Autor |
Zpráva |
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Prebrus hlavy
Mam otazku jen pro predstavu o kolik tak muzeme vzit hlavu na facku bracha dela tesneni a ma ji dost vyzranou pocitam tak pet desetin bude muset jit urcite...
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
4.1.10, 22:29 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Martin91
Příspěvky: 4576 Bydliště: Citov Ol.Kraj
|
Todle máš ještě pěkný oproti co se si sehnal hlavu já ta moje šla o 1mm a ještě tam malinkej flíček ale to neřeším zkus to o těch 5desetin mě vyšlo snížení na 50kč
_________________ Š 100L http://martin91.rajce.idnes.cz/S100_-_Stovecka Š 110R http://martin91.rajce.idnes.cz/Skoda_110R_,,eRko Š 136GL http://martin91.rajce.idnes.cz/Smoula/ Š Favorit, VW Caddy, Octavia III.
|
4.1.10, 22:43 |
|
|
fatal
rejpal
Příspěvky: 18266
|
Taková hlava je schopná po "vyčištění" jemným smirkem fungovat, ale pokud to nemáš na motor na pokusy, tak to určitě nech líznout.
|
4.1.10, 22:47 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
fatal píše: Taková hlava je schopná po "vyčištění" jemným smirkem fungovat, ale pokud to nemáš na motor na pokusy, tak to určitě nech líznout.
ja to nikdy takhle hodne nevidel prebrousit se musi urcite nevim jestli nebude zkroucena navic ale ty mista jsou hluboke dost tak ty 4...5 desetin bude muset urcite dolu...myslim ze to neni moc pro pouzivani v beznem provozu..na pokusy to tentokrat mimoradne neni je to brachovo auto...a je potreba aby jezdilo spolehlive..tesneni se skoro rosypalo po demoznatzi hlavy
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
4.1.10, 22:53 |
|
|
Martin91
Příspěvky: 4576 Bydliště: Citov Ol.Kraj
|
Jak říkáš.....
_________________ Š 100L http://martin91.rajce.idnes.cz/S100_-_Stovecka Š 110R http://martin91.rajce.idnes.cz/Skoda_110R_,,eRko Š 136GL http://martin91.rajce.idnes.cz/Smoula/ Š Favorit, VW Caddy, Octavia III.
|
4.1.10, 22:54 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Má to cenu řešit? Fávo hlav je dost
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
4.1.10, 23:00 |
|
|
Martin91
Příspěvky: 4576 Bydliště: Citov Ol.Kraj
|
Pokud má možnost snížit nech snížit Šemíka neber vážně když má teď tu fábku tak je mu to jedno ...
_________________ Š 100L http://martin91.rajce.idnes.cz/S100_-_Stovecka Š 110R http://martin91.rajce.idnes.cz/Skoda_110R_,,eRko Š 136GL http://martin91.rajce.idnes.cz/Smoula/ Š Favorit, VW Caddy, Octavia III.
|
4.1.10, 23:02 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Myslim ze 0,5 sa vstrebe. Na Cervenej felicii Mpi som zrovnaval hlavu uz 2x. Prvy raz 0.25, a druhy raz to bolo 0,15 a tam je origo zo skodovky najvacsi kompresny pomer... A jazdi...
Len tato hlava svedci, ze motor musel byt pekna olejnicka, obavam sa ze aj piestne kruzky budu mrtve, vetily netesne...
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
4.1.10, 23:12 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Ale čo je to za Fačko? 135, či 136? BMM, karbec? Ako, 135ke kľudne môžeš vziať aj 1 mm (dokonca je to prospešné - dostaneš sa s KP na úroveň 136ky) a aj 136ka vstrebe 0,5 mm...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
4.1.10, 23:19 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Tak som sa mylil, teraz to bolo 0,30 (toto bolo ked som menil prasknuty valec...)
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
4.1.10, 23:30 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
je to 136 karbec rok 88 uplne prvni favo...taky sem na to koukal ze je to nejake cerne ale olej to nebralo nebo mozna minimalne, motor pracoval neustale pod plnym zatizenim rozzabralo se to proto ze se auto zacalo prehrivat ..zavzdusnovat tesneni se prakticky rosypalo po demontazi jinak s motorem zadny problem nebyl co se tyka vykonu jezdil velice pekne ventily se asi jen ocisti prezkousi tesnost pripadne zabrousi slo mi jen o tu hodnotu snizeni myslim ze pokud to do tech peti desetin bude trosku vypadat bez problemu to bude jezdit hlavne aby byly v poradku mista kde dosedaji vlozky valcu a olejove kanaly
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
4.1.10, 23:57 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Jiri píše: je to 136 karbec rok 88 uplne prvni favo... znížením o 0,5 mm vyrobíš KP tak 10,1...to by malo byť v poho
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
5.1.10, 00:13 |
|
|
Gemini
Příspěvky: 528 Bydliště: Trenčín , Slovakia
|
ferrari píše: Jiri píše: je to 136 karbec rok 88 uplne prvni favo... znížením o 0,5 mm vyrobíš KP tak 10,1...to by malo byť v poho
skor 10,2:1 , bude treba ubrat predzapal....
_________________ Škoda Rapid 146 - 93 HP , 140 Nm
Škoda 130 Maxi - 105 HP, 140 Nm
Škoda Rapid Turbo - 122 HP, 231 Nm
|
5.1.10, 00:51 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
Hlava prebrousena zhruba o 0.6....skoro 0.7 a i tak tam pry par stop zustalo fotku bohuzel nemam jinak prej tam je znacka kam az se to muze brousit to sem nevedel zitra by to meli slozit tak sem napisu jak to dopadlo
no a mimo abych nezapomel tak dneska sem si to dal cvicne taky v praci tesneni pod hlavou na fabce 1.4MPi..
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
5.1.10, 20:17 |
|
|
škodař
Příspěvky: 4693 Bydliště: Rokytnice u Přerova
|
tam ti jde jen o rovný dosedací plochy kolem válců hlavu jsem měl na favu ještě horší těsnění na srač** a voda netekla a nebyl stím jediný problém
_________________ Seat toledo 1.9 TDI 1996 Seat toledo 1.9 TDI 1998 T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák Včelař
Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!
|
5.1.10, 21:04 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|