Autor |
Zpráva |
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Ja mám takú zásadu kúpiť najlacnejšiu baterku, ale normálne v predajni autosúčiastok...človek aj tak nikdy nevie, koľko vydrží...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
22.1.10, 22:42 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Ty jsi mě Miloši špatně pochopil. Tvůj příspěvek jsem četl. Ale jen že v práci se se mnou ten típek hádal o Aku a přitom autům vůbec nerozumí. Jen že koupil levnější šit z Auto kelly, tak mi říkal že utrácím za blbosti. Navíc jsi i sám psal, že ty Starline vyrábí Akuma, pak že v záručáku není o tom ani slovíčko a teď že vypadá jako Varta. Už proto jsem to tady začal psát.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
23.1.10, 10:43 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
varok píše: Ty jsi mě Miloši špatně pochopil. Tvůj příspěvek jsem četl. Ale jen že v práci se se mnou ten típek hádal o Aku a přitom autům vůbec nerozumí. Jen že koupil levnější šit z Auto kelly, tak mi říkal že utrácím za blbosti. Navíc jsi i sám psal, že ty Starline vyrábí Akuma, pak že v záručáku není o tom ani slovíčko a teď že vypadá jako Varta. Už proto jsem to tady začal psát.
ale pochopil
jak to je nevím ani já do záručáku jsem se díval, byl jsem přesvědčený že dávají záručák od akumy, v kelly tvrdí že to je akuma, když mrknu va vartu připadá mi to podobné,
|
23.1.10, 12:21 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
jako šit bych ji neviděl
zrovna dnes kámoš volal má vartu za 4OOO rok stará ráno má startovací napětí 6V takže se motor přetočí, dělá mu ta tak pod mínus pět,
mám starline záručák je starline, stejný motor druhá zima a startuji stála m 1600 kč tři roky záruka,
máme stejné motory l.9 miloš
|
23.1.10, 12:27 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
pak ti řeknu o levném šitu tovela, mladý ji má v l.6tvrtým rokem za 785korun, zatím bez problému
bratánek nechtěl o tovele ani slyšet nejsem tak bohatý abych si mohl kupovat levné věci tak boška silvr skoro za dva litry, tehdy vydělával hodně peněz, za tři roky KO nyní startuje starline,
nechci vychvalovat žádnou značku je popisuji co vidím miloš
|
23.1.10, 12:40 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
tak jsem tu starline prověřili a je to starší model varty miloš
|
23.1.10, 17:33 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Jak už jsem psal někde jinde, v jiném tématu, ty jsi Miloši automechanik, tak ti přijde pod ruky více věcí a dílů, než mě obyčejnému amatérovi. Já jen psal co jsem kdy viděl a slyšel.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
24.1.10, 09:41 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
varok píše: Jak už jsem psal někde jinde, v jiném tématu, ty jsi Miloši automechanik, tak ti přijde pod ruky více věcí a dílů, než mě obyčejnému amatérovi. Já jen psal co jsem kdy viděl a slyšel.
a jak to teda vidíš, mně starline připadala jako varta, všera jsme dali vedle sebe starou vartu a starline a všehny znaky byly stejné,
a prej už je starline která vypadá jak nová varta, já osobně bych za vartu neutrácel miloš
|
24.1.10, 10:17 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Jak jsem psal předtím, byl jsem v obchodě, kde se zabývají čistě prodejem auto aku. Je pravda co tadu jiní píší, že prodejci udělají vše proto, aby prodali co nejvíce, ale origo je origo. Měli tam čistě Vartu, Akumu a potom nějaké podřadné ale od těch samých výrobců. Od Varty ještě myslím Perion a od Akumy Trend, nebo tak nějak. Ty jsem nechtěl, tak jsem uvažoval, jestli koupit Vartu nebo Akumu. Nakonec jsem se rozhodl pro Akumu. Měl jsem ji už ve starém fáčku a plná spokojenost. Sice tu novou jsem měl asi ve starém fáčku asi dva roky a pak jsem ho prodal, ale i ta původní byla Akuma. Podle čísel byla asi 7 roků stará ale ještě by šla. Jen v hodně velkých mrazech nedržela, ale v létě točila slušně. Teď jsem měl v autě nějakou Stabat, asi nějakou z Baubau. Jak je stará nevím, protože tam není číslo ani kod. Ale auto fáčko mám asi 4 roky, takže min. 4 roky už má. Ale v těch mrazech už nejedu dva nebo tři dny a nenatočím.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
24.1.10, 15:05 |
|
|
bosator
Příspěvky: 317 Bydliště: Čáslav
|
Mam b. Starline 44Ah už víc než 3 roky, baterie funguje stále stejně. Jediná nevýhoda oproti jiným bateriim je, že pokud mrzne baterie se nedobijí, takže kdyz dojizdim kazdy den, v mrazech, k vlaku 5km tam a zpet, je poteba tuhle baterii nejdýl po tydnu,vyndat z auta, dát do tepla a pak dobít, jinak už neotočí. při -2° do ní opravdu nic nedostanete. Pokud nemrzne, baterie funguje jako každá jiná a točí stejně dlouho, napětí má po 3 letech 12,58V, takže zmíněnou nevýhodu nelze reklamovat. Kamarád a kolega v práci mají tu samou Starline a úplně ten samý problém. Takže pokud vám zmíněná nevýhoda nevadí, tak je Starline baterie pro vás. Já si příště 200 připlatím a za nálepku Varta, Akuma, nebo Banner
