Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 10:38



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Podložka AC pumpy 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5224
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Příspěvek Podložka AC pumpy
Všimnul jsem si, že jsou 2 typy - tlustá a tenká. V čem je rozdíl, to jsou i dva typy pump?

Také mi pumpa i přes letní přetěsnění opět pod sebou propouští olej... Je na to nějaký spec. postup, nebo to prostě poteče pořád? :?

_________________
Škoda 105L, r.v.1983
Peugeot 306 HDi Break


13.1.10, 17:33
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Starý typ AC pumpy = tenká podložka, nový typ AC pumpy = hrubá podložka...daj tam silikón a nový typ pumpy...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


13.1.10, 17:56
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5224
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Příspěvek 
Jejda, jak se liší starý a nový typ? Mámpocit, že jsem tam dal nový typ a malou podložku... :shock:

_________________
Škoda 105L, r.v.1983
Peugeot 306 HDi Break


13.1.10, 18:09
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 587
Bydliště: Piešťany-SK
Příspěvek 
Stary typ ma uchytenie k bloku na 2 srouby, novy typ na 3. :wink:

_________________
EX Škoda 105S, r.v.1977- odchádza do automobilového neba:(
Škoda Forman 136GLX COMFORT LINE r.v.1994
Citroen Xantia Break 2.0HDi r.v.1999


13.1.10, 18:18
Profil
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Hlavně je to taky kvůli vypařování benálu bych řekl :arrow: více izolovaná pumpa od rozpáleného bloku. Aspoň Nám to vždy pomohlo.

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


13.1.10, 18:21
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5224
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Příspěvek 
Starý typ 2, nový 3? Jistě? Já jsem totiž měl pumpu, která měla v těle jakoby 2 osičky a kolem jedné tekl olej, tak jsem sehnal typ, kde je ta osička jen jedna a přes těleso mi už neteče, ale pod ním pořád. Obě měly na sobě 3 díry... Tlustší podložku bych tam dal, ale bojím se, že pak ta páčka nedosáhne... Je ta páčka u nového typu delší?

Martin 007 - to bude asi fakt, nejspíš jí tam dám, až se dopídím, jak je to s tou pumpou...

_________________
Škoda 105L, r.v.1983
Peugeot 306 HDi Break


13.1.10, 18:28
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9916
Příspěvek 
Petr105: A ty máš motor užovku nebo emko?


13.1.10, 18:31
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5224
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Příspěvek 
Užovka (starý olej. filtr)

_________________
Škoda 105L, r.v.1983
Peugeot 306 HDi Break


13.1.10, 18:31
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 587
Bydliště: Piešťany-SK
Příspěvek 
Obrázek
Vlavo na obrazku je novy typ, vpravo stary typ. Dlzka tej packy na novom type je cca 46mm a na starom type 40mm. :wink:

_________________
EX Škoda 105S, r.v.1977- odchádza do automobilového neba:(
Škoda Forman 136GLX COMFORT LINE r.v.1994
Citroen Xantia Break 2.0HDi r.v.1999


13.1.10, 18:42
Profil
Dezertér
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12399
Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
Příspěvek 
Samozřejmě k tlusté podložce pumpu s dlouhou packou. 8)

_________________
Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION
BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš.
Zakládající člen Coupé clubu TW
Škoda 743 Forever Team
Člen klubu ostrých motorů TW


13.1.10, 18:43
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5224
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Příspěvek 
Děkuju kluci, tohle jsem potřeboval. Teď vím, že jsem idiot a dal jsem malou podložku k novému typu pumpy :? Ale už rok to šlape :oops: :wink:

_________________
Škoda 105L, r.v.1983
Peugeot 306 HDi Break


13.1.10, 19:38
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 4693
Bydliště: Rokytnice u Přerova
Příspěvek 
proto ti to teče že je to víc namáhaný a pracuje to a protíká ti olej a namáhá se membrána :wink:

_________________
Seat toledo 1.9 TDI 1996
Seat toledo 1.9 TDI 1998
T4 1.9 MTDI 1995 Long spotřebák
Včelař

Sháním vyjetý a vyfritovaný olej!


13.1.10, 21:10
Profil ICQ
Tydýt

Příspěvky: 193
Bydliště: PLavecké Podhradie
Příspěvek Favo 781.136 r.v. ???
Mam 2druhy pump na benzin.
Jeden co sa da rozobrať šrubikom zospodu a nadobka je umelá.
a druhy celý kovový...
Ktorý je novší a je v nich nejaký zásadný rozdiel???
Mám tam ten s umelou nadobkou v ktorej je filter.


14.1.10, 09:21
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5224
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Příspěvek 
Zkus dát foto, pak ti to lehko někdo poví... 8)

_________________
Škoda 105L, r.v.1983
Peugeot 306 HDi Break


15.1.10, 08:41
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5224
Bydliště: Veselí nad Lužnicí
Příspěvek 
Až se udělá trochu teplo, tak na tu pumpu zase vlítnu. Membrán mám asi milión, podložku a těsnění taky, jen mě napadlo, jestli bych neměl rovnou vyměnit i ventilky. Dají se ještě v nějaké dobré kvalitě sehnat? Abych nekoupil nějaký číny co budou propouštět víc než tyhle starý...

_________________
Škoda 105L, r.v.1983
Peugeot 306 HDi Break


15.1.10, 08:43
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 30 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 52 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz