teflonový přípravek do motorového oleje
Autor |
Zpráva |
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
Peter50kw píše: Bukaj píše: Taky asi časem obětuju 400Kč za to Ekolube (teda jestli to seženu). Zkusim to nalejt do máminé převodovky, uvidíme, jestli se ztiší Na hlucnu prevodovku plati hustejsi olej alebo vymena lozisk.
tak s tím bych nesouhlasil my tam nalili nějakou německou srágoru, jako dobrý těch 30t km vco jsme s ním najezdili
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
1.3.07, 16:32 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Belial
Příspěvky: 243 Bydliště: Brno
|
mě šly blbě řadit kvalty, dal sem tam novej olej to moc nepomohlo a pak ještě do něj nějakej přípravek od STP (tata s tím má dobrou zkušenost) a za pár set kiláků dost změna k lepšímu, vydrbanej synchron na dvojce to nezachrání ale jinak paráda
|
1.3.07, 17:34 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Peter50kw píše: Bukaj píše: Taky asi časem obětuju 400Kč za to Ekolube (teda jestli to seženu). Zkusim to nalejt do máminé převodovky, uvidíme, jestli se ztiší Na hlucnu prevodovku plati hustejsi olej alebo vymena lozisk.
to jsem si myslel taky, stím olejem, ale není to u feldy pravda, hustým olejem to šlo jenom do háje, a PP80+lubrifilm hlučné ake jedou miloš
|
1.3.07, 18:37 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
To snad není možné!!! Skutečně si chcete zničit motor a ještě za to zaplatit? Nulon je obyčekný olej s práškovým PTFE, jediné, co to v motoru udělá, že to na sebe nabalí karbon a zachytí se to ve filtru, který celý ucpe. To v lepší případě. V horším se to někde natlačí v kanále a motor přestane mazat. Zkustě si nejdříve přečíst, co jsem o tom napsal před třemi roky.
Kde je PTFE, tam není nic molekulárního a zatím nic nikdo, kromě Bishopa, molekulárního nedokázal stvořit. Jinak bych ještě dodal, že za války ještě PTFE neexistovalo, tehdy šlo o přísadu sirníku molybdeničitého. Nikdo to dnes z výrobců automobilů nepředepisuje a navíc nic, kromě čistého oleje, do motoru nedoporčuje. Asi ví proč.
Ta akce s těmi 300 ujetými kilometry bez oleje je normální podvod. Na jakém autě to bylo předváděno, může mi to někdo říct?
_________________ J.
|
1.3.07, 20:58 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Jiří Čech píše: To snad není možné!!! Skutečně si chcete zničit motor a ještě za to zaplatit? Nulon je obyčekný olej s práškovým PTFE, jediné, co to v motoru udělá, že to na sebe nabalí karbon a zachytí se to ve filtru, který celý ucpe. To v lepší případě. V horším se to někde natlačí v kanále a motor přestane mazat. Zkustě si nejdříve přečíst, co jsem o tom napsal před třemi roky.
Kde je PTFE, tam není nic molekulárního a zatím nic nikdo, kromě Bishopa, molekulárního nedokázal stvořit. Jinak bych ještě dodal, že za války ještě PTFE neexistovalo, tehdy šlo o přísadu sirníku molybdeničitého. Nikdo to dnes z výrobců automobilů nepředepisuje a navíc nic, kromě čistého oleje, do motoru nedoporčuje. Asi ví proč.
Ta akce s těmi 300 ujetými kilometry bez oleje je normální podvod. Na jakém autě to bylo předváděno, může mi to někdo říct?
To nemá cenu mají svoji hlavu, ale jednou na to přijdou, už jsem jim tady házel kousek, myslím že z tvého článku a dokonce odkaz na celej ale nemá to smysl, viděli reklamu na PS23 a i kdyby v tý reklamě nalejvali mlíko do motoru a tvrdili že na něj ujedou víc jak na olej tak tady tomu uvěřej je zajímavé že když PS 23 naleješ do Fáva projedeš a vypustíš olej tak se ten motor zadře po třech kilometrech stejně jako Fávo do kterýho to nenaleješ a taky vypustíš olej
|
1.3.07, 22:03 |
|
|
Belial
Příspěvky: 243 Bydliště: Brno
|
Kristensen píše: Jiří Čech píše: To snad není možné!!! Skutečně si chcete zničit motor a ještě za to zaplatit? Nulon je obyčekný olej s práškovým PTFE, jediné, co to v motoru udělá, že to na sebe nabalí karbon a zachytí se to ve filtru, který celý ucpe. To v lepší případě. V horším se to někde natlačí v kanále a motor přestane mazat. Zkustě si nejdříve přečíst, co jsem o tom napsal před třemi roky.
