Autor |
Zpráva |
olsi
Příspěvky: 96 Bydliště: Odry
|
rany v kolecha pri plnem zatoceni
cus.mam takovy problem:kdyz zatocim volant na doraz na jakoukoli stranu a rozjedu se tak to dela celkem silene rany v kolech jak kdyby do toho nekdo "bouchal kladivem" nesetkal jste se stim nekdo?diky
_________________ Škoda Favorit 136 L, r.v. 1989, 46 kW
|
4.3.07, 09:13 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
To budou homokinetické klouby Jak je vyměnit ti ale neporadím, favo moc neznám
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
4.3.07, 09:15 |
|
|
olsi
Příspěvky: 96 Bydliště: Odry
|
jn ja neznam ani homokineticke klouby ale diky aspon mam kde zacit
_________________ Škoda Favorit 136 L, r.v. 1989, 46 kW
|
4.3.07, 09:16 |
|
|
Belial
Příspěvky: 243 Bydliště: Brno
|
musíš buď odšroubovat středovou matku na kole, nebo oddělat rameno a vyrazit z náboje poloosu, na které je na konci homokinetickej kloub. ten prostě srazíš kladivem a narazíš tam novej
|
4.3.07, 10:27 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
olsi píše: jn ja neznam ani homokineticke klouby ale diky aspon mam kde zacit
Musíš povolit středovou matku, pak povolíš spodní kulák a vyhákneš ho ven a teď se ti může kolo krásně vyklonit do strany takže začneš tlačit do poloosi tam kde jsi na ní oddělal tu středovou matku, hlavně za tu poloosu netahej směrem ven od auta nebo se ti ten vnitřní kloub rozkočí, no a až vyvlýkneš ten náboj od poloosi tak jsou dvě možnosti, buď celou poloosu vytáhneš ven (u převodovky montpákou vycvakneš ten druhej kloub celej komplet i s poloosou ven, poteče olej) A nebo ji necháš na autě a stáhneš manžetu, kloub někam natočíš a praštíš do toho velkýho kříže v tom kloubu, jestli to budeš dělat poprvé jako že asi jo tak ať ti někdo tlačí poloosu směrem do převodovky. Montáž je v podstatě opačná kloub narazíš přes dřevo na poloosu a nezapomeň na pásky na manžetě. Ale opět zdůrazňuji, hlídej si aby se ti nerozkočil ten vnitřní kloub co je u převodovky, stačí jen nechat vyset poloosu dolu a on vyjede sám a zůstane se houpat na manžetě. Můžeš ho jedině celej vycvaknout z převodovky ale nesmí se ti pod manžetou rozložit.
|
4.3.07, 12:44 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
no neviem ci su to homokinetaky. to by ti vrzgalo pri hocijakom otoceni volantu (aj to som uz zazil).
mne sa teraz zacli tiez ozyvat divne zvuky pri zatacani. Ked otocim volant o stvrtinu tak sa ozve take klepnutie, ako keby niekto klepol malym kladivkom o karoseriu (podobne ako si opisoval).
homokinetaky, tlmice a pruziny, brzdy - cisto nove. ale zistil som ze podobny zvuk mi vydava obmedzovac otvorenia dveri pac ten jeho klb je taky pokrutny ze pri otvarani to puka a praska.
pri zatacani sa ozyva podozrivo podobny zvuk. pri blizsom skumani som zistil ze to klepnutie sa ozve pri jemnom zatiahnuti za tycku obmedzovaca (co drzi dvere otvorene). to sposobi ze sa plech v karoserii do ktoreho je navareny klb obmedzovaca vyhne smerom von a vyda takyto zvuk. nechapem ako moze byt ten plech taky tenky, ved je to sucast skeletu ...
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
4.3.07, 14:53 |
|
|
Viky
Pan Kapitán
Příspěvky: 12137 Bydliště: Tynec n.L.
|
deekay píše: no neviem ci su to homokinetaky. to by ti vrzgalo pri hocijakom otoceni volantu (aj to som uz zazil). mne sa teraz zacli tiez ozyvat divne zvuky pri zatacani. Ked otocim volant o stvrtinu tak sa ozve take klepnutie, ako keby niekto klepol malym kladivkom o karoseriu (podobne ako si opisoval). homokinetaky, tlmice a pruziny, brzdy - cisto nove. ale zistil som ze podobny zvuk mi vydava obmedzovac otvorenia dveri pac ten jeho klb je taky pokrutny ze pri otvarani to puka a praska. pri zatacani sa ozyva podozrivo podobny zvuk. pri blizsom skumani som zistil ze to klepnutie sa ozve pri jemnom zatiahnuti za tycku obmedzovaca (co drzi dvere otvorene). to sposobi ze sa plech v karoserii do ktoreho je navareny klb obmedzovaca vyhne smerom von a vyda takyto zvuk. nechapem ako moze byt ten plech taky tenky, ved je to sucast skeletu ...
U skeletu r.v.1990 je mozny vsechno. Zvlast pri stari 17 let.
_________________ Forman 1994 Million Edition "Frankie" Rapid 120/1985 "Eda" - BAZ 120R Škoda 742 Forever Team -
Cvokárium: Youtube Instagram
|
4.3.07, 17:58 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
homokynetickej kloub většinou začne křupat při plným a postupně v každým rejdu většinou za jízdy asi tak jako když si malí kluci přidělaj kus kelímku na kolo aby jim brnkal o dráty sorry ale nevim k čemu bych to přirovnal
|
4.3.07, 18:54 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Viky píše: U skeletu r.v.1990 je mozny vsechno. Zvlast pri stari 17 let.
skoda ze som ho neskontroloval podrobnejsie predtym ako bol striekany ale myslim ze hnily nebude urcite...
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
4.3.07, 20:26 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
olši zkus povolit nejprve tu středovou matku 32 nebo 30, jak ji máš na kole vepředu mezi těma čtyřma když povoluješ kolo, když se ti to nepovede tak to budeš muset někomu svěřit, mám 120 kilo živé váhy páku 80 cm a mám někdy co dělat miloš
|
4.3.07, 20:50 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
však taky na tu poloosu je násobič na povolení
|
4.3.07, 21:30 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|