Autor |
Zpráva |
Dundee
Příspěvky: 882 Bydliště: Mělník
|
varok: Bych skoro řekl, že by stačilo jít přímo k motoru a tam přidat drát, kterej vyvedeš ke šroubu a původní kostru do konektoru nechat. Jen vědět, kterej drát je kostra
_________________ Dacia Duster 1.6SCe+ LPG '17 s 85.380 km na tachecu- "Drobek"
|
7.2.10, 20:19 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Já dal ten hrubej hnědej od motoru pod šroub na topení a ten tenkej jsem nechal připojenej dovnitř. Rozdělil jsem to na zem pro motor a na zem pro žárovku, jako to má favorit.
http://img219.imageshack.us/i/pc140984vw3.jpg/
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
7.2.10, 20:22 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Já tam žádnej hrubej hnědej nevidim.. nevyfotil jsi omylem datovou sběrnici?
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
7.2.10, 20:30 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Hele, kdybys viděl drátky ve Focusu...
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
7.2.10, 21:31 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Takže ten tenký hnědý je kostra žárovky od podsvětlení a hnědý hrubý je kostra motorku? Tak já si tu žárovku zapojím k podsvětlení spínačů mlhovek a výstražných. Motorek ukostřím zvlášť. Já jen, že u slušných lidí bývá +12V červené a kostra černý popř. modrý
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
8.2.10, 07:55 |
|
|
Nepér
Příspěvky: 7662 Bydliště: Praha východ
|
Barvám nevěř, já včera napichoval drátky ve Focusu špendlíkem , abych zjistil, kterej ze dvou černých je zem od couvačky a který zem od mlhovky.
_________________ "Šlápněte na to trochu, ať nemusím brzdit!"
|
8.2.10, 09:38 |
|
|
Kukyn
Příspěvky: 360 Bydliště: Lipovec,okres Blansko,kraj Jihomoravský,stát ČR
|
Když jste u toho topení tak se zeptám,docela málo mi fučí boční ofuky na Fáčku - ty otevíratelný u dveří - a tak se chci zeptat.Může to být někde upadený nebo vyskočený- že by se ten vzduch někde ztrácel pod palubkou, nebo to spíš bude ucpaný nějakým bordelem, teď tam mám tu plastovou mřížku a přes tu silonku ale dřív tam nic nebylo.Kdyby to bylo ucpaný?, je možnost to nějka vyčisti aniž bych to nějak moc kuchal?
_________________ Škoda Favorit 136L 46kW
|
8.2.10, 11:46 |
|
|
Radic
Příspěvky: 3198 Bydliště: Bánov (okr. Uh. Hradiště)
|
no ten ofuk čistil Bukaj Deekayovi na sraze a vytahal z tama 2 hrsti bordelu tak napiš Deekayovi...viděl jak co a jak...já nejsu fáčkař
_________________ Škoda 135 Rapid Ford S-max TDCi Volvo S60 AWDoff 2.4T Škoda 742 Forever Team Škoda TW Coupe Club
|
8.2.10, 12:15 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Ony ty ofuky nejsou nic extra ani čisté...vem si, kolik změn proudění vzduchu a kolik zlomů na tom potrubí je. Taky je to už dál od ventilátoru topení. Ale pokud zavřeš vzduch na nohy a pozavíráš ofuky nad rádiem, rukou by mělo být cítit, že tudy jde vzduch. V tomhle je např. Felicia mnohem horší, tam jsou ty ofuky jen na okrasu.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
8.2.10, 12:38 |
|
|
Kukyn
Příspěvky: 360 Bydliště: Lipovec,okres Blansko,kraj Jihomoravský,stát ČR
|
to právě skoro vůbec není
_________________ Škoda Favorit 136L 46kW
|
8.2.10, 12:42 |
|
|
gokralik
Příspěvky: 11892 Bydliště: Český Těšín
|
Jestli nebyl kdysi na topení žádný filtr, tak tam bordel napadaný být může. Vyskočené ani ne, musel bys mít posunutou celou palubovku. S tím čištěním to bude horší, není se tam jak dostat. Já to čistil, když jsem měnil interiér za černý a ten vzduchovod jsem měl venku...prostříkal jsem to vodou.
_________________ Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_
|
8.2.10, 12:54 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|