Kde je PTFE, tam není nic molekulárního a zatím nic nikdo, kromě Bishopa, molekulárního nedokázal stvořit. Jinak bych ještě dodal, že za války ještě PTFE neexistovalo, tehdy šlo o přísadu sirníku molybdeničitého. Nikdo to dnes z výrobců automobilů nepředepisuje a navíc nic, kromě čistého oleje, do motoru nedoporčuje. Asi ví proč.
Ta akce s těmi 300 ujetými kilometry bez oleje je normální podvod. Na jakém autě to bylo předváděno, může mi to někdo říct? To nemá cenu mají svoji hlavu, ale jednou na to přijdou, už jsem jim tady házel kousek, myslím že z tvého článku a dokonce odkaz na celej ale nemá to smysl, viděli reklamu na PS23 a i kdyby v tý reklamě nalejvali mlíko do motoru a tvrdili že na něj ujedou víc jak na olej tak tady tomu uvěřej
hele žádnou reklamu na ps23 ani na mlíko sem v televizi neviděl, vydím tady akorát 5 stránek názorů od lidí co to nikdy nezkoušeli.. jedinej miloš s tím má vlastní zkušenosti, a dokud je nebudu mít taky tak nebudu věřit ani jednomu ani druhýmu, natož si tady z někoho dělat srandu.
|
1.3.07, 22:07 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
na to stačí obyčejnej selskej rozum, proč to tam asi nedávaj výrobci když to je tak zázračný co?
|
1.3.07, 22:09 |
|
|
Belial
Příspěvky: 243 Bydliště: Brno
|
Kristensen píše: na to stačí obyčejnej selskej rozum, proč to tam asi nedávaj výrobci když to je tak zázračný co?
protože mají motory z výroby dobrou kompresi a nejsou zakarbonovaný?
|
1.3.07, 22:15 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Belial píše: Kristensen píše: na to stačí obyčejnej selskej rozum, proč to tam asi nedávaj výrobci když to je tak zázračný co? protože mají motory z výroby dobrou kompresi a nejsou zakarbonovaný?
jo a podle tebe je nejlepší nápad zakarbonovanej stodvácovej motor, kterej má najeto 150 tisíc a je po smrti, pouze odkarbonovat? Tak to mu dávám tak dalších 30 000 a je po něm
Hele brácha má fávo s LPG je na tom najetý 290 000 km a jediný s čím byl už od začátku problem tak že ten motor měl malý tlaky ve válcích (je to Š135) když se to nesrovnalo po prvních 80 ti tisících tak se sundala hlava, ta byla OK, tak se vytáhly písty s tím že jsou zapečený kroužky a ejhle, všechny zámky kroužků nad sebou (podotýkám že to bylo zakoupený nový ) takže následovalo rozmístění a vše zůstalo původní kromě těsnění hlavy, vany, výfuku a hlavových šroubů, auto jezdí dodnes a olej se mění po 10 000 bez nějakej sračkopřísad, při 250 000 se měřily tlaky a byly 10.5 10.2 10.5 10.8
|
1.3.07, 22:26 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
Belial píše: Kristensen píše: Jiří Čech píše: To snad není možné!!! Skutečně si chcete zničit motor a ještě za to zaplatit? Nulon je obyčekný olej s práškovým PTFE, jediné, co to v motoru udělá, že to na sebe nabalí karbon a zachytí se to ve filtru, který celý ucpe. To v lepší případě. V horším se to někde natlačí v kanále a motor přestane mazat. Zkustě si nejdříve přečíst, co jsem o tom napsal před třemi roky.
