Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 11:07



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další
 Felda MPI 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 228
Bydliště: Praha
Příspěvek Felda MPI
Ahoj
Dnes jsem koukal po asi mesici na nadobku chladici kapaliny a asi pul,nebo litr bylo fuč.Normalne, i v lete jsem skoro ani dolivat nemusel,tak mne to zarazilo. A koukal jsem,ze na olej.vicku byla bila barva-takovy svetly/bily sliz. Auto se neprehriva a motor tahne dobre. Je to rozbity ? :shock:
Je to Felda 1,3 MPI r.v.98 po faceliftu

_________________
mojito (Felda 1,3 MPI 50 kw/68 koni)


1.2.10, 18:59
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 403
Bydliště: Nováky SR
Příspěvek 
povedal by som ze tesnenie pod hlavou,,,, alebo prasknuta hlava.
na chode motora to moc nemeni...
len pre teba to znamena nove tesnenie pod hlavu, chladiacu kvapalinu a motorovy olej s filtrom...
este by som to niecim preplachol od toho bordelu

_________________
O1 combi Tdi
Felka 1,6GLX 55kw, GABO
120 M


1.2.10, 19:25
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 228
Bydliště: Praha
Příspěvek 
mišo píše:
povedal by som ze tesnenie pod hlavou,,,, alebo prasknuta hlava.
na chode motora to moc nemeni

Hmm,to jsem si myslel,tak doufam,ze to bude jenom tim tesnenim
:roll: Jeste dotaz : neznicim motor tim,kdyz to necham opravit az tak za 2 mesice v breznu?

_________________
mojito (Felda 1,3 MPI 50 kw/68 koni)


1.2.10, 19:28
Profil

Příspěvky: 241
Příspěvek 
no pokud do března nebudeš jezdit, tak 100% nepoškodíš :)) Ale vážně : pokud už teče chl. kap do oleje, tak je lepší, pokud v ní je co nejmíň fridexu (což v těchto mrazech je problém), fridex fakt "dře".... jinak pokud je u chladného auta na měrce oleje fakt vidět šlem/pěna, tak už nejezdi, vydírá (mj, pokud tam máš rok a půl olej, ateď do toho ještě chladicí kap, tak fakt blbý...)


1.2.10, 20:02
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
jezdi dál a hlídej chování motoru, barvu oleje na měrce (na víčko na dolejvání se vykašli tam je emulze každou chvilku a nic to neznamená) pokud by se objevila emulze na měrce tak okamžitě odstavit z provozu a ještě hlídej teplotu motoru. Jinak zkontroluj všechny spoje hadic zda nejsou mokré a taky se podívej k vodní pumpě, když ji ošaháš zespod na vypnutým motoru ale ještě relativně teplým tak hned budeš vědět jak na tom jsi pokud bude mokrá je po ní pokud bude suchá je OK a hledej dál.

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


1.2.10, 20:04
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 228
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Kristensen píše:
jezdi dál a hlídej chování motoru, barvu oleje na měrce (na víčko na dolejvání se vykašli tam je emulze každou chvilku a nic to neznamená) pokud by se objevila emulze na měrce tak okamžitě odstavit z provozu a ještě hlídej teplotu motoru. Jinak zkontroluj všechny spoje hadic zda nejsou mokré a taky se podívej k vodní pumpě, když ji ošaháš zespod na vypnutým motoru ale ještě relativně teplým tak hned budeš vědět jak na tom jsi pokud bude mokrá je po ní pokud bude suchá je OK a hledej dál.

Diky vsem za rady .Muzes sem hodit obrazek,nebo popsat mi, abych vedel kde je ta vodni pumpa? Jsem lama :lol:

_________________
mojito (Felda 1,3 MPI 50 kw/68 koni)


1.2.10, 21:11
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
tak hledej řemen co žene alternátor, ten snad poznáš ne? A vodní pumpa je takový kolečko poháněný tím řemen od altíku a to kolečko drží na takovým kusu hliníku a ten kus hliníku taky drží přes kulatou gumu na karoserii tak to celý i s tím kolečkem je vodní pumpa, mokro hledej všude pod tím kolečkem. :lol: Ty jo já nevim jak mu to mám vysvětlit zkuste to někdo nějak rozumně :lol:

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


1.2.10, 21:30
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 228
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Kristensen píše:
tak hledej řemen co žene alternátor, ten snad poznáš ne? A vodní pumpa je takový kolečko poháněný tím řemen od altíku a to kolečko drží na takovým kusu hliníku a ten kus hliníku taky drží přes kulatou gumu na karoserii tak to celý i s tím kolečkem je vodní pumpa, mokro hledej všude pod tím kolečkem. :lol: Ty jo já nevim jak mu to mám vysvětlit zkuste to někdo nějak rozumně :lol:

Ja jsem ucenlivej,masiny jsem si taky opravoval sam,ale jenom plechovkam nerozumim :lol:

_________________
mojito (Felda 1,3 MPI 50 kw/68 koni)


1.2.10, 21:32
Profil

Příspěvky: 555
Bydliště: Košice, Bratislava
Příspěvek 
jojo je to tesnenie, ja som s tym tak chodil 3mesiace a v pohode, ten motor podla mna vydrzi velmi vela...

