Autor |
Zpráva |
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Má ho známej. Teprv chvilku, takže eště nemá páru, co to všechno umí, ale zatím to srovnává s VAG-COMem. Já si to zatím kupovat nebudu, nevyužil bych to. Ale vypadá to, že jestli se automobilky zas nezcvoknou, že to má i budoucnost, dnes ti na OBDII žvaní každý auto z evropy, dokonce i nějaká ta šikmina už to má.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
10.12.09, 18:45 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
No u toho kabelu elm327 pisou ze nepodporuje programy VAG COM, takze ale jiny programy, ktery si rozumi se starym VW to zvladne ?
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
10.12.09, 18:50 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
To je jenom pro přirovnání, že to má jako podobný funkce, jako VAG-COM. Dávají k tomu hromadu softu, pak už je jenom na každým, co se mu hodí. Jedinej problém zatím je s měřenýma hodnotama, že pro to neexistuje něco jako je VIS, kde jsou popsaný.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
10.12.09, 19:02 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Matthes píše: Miloš: No ja prave neznam nikoho komu bych veril s tou diagnostikou. Jen jsem cetl na internetu a kazdej placa neco jinyho. Prave shanim jestli to nema nekdo odsud
sadra i já to máme od carlose jsou na něj na aukru jen kladné reference,
já už mám ten 327 nainstalovaný , mí to měřit budíky, chybové kody a mazat, ,napatí řídící jednotky, váhu,tlak turba, otáčkz motoru,teplota a ještě pár věcí, oak je tam nějaký graf to jsem pochopil na lambádu,
pokud to za ty prachy bude makat jako čtečka tak super,
já měl to štěstí a setkal se se supervagem a atalem, a ten stím atalem pozná že je nová aku KO, že jsou v háji rozvody,
ten borec stím supervagem nedávno nadával že se nemůže dostat k EGR a odskoušet ho, přitom vemeš vag kontrola akčních členů EGR a ten si spíná a vypíná a ty jen posloucháš a čumíš na výfuk
ten můj kabel mi hned poplili ýže stojí 5000 a nic neumí miloš
|
11.12.09, 08:31 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Miloš: Tak to je dobry a jaka vsechna auta si zkousel?
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
11.12.09, 10:20 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Matthes píše: Miloš: Tak to je dobry a jaka vsechna auta si zkousel?
žádné
včera odpoledne jsem si koupil nový monitor a borec mi ho přišel nainstalovat a nainstaloval mi ten 327, a říkal že něco podobného instaloval kámošovi co má ten supervag tak jsem se tam stavil na informace, zatím je jen hledám, a postupně začnu zkoušet a uvidím
jenom čtečka je běžně kolem 3000 korun, tak kdyby to jen četlo
miloš
|
11.12.09, 11:08 |
|
|
looki
Příspěvky: 68
|
a kdo nechce investovat a je zrucny elektronik,tak muze zkusit z amaterskeho radia praktická elektronika čislo 4 rok 2007 (str.23) postavit verzi kabelu za 50Kc.
|
13.1.10, 16:06 |
|
|
petr petr
Příspěvky: 547 Bydliště: Ostrava
|
Chlapi když už tady řešíte tu diagnostiku potřebuji poradit pokud někdo používá jedná se mi o vyčtení pinu, mazání airbagu a pod. Co si pořídit ?
Vlastním origo vag hex can ten krom diagnostiky víc neumí.
|
15.1.10, 19:04 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Potřebuješ cokoli, co dokáže číst a zapisovat do eprom paměti. Soft např e-eprom reader, kabel k tomu určenej. Nedoporučuje se ale při aspoň minimální znalosti programování, není sebemenší problém přepsat třeba jeden znak a tím po přehrátí znemožnit komunikaci jednotky s okolím a zničit ju. Z komerčních programů pak třeba VAG-TACHO, apod, spoustu se toho dočteš na dieselpower fóru. Má to ale jeden háček, 90% přispěvovatelů jsou vylízaný hovada, co jsou zhnilí cokoli hledat a zakládají pořád a pořád ty samý témata, takže od lidí, co už o tom něco ví se povětšinou na jakoukoli otázku setkáš s odpovědí hledej šmudlo. Pokud máš pevný nervy, tak to najdeš, opravdu tam ty informace jsou.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
15.1.10, 20:11 |
|
|
petr petr
Příspěvky: 547 Bydliště: Ostrava
|
Drak píše: Potřebuješ cokoli, co dokáže číst a zapisovat do eprom paměti. Soft např e-eprom reader, kabel k tomu určenej. Nedoporučuje se ale při aspoň minimální znalosti programování, není sebemenší problém přepsat třeba jeden znak a tím po přehrátí znemožnit komunikaci jednotky s okolím a zničit ju. Z komerčních programů pak třeba VAG-TACHO, apod, spoustu se toho dočteš na dieselpower fóru. Má to ale jeden háček, 90% přispěvovatelů jsou vylízaný hovada, co jsou zhnilí cokoli hledat a zakládají pořád a pořád ty samý témata, takže od lidí, co už o tom něco ví se povětšinou na jakoukoli otázku setkáš s odpovědí hledej šmudlo. Pokud máš pevný nervy, tak to najdeš, opravdu tam ty informace jsou.