|
24.1.10, 21:53 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
můj dojem že je to snad se všema značkama stejné právě jsem se díval na hromádku baterek s podobnými problémy banerku nemám,
nahoře je v příspěvku varta na koktu skoro za ctverku a po roce ji musí dát přes noc do tepla jinak neotočí motorem miloš
|
25.1.10, 07:52 |
|
|
kimmi
Příspěvky: 77
|
Ja som používal vo svojej felícii od 11.2003 až do 12.2009 akumu a šlapala bez problémov a nikdy som ju nevyberal z auta na dobitie.Ešte točila ale už slabšie a mali prísť mrazy a tak som nechcel riskovať a kúpil som od firmy Banner,no naálepka je MAMUT 12V 44Ah,stála 43€.Bola nabitá.Majú ju v hypermarketoch,benzinkách no ja som ju kúpil v obchode s autosúčiastkami.Po nainštalovaní sa mi hneď zdalo že točí slabšie ako by mala točiť nová baterka.No myslel som si že sa časom dobyje.Zatiaľ fungovala aj za -17C.No teraz auto stálo dva dni a dve noci -11C a nenaštartoval som.Baterka síce točila no ako umieráčik.Vyskúšal som 5x štartovať a nič ani náznak odpálenia,iba točila až kým takmer nezdochla.No vedľa stojaci svokrov favorit s akože vyradenou ale dobitou baterkou (od švagra) točil motorom ako keby ani nebolo -11C.Síce naskočil až na tretí pokus ale naskočil.Táto téma sa týka hlavne batérie,no pokiaľ baterka motorom točí aj keď pomaly tak by za normálnych okolností mal motor nabehnúť.Aspoň také mám skúsenosti ja.Takže chyba bude asi niekde inde.
Čerpadlo paliva funguje teda aspoň sluchom (menené 2007).Po dobitý baterky budem museť skontrolovať rozdeľovač,hlavu a palec (menené 12.2008),sviečkové káble a sviečky (menené leto 2008).Niečo podobné sa mi stalo v 12.2008 no tedy motor mal snahu odpáliť no nenaskočil,odťah do servisu.Vymenena hlava a palec rozdeľovača,očistené sviečky,diagnostika bez závad.
Skúste poradiť.
|
25.1.10, 09:10 |
|
|
kimmi
Příspěvky: 77
|
Ja som používal vo svojej felícii od 11.2003 až do 12.2009 akumu a šlapala bez problémov a nikdy som ju nevyberal z auta na dobitie.Ešte točila ale už slabšie a mali prísť mrazy a tak som nechcel riskovať a kúpil som od firmy Banner,no naálepka je MAMUT 12V 44Ah,stála 43€.Bola nabitá.Majú ju v hypermarketoch,benzinkách no ja som ju kúpil v obchode s autosúčiastkami.Po nainštalovaní sa mi hneď zdalo že točí slabšie ako by mala točiť nová baterka.No myslel som si že sa časom dobyje.Zatiaľ fungovala aj za -17C.No teraz auto stálo dva dni a dve noci -11C a nenaštartoval som.Baterka síce točila no ako umieráčik.Vyskúšal som 5x štartovať a nič ani náznak odpálenia,iba točila až kým takmer nezdochla.No vedľa stojaci svokrov favorit s akože vyradenou ale dobitou baterkou (od švagra) točil motorom ako keby ani nebolo -11C.Síce naskočil až na tretí pokus ale naskočil.Táto téma sa týka hlavne batérie,no pokiaľ baterka motorom točí aj keď pomaly tak by za normálnych okolností mal motor nabehnúť.Aspoň také mám skúsenosti ja.Takže chyba bude asi niekde inde.
Čerpadlo paliva funguje teda aspoň sluchom (menené 2007).Po dobitý baterky budem museť skontrolovať rozdeľovač,hlavu a palec (menené 12.2008),sviečkové káble a sviečky (menené leto 2008).Niečo podobné sa mi stalo v 12.2008 no tedy motor mal snahu odpáliť no nenaskočil,odťah do servisu.Vymenena hlava a palec rozdeľovača,očistené sviečky,diagnostika bez závad.
Skúste poradiť.
|
25.1.10, 09:10 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Bosator: právě o to u akumulátorů jde. Aby vydržely ve velkých mrazech. U nás dnes asi -15° a akumulátor nový. Točil sice hrozně pomalu, kňučel ale fáčko jsem nakopl. Diesly u nás nemají šanci. Polovina z nich nenatočila.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
25.1.10, 11:19 |
|
|
kimmi
Příspěvky: 77
|
Takže trochu ustal mráz -5 a pustil som sa do hľadania chyby.Pred barákom nič moc takáto robota,všetko stuhnuté a chladné.Pozrel som sviečky trochu do biela,ale jazdím LPG a vždy boli také,očistil som kontakty na hlave rozdeľovača,palec sa mi zdal v dobrej kondícii,no keď že som mal doma fungel tak som ho vymenil.Takže odskúšam či baterka neni totálne vybitá.Otočím kľúčikom,baterka motorom ledva otočila raz dva a motor naskočil.Prešiel som sa asi 30km mimo mesta.Štartuje ok,no aj tak som ju dal na nabíjačku.Keď prídem z poobednej šichty tak ju odpojím od nabíjania a ráno hodím do auta a uvidím ako zatočí.
|
25.1.10, 11:54 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|