Autor |
Zpráva |
tomvm
Příspěvky: 459 Bydliště: Vel Mez
|
š 105 -studený start
Ahoj, zase mám problém, spíš bych chtěl poradit abych se do všeho nemusel vrtat..dycky zmáčku 2x-3x plyn na podlahu aby tam injektor stříkl trochu benzinu...pak dám sytič zmáčknu spojku a startuju...chytne na brnk...párkrát se otočí a zdechne...dneska mi to 2x zdechlo...na co se mám mrknout...nedávno sem vše nastavoval(ventily,předstih,odtrh,sou nové svíčky) jako na studenej, kdež hned vyjedu tak jede dobře...ale štve mě že to pořád chcípe na studenej když startuju...ps...mám předstih 1°...neklepe to na plný plyn... mohlo by to být tím že?
|
8.1.10, 17:34 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
Re: š 105 -studený start
proc mas predstih 1st? kdyz 105ka ma mit 3-7 pokud si pamatuju knihu, takze nastav treba 5 pak to bude delat stejne,protoze tohle skodovky proste delaj, neres to neni to zavada,ale vlastnost.., max.muzes zkusit pred startem jeste nacupovat benzin do karbu,pak naslapat a pak startovat.
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
8.1.10, 17:45 |
|
|
tomvm
Příspěvky: 459 Bydliště: Vel Mez
|
Re: š 105 -studený start
má mít 1-5° ale to už je detail...mám to kuli tomu že na 5° mi to klepalo při plným plynu...jako samozápaly...ale hodím to tak na 3-5° nebo kompromis 4°
|
8.1.10, 18:28 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Čudné...bratranec nastavoval 5st, jazdil na 91ku benzín:technický 1:1 a nič neklepalo...nemáš náhodou rozhasený rozdeľovač?
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
8.1.10, 19:59 |
|
|
Jonny
Junior TW team
Příspěvky: 2246 Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
|
A natahas si vzdy AC pumpou ? ak nie , skus si natahat , mne to tiez robilo ked sa mi nechcelo dozadu k motoru lebo ventilky uz prepustali a benzin mi vzdy do rana padol
_________________ 1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane 2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami 3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce 4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec
|
8.1.10, 22:24 |
|
|
tomvm
Příspěvky: 459 Bydliště: Vel Mez
|
no padne to tak za cca 2 dny....od večera do rána ne....ten rozdělovač neim....já tam dám z5 ty 4-5° a pak pisnu, co se zmenilo, oki....a kdyby byl v haji, poznám když oddělám víčko nebo to musím celý kuchnout?
|
9.1.10, 11:25 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
neviem, mne to tiez v zime robi ze sa chyti az na druhy pokus, ale nepokladam to za nejaku chybu... Ak nacepujem AC pumpou tak obcas sa stane ze sa iba znizia otacky a motor uz potom bezi dobre, an nenacepujem tak to chytne, zdochne (2x) a potom uz na treti krat to bezi v pohode. Keby si mal elektricku benzinovu pumpu tak ti to nerobi
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
9.1.10, 13:32 |
|
|
tomvm
Příspěvky: 459 Bydliště: Vel Mez
|
vím, o elektrický pumpě sem uvažoval, ale nechce se mi do toho, tak já to budu dělat tak, že to protočím bez sytiče... bez plynu pár otoček, pak šlápnu na plyn a pustím sytič a nabrnknu to
|
9.1.10, 14:12 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Tak ja v poslednom čase pred odstavením auta zapnem sýtič (to mi teplý motor temer ihne´d zdochne), potom na duhý deň dám 3/4 sýtiča a chytí to na brnk...fakt, neskutočne dobre to chytá, keď pred odstavením zapnem sýtič...
Inak som to mával tak, že som načerpal páčkou benzín, potom šlapol tak 5x na plyn a so spojkou štartoval...chytilo to, ale vždy motor chvíľočku točil...
A ten rozdeľovač? Daj dole víko a vyskúčaj zatočiť s palcom doprava doľava (okolo osi rozdeľovača)...malo by to ísť pootočiť, no malo by sa to vracať - ak by to zľahka chodilo doprava doľava, tak je rozhasená odst. regulácia...alebo môže byť rozlietaná tá otočná doska, na ktorej je ramienko prerušovača....
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
9.1.10, 15:36 |
|
|
tomvm
Příspěvky: 459 Bydliště: Vel Mez
|
To s tím sytičem by mohlo jít...to se vlastně přechlastá a zustane tam asi benál ne?...jako v sání nebo ve válci...a rozdělovač sem teď zkoušel tak ve smeřu hodinových ručiček s tím palcem de pootočit trošku...chová se to jak na pružince...vrací se...a doprava de maličko...jako když s tím kvedlám....tak po vnějším konci palce je to tak 4-5 mm odhadem...tak de navolno
|
9.1.10, 15:53 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
No hej, asik tam zostane benál...dúfam, že to nemá nejaké kontraindikácie...ale štartuje to tak super...naozaj na brnk...
No, keď sa ti palec vracia, tak by to mohlo byť OK...ešte je otázna tá otočná doska...ale to už ti viem ťažšie vysvetliť...proste sa tá otočná časť musí iba točiť, žiadnym iným smerom nesmie ísť...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
9.1.10, 16:15 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
ferrari: toto robil tatko na wartasovi, ze to v zime chcipal syticom. potom to startovalo neh aj leguany padali. asi budem musiet repasnut AC pumpu, pac v tom je jediny problem tychto startov... ono mne to chyti tiez na jedno prevalenie ale ked dojde benzin v karbe tak to chcipne a musim tocit znova :/
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
9.1.10, 16:32 |
|
|
tomvm
Příspěvky: 459 Bydliště: Vel Mez
|
přesně tak darklorde, chytne na brnk, ale dojde benzín než tam AC pumpa ho dovalí, ta motor nemůlže dělat nic jinýho než zdechne.. měl sem venku pacel i s tým plastem co tam je...a jako nikde žádná vůle...maká jak novej...zejra tam dám tech 5° a ještě promažu vrátka pak zamrzají zámky dveří a řeknu jestli se něco změnilo...jinak napište kluci co lejete do motora za olej?
|
9.1.10, 17:31 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
No, mne to práveže nezdochne, ale dlhšie trvá, kým chytí...to bude asi dlhším sacím potrubím...to je ale zjavne iný problém...
Inak, ja si myslím, že to chcípnutie je skôr vina karbu...teda, karbu + AC pumpy...staré 1000ky, 100vky, 110LSky mali identickú pumpu a aj po týždni to chytilo na brnk a nezdochlo ...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
10.1.10, 09:38 |
|
|
speedman
Tydýt
Příspěvky: 185 Bydliště: Bánovce nad Bebravou
|
[quote="ferrari"]No hej, asik tam zostane benál...dúfam, že to nemá nejaké kontraindikácie...ale štartuje to tak super...naozaj na brnk...
Po čase ťi to zaserie sviečky!
_________________ škoda 120M=zošrotované...teraz šetrím na Fačko
|
10.1.10, 10:24 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 54 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|