Tam už jsem šňupal ale taky jsem se dozvěděl že je několik možností, ale já bych se potřeboval dozvědět třeba proč je tohle lepší než tamto a na info jsou někteří celkem skoupí na slovo, tak mě napadlo jestli tady třeba s tím někdo nedělá.
|
16.1.10, 08:33 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Asi tak, kdo si koupil profesionální kabl se softem za ty informace celkem dost zaplatil, tak by byl padlej na hlavu, kdyby je zadarmo krákal po světě. Kdo si kabel koupil od falsifikátorů a používá pirátskej soft by byl taky padlej na hlavu, protože neví, s kým si to vůbec píše a mohl by se taky objevit v občanským džudovi, nebo jak se ta sračka, kde šťářou do lidí menuje. V druhým případě, kdy se používají různý samodomo kabely a utility, se požaduje aspoň průměrná znalost angličtiny a programování, protože se manipuluje s obsahem eprom paměti té které jednotky. Paměť se načte, v programu se zjistí, nebo upraví hodnoty a zase se nahraje zpět. Pokud tohle ovládáš, tak seš taky schopnej najít si ty informace na webu, jsou jich po světě miliony. Víc ti asi nikdo zadarmo po internetu neřekne.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
16.1.10, 09:28 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Drak píše: Potřebuješ cokoli, co dokáže číst a zapisovat do eprom paměti. Soft např e-eprom reader, kabel k tomu určenej. Nedoporučuje se ale při aspoň minimální znalosti programování, není sebemenší problém přepsat třeba jeden znak a tím po přehrátí znemožnit komunikaci jednotky s okolím a zničit ju. Z komerčních programů pak třeba VAG-TACHO, apod, spoustu se toho dočteš na dieselpower fóru. Má to ale jeden háček, 90% přispěvovatelů jsou vylízaný hovada, co jsou zhnilí cokoli hledat a zakládají pořád a pořád ty samý témata, takže od lidí, co už o tom něco ví se povětšinou na jakoukoli otázku setkáš s odpovědí hledej šmudlo. Pokud máš pevný nervy, tak to najdeš, opravdu tam ty informace jsou.
draku jsem si všiml žes měl nějakou odmlku po kterých forech si lítal nebo kde jsi to všechno pochytil o OBD diagnostice miloš
|
16.1.10, 14:29 |
|
|
petr petr
Příspěvky: 547 Bydliště: Ostrava
|
Drak píše: Asi tak, kdo si koupil profesionální kabl se softem za ty informace celkem dost zaplatil, tak by byl padlej na hlavu, kdyby je zadarmo krákal po světě. Kdo si kabel koupil od falsifikátorů a používá pirátskej soft by byl taky padlej na hlavu, protože neví, s kým si to vůbec píše a mohl by se taky objevit v občanským džudovi, nebo jak se ta sračka, kde šťářou do lidí menuje. V druhým případě, kdy se používají různý samodomo kabely a utility, se požaduje aspoň průměrná znalost angličtiny a programování, protože se manipuluje s obsahem eprom paměti té které jednotky. Paměť se načte, v programu se zjistí, nebo upraví hodnoty a zase se nahraje zpět. Pokud tohle ovládáš, tak seš taky schopnej najít si ty informace na webu, jsou jich po světě miliony. Víc ti asi nikdo zadarmo po internetu neřekne.
Já mám profi kábl na vag a informace jak co používat nějak do hloubky jsem určitě k tomu nedostal, ale to nechci rozvádět.
Já potřebuji vyčíst pin přístrojů, popř. smáznout crash data, změna km apod. a k tomu potřebuji soft a kábl který si samozřejmě koupím (stejně se časem zaplatí), ale jde mi o to co koupit chápeš nepotřebuji rady jak na to, ale zkušenosti někoho kdo to používá a řekne kup tohle to je dobrý a tohle nekupuj neumí to třeba tohle.
Softu je hodně a ne každý to umí.
|
16.1.10, 20:33 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
16.1.10, 20:37 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
petr petr píše: Drak píše: Asi tak, kdo si koupil profesionální kabl se softem za ty informace celkem dost zaplatil, tak by byl padlej na hlavu, kdyby je zadarmo krákal po světě. Kdo si kabel koupil od falsifikátorů a používá pirátskej soft by byl taky padlej na hlavu, protože neví, s kým si to vůbec píše a mohl by se taky objevit v občanským džudovi, nebo jak se ta sračka, kde šťářou do lidí menuje. V druhým případě, kdy se používají různý samodomo kabely a utility, se požaduje aspoň průměrná znalost angličtiny a programování, protože se manipuluje s obsahem eprom paměti té které jednotky. Paměť se načte, v programu se zjistí, nebo upraví hodnoty a zase se nahraje zpět. Pokud tohle ovládáš, tak seš taky schopnej najít si ty informace na webu, jsou jich po světě miliony. Víc ti asi nikdo zadarmo po internetu neřekne. Já mám profi kábl na vag a informace jak co používat nějak do hloubky jsem určitě k tomu nedostal, ale to nechci rozvádět. Já potřebuji vyčíst pin přístrojů, popř. smáznout crash data, změna km apod. a k tomu potřebuji soft a kábl který si samozřejmě koupím (stejně se časem zaplatí), ale jde mi o to co koupit chápeš nepotřebuji rady jak na to, ale zkušenosti někoho kdo to používá a řekne kup tohle to je dobrý a tohle nekupuj neumí to třeba tohle. Softu je hodně a ne každý to umí.
si kup to vagtacho já dal 1400 kč tacháky OK, s pinem jsem měl problém u feldy že šesti jednotek jsem se dostal do čtyř a pin vyčetl jen z jedné naštěstí piny na feldu škodovka dává miloš
|
17.1.10, 10:06 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|