Kde je PTFE, tam není nic molekulárního a zatím nic nikdo, kromě Bishopa, molekulárního nedokázal stvořit. Jinak bych ještě dodal, že za války ještě PTFE neexistovalo, tehdy šlo o přísadu sirníku molybdeničitého. Nikdo to dnes z výrobců automobilů nepředepisuje a navíc nic, kromě čistého oleje, do motoru nedoporčuje. Asi ví proč.
Ta akce s těmi 300 ujetými kilometry bez oleje je normální podvod. Na jakém autě to bylo předváděno, může mi to někdo říct? To nemá cenu mají svoji hlavu, ale jednou na to přijdou, už jsem jim tady házel kousek, myslím že z tvého článku a dokonce odkaz na celej ale nemá to smysl, viděli reklamu na PS23 a i kdyby v tý reklamě nalejvali mlíko do motoru a tvrdili že na něj ujedou víc jak na olej tak tady tomu uvěřej hele žádnou reklamu na ps23 ani na mlíko sem v televizi neviděl, vydím tady akorát 5 stránek názorů od lidí co to nikdy nezkoušeli.. jedinej miloš s tím má vlastní zkušenosti, a dokud je nebudu mít taky tak nebudu věřit ani jednomu ani druhýmu, natož si tady z někoho dělat srandu.
Já tu zkušenost s PTFE a Militecem udělal, stálo mne to GO motoru a vyhozené peníze za dvě sračky, tedy dalších asi 1500 Kč. Miloš má zkušenost takovou, že to tam dal a motor náhodou přežil, ale víc nic. Běh motoru se zlepší tak po dobu cca 2000 km, kdy se teflon nacpe okolo pístních kroužků a dotěsní je a než se pak nabalí karbonem a zachytí ve filtru.
_________________ J.
|
1.3.07, 23:35 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Jiří Čech píše: Belial píše: Kristensen píše: Jiří Čech píše: To snad není možné!!! Skutečně si chcete zničit motor a ještě za to zaplatit? Nulon je obyčekný olej s práškovým PTFE, jediné, co to v motoru udělá, že to na sebe nabalí karbon a zachytí se to ve filtru, který celý ucpe. To v lepší případě. V horším se to někde natlačí v kanále a motor přestane mazat. Zkustě si nejdříve přečíst, co jsem o tom napsal před třemi roky.
Kde je PTFE, tam není nic molekulárního a zatím nic nikdo, kromě Bishopa, molekulárního nedokázal stvořit. Jinak bych ještě dodal, že za války ještě PTFE neexistovalo, tehdy šlo o přísadu sirníku molybdeničitého. Nikdo to dnes z výrobců automobilů nepředepisuje a navíc nic, kromě čistého oleje, do motoru nedoporčuje. Asi ví proč.
Ta akce s těmi 300 ujetými kilometry bez oleje je normální podvod. Na jakém autě to bylo předváděno, může mi to někdo říct? To nemá cenu mají svoji hlavu, ale jednou na to přijdou, už jsem jim tady házel kousek, myslím že z tvého článku a dokonce odkaz na celej ale nemá to smysl, viděli reklamu na PS23 a i kdyby v tý reklamě nalejvali mlíko do motoru a tvrdili že na něj ujedou víc jak na olej tak tady tomu uvěřej hele žádnou reklamu na ps23 ani na mlíko sem v televizi neviděl, vydím tady akorát 5 stránek názorů od lidí co to nikdy nezkoušeli.. jedinej miloš s tím má vlastní zkušenosti, a dokud je nebudu mít taky tak nebudu věřit ani jednomu ani druhýmu, natož si tady z někoho dělat srandu. Já tu zkušenost s PTFE a Militecem udělal, stálo mne to GO motoru a vyhozené peníze za dvě sračky, tedy dalších asi 1500 Kč. Miloš má zkušenost takovou, že to tam dal a motor náhodou přežil, ale víc nic. Běh motoru se zlepší tak po dobu cca 2000 km, kdy se teflon nacpe okolo pístních kroužků a dotěsní je a než se pak nabalí karbonem a zachytí ve filtru.
