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
A co horne ulozenie tlmica? zdvihni predok a zakmasaj kolesom, a zistis... Chyt si do dlane capy (tak odhalis aj male vole), a zakmasaj kolesom. Len si nezhod auto zo zdvihaku
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
3.1.10, 20:35 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Tlumiče už jsem zkoušel a ty to nejsou. Přes týden jsem zkusil vytáhnout řízení. Zkoušel jsem to, ale nevím, jak se pozná vymlácený hřeben, nebo tak. Když držím tu tyčku k volantu a zahýbu tyčkami řízení, tak tam nesmí být vůle?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
9.1.10, 16:41 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Ve středu jsem byl s kamarádem z práce u nich doma. Tatík a brácha jeho holky mají v garáži servis. Zvedly mi auto na velký zvedák a řízení prý to není. Zkoušely všechny silentbloky na ramenech, čepy řízení a kulové čepy a nic. Ten silentblok na pumpě je prý už dost hin, tak ho vyměním. Ten u převodovky je ještě dobrý. To klepání prý bude nejspíše něco s poloosami nebo prý některý homokineťák. Svezli se v tom a prý buď nějaká polámaná poloosa nebo vnitřní kloub v dupě. To mě moc nepotěšili.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
15.1.10, 22:24 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Tak mám vyměněný silentblok u vodní pumpy. Byla s tím dupačka, než jsem zjistil, jak vytáhnout pumpu, ale nakonec mě zachránil strejda. To bouchání při rozjezdech a brždění zmizelo ale to klepání při nerovnostech na silnicích trvá dále. Měnil jsem manžetu na řízení a nezdálo se mi, že by mělo vůli. Byl jsem na geometrii a ten chlápek mi řekl, že řízení je vymlácené. JE TO MOŽNÉ Když škubal volantem na strany, opravdu to klepalo. Vůli řízení nemá, jen klepe při škubání volantem na strany. Pak prý to dělá asi horní uložení předních tlumičů. To se mi ale nezdálo vymačkané. No, zkusím tedy vyměnit všechny gumové díly a uvidím. Je možné aby mi odešlo řízení po dvou rokách Kamarád mi říkal, že pokud není na řízení vyražený okřídlený šíp, tak je to nějaký turek nebo polák. Já tam mám jen nějaké číslo. Ten co mi dělal geometrii říkal, že tyhle šmejdy odejdou kolikrát i po půl roce
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
16.2.10, 13:23 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Dnes jsem vyměnil celé horní uložení předních tlumičů a mlátí to pořád. Tak je to asi to řízení. Jde lehounce. Nešlo by tomu pomoci tím velkým šroubem u hřebenu? Že bych ho trošku přitáhl a zmenšil bych vůli, ne? Přestalo by to klepat?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
23.2.10, 22:19 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Když to nepomůže, tak asi nové, že? Kvalitní jsou jen české? Musí tam být ten znak Škoda. Raději se ptám, aby mi nechtěli prodat turka za cenu českého.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
23.2.10, 22:40 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
23.2.10, 23:32 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
U hřebenů od 120 po Felicie (prakticky shodné řízení) se vymlátí plastové (silonové) pouzdro v převodce řízení. najdeš ho na pravé straně převodky pod manžetou. Vymleté pouzdro poznáš tak, že chytíš pravou čídící tyč a cukáš nahoru a dolů (radiálně). Pokud tam cítíš vůli (a kulák je ok), tak je to to pouzdro. Není to žádná velká závada, prakticky to není nebezpečné, jen otravuje to hrkání.
Na to, že je to díl za pět kaček, se dost blbě mění - převodka ven z auta a svěrák...
Jinak hřeben jako takovej je prakticky nezničitelnej - ještě jsem neviděl poškozenej.
Maximálně, když se dlouho jezdí s děravejma manžetama, tak se vydře kluzná část tyče a vznikne velká vůle při rovném směru jízdy, v rejdu zmizí. Tam nepomůže už ani výměna pouzdra...
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
24.2.10, 01:37 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Jsem ho měl dokonce venku, protože jsem měnil manžetu. Žádnou vůli jsem ale necítil. Když ale jedu po hrbolaté cestě, tak to hrozně mlátí. Už jsem všechno vyměnil, tak zbývá to řízení.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
24.2.10, 10:41 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Nakonec jsem koupil nové řízení. Měli akci a stálo 1990,- kč, jinak prý stojí 2190,-kč. Ta ženská mi slibovala, že je to české, je slušná, hodná a škaredá taky není:-), tak ji budu věřit. Není tam ale okř. šíp, zase číslo, ale jiné. Tohle je z katalogu, ukazovala mi to. Vyměnil jsem to a najednou ticho. Přestalo klepání, což jsem rád. Zajímavé je, že to staré jsem zkoušel a žádné vůle nejsou znát.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
24.2.10, 19:56 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|