|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 10 ] |
|
Autor |
Zpráva |
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
Favorit - obohacovač?
Věc se má takhle. Po půlročním provozu výhradně na LPG jsem Fanoušovi dopřál plnou nádrž benzínu (1433kč ). Jenže jaksi nejede tak, jak by měl. Studené starty jsou v pořádku, ale zdá se mi, že kdysi to chytalo ještě lépe. Mnohem horší jsou teplé starty, kdy musí motor točit kolem 2-3s a musím přidávat plyn víc jak za polovic. Kdysi to cyhtlo podstatně rychleji a o plyn jsem se jen opřel. Co mě ale víc udivilo je, že motor při postupném sešlapování plynu má pár výkonových děr. Taky mi to jede nějak lenivěji než na plyn. Taky spotřeba nic moc. Najeto mám 130km a ručička ukazuje tak 4/5 Zapalovací soustava je v pořádku. Dělá takové vrtochy obohacovač? Kdysi mi tekl, ale po dotáhnutí dal pokoj.
Teď jsem se byl podívat na olej a je ho více než obvykle, navíc smrdí po benzínu. Mám nový typ čerpadla, takže tam ten benzín asi teče přes prasklou membránu obohacovače...je to tak? No nic, stejně tu nikdo není, jedu to koupit a pak se uvidí.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
3.2.10, 15:18 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
Vidím, že k tomu nemáte moc co říct. Vyměnil jsem tedy obohacovač a ještě i palivový filtr (ten byl snad ještě původní) a výkonové díry se ztratily, ale přesto, když šlápnu pedál na podlahu, motor vynechá. Teplé starty nadále trvají dlouho. Ještě můžu zkusit seřídit bohatost směsi, ale na to by se mi hodil nějaký univerzální návod.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
3.2.10, 22:24 |
|
|
Nakadah
Příspěvky: 185 Bydliště: Ostrava
|
Pokud ti ten motor jezdil predtim na benzin bez problemu, tak bych do sroubku smesi nehrabal. Mozna jak byl delsi dobu bez benzinu, tak se tam v nejakem kanalu
udelalo šajze a ted to hapruje. Obohacovac kdyz vyschne bez benzinu tak mu ztvrdne membrana a popraska. Pak ti benzin fici primo do sani. Ta pumpa to bylo to samy v bledemodrym.
Osobne bych karbec sundal a vypucoval. Nak
|
3.2.10, 22:29 |
|
|
john simple
Příspěvky: 6811 Bydliště: Slezsko
|
tak jak radi Kachnis, poradne do otacek a provetrat ventily a spravi se to
|
3.2.10, 22:46 |
|
|
Capricorn
Příspěvky: 1545 Bydliště: Olomoucký kraj
|
Nakadah: No já nevím, ale co jsem slyšel a pro jistotu si teď ještě přečetl v Cedrychovi tak nový typ čerpadla bez páčky už má prostor membrány oddělený pryžovým měchem který znemožňuje průniku horkého oleje k membráně... tzn. že i naopak znemožňuje palivu proniknout do oleje. Na řezu čerpadla je ten měch nebo spíš manžeta docela jasně vidět. Navíc ve spodní části jsou ještě otvory kterýma by palivo uniklo zcela jistě z čerpadla ven v případě vadné membrány. A na konec jsem ještě neslyšel za těch 7 let co Fáčko mám že by někdo měl u nového typu čerpadla tenhle problém... respektive jakýkoliv problém.
_________________ Favo 135 (G)LX '93
|
3.2.10, 22:48 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
Taky tomu čerpadlu moc nevěřím. Když jsem jezdil na LPG, taky palivo točilo a do oleje nic nešlo. Tudíž tam muselo jít jinudy. Zkusím to trochu prohnat, snad se to trochu pročistí.
A tu směs jsem už zkoušel. Na emisích mi ji totiž musel dost uškrtit, abych vůbec prošel. Od té doby jsem ten šroubek povolil tak nějak aby to jelo a dál jezdil jen na LPG. Kdysi jsem tu četl návod od Draka, že mám vytočit na bohatosti tři otáčky a pak pomalu utahovat...až se otáčky začnou zvyšovat, zastavit a točit zpět a počítat otáčky...až se zase otáčky začnou zvyšovat, prdnout to přesně mezi tyto dvě polohy. Pamatuju si, že kdysi se mi to povedlo a pak to jezdilo skvěle. Ale teď když utahuju, otáčky klesají a když povoluju, zase stoupají.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
3.2.10, 22:53 |
|
|
Martin91
Příspěvky: 4576 Bydliště: Citov Ol.Kraj
|
Kámoš si teď předělal taky fáčko na LPG a před tím mu to jezdilo na benzín bez problému krásně to drželo volnoběh atd... ale teď to na benzín pořádně nejede a volnoběh cca na 500ot/min... je dost možné že ti to toho trochu ryli do karbeca...
_________________ Š 100L http://martin91.rajce.idnes.cz/S100_-_Stovecka Š 110R http://martin91.rajce.idnes.cz/Skoda_110R_,,eRko Š 136GL http://martin91.rajce.idnes.cz/Smoula/ Š Favorit, VW Caddy, Octavia III.
|
3.2.10, 23:25 |
|
|
PJDefort
Příspěvky: 1357 Bydliště: Teplice
|
když dáš plyn až na zem tak vynechá jen kraťoučce a hned jede? jestli jo, tipoval bych to na akcelerační pumpičku-vyměnit, případně zvětšit nástřik...
_________________ Škoda Felicia Magic 1.3 MPI 50kW, najeto 59 000 km
|
3.2.10, 23:41 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11890 Bydliště: Český Těšín
|
Jj...s tou vačkou akcelerační pumpičky jsem se to už taky dočetl. Ale na takové laborování si moc netroufám. Zatím ještě zkusím těsnost sacího potrubí a vůbec celého motoru.
LPG už tam mám od roku 1995. Takže mi do toho určitě nikdo neryl.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
4.2.10, 00:06 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
pokud jezdí auto na plyn jde srát obohacovač i akcelerační pumpička,
u pumpičk se upává ventil, injektor a praská membrána, přidáváš plyn a hned musí stříkat a to asi u tebe nefachčí miloš
|
4.2.10, 06:55 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 10 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] a 58 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|