jirko přípravky aplikuji naprosto cíleně, že by ty motory náhodou přežily, to by těch náhod bylo moc, je skutečností že pokud použiješ přípravek do motoru kde je samá usazenina, tak dopadneš jak jsi dopadl a jestli se ti ucpal filtr tak máš snad kontrolku mazání, nebo tlakoěměr, já jsem ve dvou případech měl tu zkušenost, jen s obyčejným olejem došlo tak masívnímu rozežírání úsad, že olej zhoustl natolik, že kontrolka nezhasínala, pokud chceš takové přípravky aplikovat musíš taky vědět že olej filtr musí mít minimální prostupnost 6 mikronů, což některé nemají, taky bys měl se podívat pod víko ventilu, jestli to tam nevypadá jak v medovně, nesmíš tam mít přídavné filtrace co maji japonci a že by ti ten teflon něco docpával a vytěsnoval asi ti spíš působí jako molekulární ochrana kluzných částí, například u vložek ti sníží mezdní tření a pístní kroužky ti začnou kopírovat vložky, napiš zda jsi nějak ten motor kontroloval a do čeho jsi to nalil a co za značku, nedovedu to už přesně spočítat, ale aplikoval jsem nulon a ekolube do minimálně třiceti motorů s velmi dobrým výsledkem a cenově mi to taky neodpovídá já jsem kupoval nulon profi za 480 a ekolube stojí 400, pak se to ješpě počítá na procena 10-15 % a pokud to přeženeš dít se může cokoliv prosím jirko ještě se podoplnuj cos a jak aplikoval a do čeho díky miloš
|
2.3.07, 13:37 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
Přečti si moje články o přísadách a tam je to všechno napsané. Teflon v motoru nemá co dělat a naprosto tam nefunguje. A neuč mne prostupnosti filtrů nebo jejich konstrukci, kontrolka mazání neukáže vůbec nic, pokud se sama neucpe. Mimochodem ten motor jsem si sám generálkoval a měl najeto asi 15 000 km, když do něj šel PTFE a Militec někdy po 30 000 km... A jestli skutečně nechceš být pro smích, tak už nikdy v souvislosti s PTFE o molekulární ochraně nikde nemluv a nepiš.
_________________ J.
|
2.3.07, 13:43 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
Jiří Čech píše: Přečti si moje články o přísadách a tam je to všechno napsané. Teflon v motoru nemá co dělat a naprosto tam nefunguje. A neuč mne prostupnosti filtrů nebo jejich konstrukci, kontrolka mazání neukáže vůbec nic, pokud se sama neucpe. Mimochodem ten motor jsem si sám generálkoval a měl najeto asi 15 000 km, když do něj šel PTFE a Militec někdy po 30 000 km... A jestli skutečně nechceš být pro smích, tak už nikdy v souvislosti s PTFE o molekulární ochraně nikde nemluv a nepiš.
jirko a proč jsi ten miletec tam cpal 30000 po tvé GO to vykazoval nějaké závady, co to byl za motor a kde si tvé články přečtu, třerba budeš pro smích pro spackanou generálku, o té molekulární ochraně PTFE jsem se dočetl právě u toho nulonu co už ta firma neexistuje, ti mi podali pojednání o každém z 25 druhů přípravků, bylo to i s atestem, firma už neexistuje, tak hledám náhradu v ekolube tam teda o molekulární ochraně moc nehovořili spíš o vytěsnování, ale prodavač, nic černé na bílém miloš
|
2.3.07, 13:59 |
|
|
Jiří Čech
Moderátor
Příspěvky: 933
|
http://www.skoda.panda.cz/clanek.php3?id=405
pak si tam najdi v mých článcích ještě pokračování...
Cpal jsem ho tam proto, že jsem chtěl jeho "zázračné" účinky vyzkoušet... Místo toho mi odpráskl olej a motor to nevydržel...
Ty atesty jsou podvod, takových Ti napíši za hodinu minimálně třicet... Nejprve přečti články a pak dělej závěry.
_________________ J.
|
2.3.07, 14:07 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
jirko konečně se tu objevil příspěvek, kterým jsi dokázal, že když se něco používá špatným způsoben tak to i šatně dopadne, pokud by ses zajímal o PTFE tak jeho použítí se doporučuje po ujetí více jak 60.000 km, jak sám píšeš chtěls ten zázrak vyzkoušet ale moc jsi to uspěchal nalils to tam prostě brzy jak píšeš 15.000 km a pak 30.000 km tos to teda pohřbil a to si strojař miloš
|
2.3.07, 16:03 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google Adsense [Bot] a 46 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|