|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 6 ] |
|
Autor |
Zpráva |
ondra zbin
Příspěvky: 1
|
problém altík
zdravim blbnul mi altík nechal jsem si ho vyměnit a dnes koukam kontrolka mžoura. Dojedu domu a už nenastartuju. Muže být problem i jinde než v altíku ???
|
31.1.10, 22:00 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
breta1
Příspěvky: 327
|
Může, v regulátoru.
|
31.1.10, 22:19 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
jako novacka Te pratelsky upozornim,ze je DULEZITE uvest typ vozu,kde problem nastal.
Pokud ti prosvita kontrolka muze byt potiz v regulatoru nebo v jeho ukostreni. Musis si zmerit napeti jaky leze z altiku pri ruznych otackach a pak se o tom tady muzem pobavit..
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
31.1.10, 22:22 |
|
|
p.s.
Příspěvky: 1486 Bydliště: Karlovarsko
|
může mužeš mít špatnou kostru kastle a motoru zoxidovaný kontakty a svorky baterie múže bejt špatnej plusovej přívod k altíku a taky se nemusel povést repas stávajícího altíku, taky múže bejt v háji baterie. pokud to natočíš změř napětí na baterii měl bys naměřit 13.8 až 14.2V.Skus změřit napětí na baterii při startu neměla by klesnout pod 10V pokud jo je baterka K.O.
|
31.1.10, 22:29 |
|
|
novomi
Příspěvky: 4270 Bydliště: kousek od Tábora
|
Kontrolka altíku mi blikala, jen když byl problém v altíku. Když mi blikalo úplně všechno (přebíjelo), tak byl špatný regulátor. A že se mi to stávalo hodně často .
_________________ Škoda 120 L r.v. 1988 - 167 000 KM Opel Vectra Sedan 1.6 16V r.v. 1996 - 268 000 KM BMW E46 320D 110 kw touring r.v. 2002 - 266 000 KM
|
1.2.10, 07:47 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
novomi píše: Kontrolka altíku mi blikala, jen když byl problém v altíku. Když mi blikalo úplně všechno (přebíjelo), tak byl špatný regulátor. A že se mi to stávalo hodně často .
Na 90% máš pravdu, prosvětlování kontrolky malým svitem a po přidání plynu se kontrolka nepatrně ještě sníží, tak většinou jsou ojeté uhlíky v alternátoru. Ale může být vada v ukostření nebo v plusovém kabelu nebo v baterii (což je vyjímečné). Hodně lidí v takovém případě vady na nabíjení pak vymění baterii, i když je dobrá. Servis změří na zátěži polovybitou baterii a usoudí, že jde o vadu baterie (se nedivím, když ji měří polovybitou, jak k smíchu).
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
1.2.10, 08:38 |
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 6 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 24 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|