_________________
Škoda Fabia Ambiente, 1,4TDi - 51kW, r.v. 2006, 235 000km - fičíííí
Škoda Felícia LXi, 1,6MPi - 55kW, r.v. 1996, 184 000km - predaná


2.2.10, 10:41
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 403
Bydliště: Nováky SR
Příspěvek 
no nevien podla mna je to dost loteria, ja by som s tym nejazdil...

_________________
O1 combi Tdi
Felka 1,6GLX 55kw, GABO
120 M


2.2.10, 11:01
Profil

Příspěvky: 555
Bydliště: Košice, Bratislava
Příspěvek 
urco.... :wink: nehovorim ze je to "najzdravsie" pre motor ale ked sa neda tak sa neda, nie vzdy vsetko ide tak ako by sme chceli... :lol:

_________________
Škoda Fabia Ambiente, 1,4TDi - 51kW, r.v. 2006, 235 000km - fičíííí
Škoda Felícia LXi, 1,6MPi - 55kW, r.v. 1996, 184 000km - predaná


2.2.10, 11:04
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 228
Bydliště: Praha
Příspěvek 
superflo píše:
urco.... :wink: nehovorim ze je to "najzdravsie" pre motor ale ked sa neda tak sa neda, nie vzdy vsetko ide tak ako by sme chceli... :lol:

Zitra se jeste projedu a pak se juknu kolik mi ubylo ty chl.kapaliny.Chci se zeptat : nevite kolik stoji v servisu vymena tesneni pod tou hlavou,(co je treba odmontovat atd / je to casove narocne?),eventuelne kolik stoji nova hlava v mototechne? Diky

_________________
mojito (Felda 1,3 MPI 50 kw/68 koni)


2.2.10, 11:22
Profil

Příspěvky: 555
Bydliště: Košice, Bratislava
Příspěvek 
nestras sa pokial to nevidis ako to vyzera ked to rozoberies, nova origo hlava stoji cca 20litrov to sa ti neoplati kupovat novu radsej nejaku pouzivanu z vrakaca alebo niekoho kt. predava auta a pod..

no do servisu origo by som s tym nesiel rataj, ze normohodina u nas na SK stoji 1200korun "byvalych" Laughing , budu to robit minimalne 5-8h, a popri tom ked to budu robit tak ti zacnu vymyslat ze Ti uz vymenia rozvody a pod... jednoducho Ta budu chciet osklbat...
urcite sa ti ozvu chalani kt., by Ti to urobili urcite lacnejsie a aj co sa tyka kvality...
ja som to robil s kamosom jeden den pohoda robotka, menil som tesnenie pod hlavou stoji cca 1000korun, inak nic som nemenil... Cool

_________________
Škoda Fabia Ambiente, 1,4TDi - 51kW, r.v. 2006, 235 000km - fičíííí
Škoda Felícia LXi, 1,6MPi - 55kW, r.v. 1996, 184 000km - predaná


Naposledy upravil superflo dne 2.2.10, 11:38, celkově upraveno 3



2.2.10, 11:31
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
Kompletní nová hlava válců počítej tak kolem 4000 tisíc ale tu bych neřešil, jinak záleží co po tom servisu budeš chtít a s čím počítáš, těsnění pod hlavu cca 150,- zrovna nechat vyměnit teda olej a chladící kapalinu, kilometrů nevim kolik máš ale pokud máš 100tis a víc tak bych nechal vyměnit i gufera na ventilech, no v autorizovaným počítej tak klidně 1800 bez DPH za práci + materiál, v neautorizovaným je to různý když bych to sečetl já tak by to bylo nějakejch cca 1700-2000,- za vše

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


Naposledy upravil Kristensen dne 2.2.10, 11:37, celkově upraveno 1



2.2.10, 11:34
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6765
Bydliště: Česká Třebová
Příspěvek 
superflo píše:
nestras sa pokial to nevidis ako to vyzera ked to rozoberies, nova origo hlava stoji cca 20litrov to sa ti neoplati kupovat novu radsej nejaku pouzivanu z vrakaca alebo niekoho kt. predava auta a pod..

no do servisu origo by som s tym nesiel rataj, ze normohodina u nas na SK stoji 1200korun "byvalych" :lol: , budu to robit minimalne 5-8h, a popri tom ked to budu robit tak ti zacnu vymyslat ze Ti uz vymenia rozvody a pod... jednoducho Ta budu chciet osklbat...
urcite sa ti ozvu chalani kt., by Ti to urobili urcite lacnejsie a aj co sa tyka kvality...
ja som to robil s kamosom jeden den pohoda robotka, menil som tesnenie pod hlavou stoji cca 1000korun, inak nic som nemenil... 8)


za 20tis by musela bejt zlatá, má to 1,3 MPi a na to stojí hlava na autokelly 4900,-

_________________
JM AUTO-MOTO

Tak jsem všechno prodal a koupil jsem si ojetou P306 a XJ 900 Div :-D


2.2.10, 11:36
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 14 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz