|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
Novy regulator - Favorit ´89
Autor |
Zpráva |
Spitko
Příspěvky: 32 Bydliště: Slovensko, Krompachy
|
Novy regulator - Favorit ´89
Zdravim, kupil som novy regulator do alternatora (55A Favorit ´89), no ako som ho vymenil po nastartovani svietila kontrolka dobijania a nedobijal akumulator, zvysoval som aj otacky, nechal bezat dlhsiu dobu... no stale nic
Cital som tu po fore vraj treba zoskratovat kontakty na altiku ci nieco take podobne, ale vraj su z budenim zakazdym problemy...
Viete mi nekto poradit ako sprevoznit spravne novy regulator?
Dakujem
(listoval som po sekcii no pre mna som nic konkretne nenasiel zatial...)
_________________ Škoda Favorit 136L ('89)
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=19059
|
9.2.10, 23:44 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
petr petr
Příspěvky: 547 Bydliště: Ostrava
|
Stačí ti na chvilku přiložit plus (třeba výstupní šroub altíku) na kontakt regulátoru nabudí se rotor a pak už to fičí.
|
9.2.10, 23:59 |
|
|
Spitko
Příspěvky: 32 Bydliště: Slovensko, Krompachy
|
petr petr píše: Stačí ti na chvilku přiložit plus (třeba výstupní šroub altíku) na kontakt regulátoru nabudí se rotor a pak už to fičí.
Takze, ak spravne rozumiem treba zoskratovat tieto 2 kontakty na par sekund a bude to OK?
Staci ak bude kluc v zapalovani v 1. polohe alebo musi pri tom altik aj bezat (pri tom skratovani), nerad by som nieco odpalil.
_________________ Škoda Favorit 136L ('89)
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=19059
|
10.2.10, 08:16 |
|
|
slavik74
Příspěvky: 260 Bydliště: SK, Prievidza
|
Odpoj kablik čo vedie ku kontrolke, na jeho miesto pripoj +pol od baterky (alebo stači aj od toho hrubeho vodiča na alternátore), naštartuj, zvýš otačky na cca 5 sek na 2000ot/min., vypni motor, odpoj to prepojenie a zapoj vodič konrolky naspať.
_________________ Škoda Favorit, 136L r.v. 1990
|
10.2.10, 08:34 |
|
|
21lucas
Ignorant pravidel
Příspěvky: 9440 Bydliště: Kolín
|
Re: Novy regulator - Favorit ´89
Spitko píše: Cital som tu po fore vraj treba zoskratovat kontakty na altiku
ja kdyz kupoval regulatory tak k tomu byval i navod jak to nabudit
_________________ otec: Fobia Sedan HTP m o j e: Citroen C4 1.6HDi FAP auto pro ženu - hračka pro muže
|
10.2.10, 10:02 |
|
|
Spitko
Příspěvky: 32 Bydliště: Slovensko, Krompachy
|
Re: Novy regulator - Favorit ´89
21lucas píše: Spitko píše: Cital som tu po fore vraj treba zoskratovat kontakty na altiku ja kdyz kupoval regulatory tak k tomu byval i navod jak to nabudit
ja som ho bohuzial nemal, len mala krabicka s reglerom v sacku a to je vsetko.
_________________ Škoda Favorit 136L ('89)
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=19059
|
10.2.10, 10:27 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
já zas nikdy nic nebudil hodím relátko a jede jak má
asi mám v dílně věčně kravál tak mi ty altíky nespí miloš
|
10.2.10, 11:13 |
|
|
Pech.
Příspěvky: 1095 Bydliště: volyně
|
když jsem poprvé měnil regulátor - informace o přepolování mně trochu znejistily, ale nahodil jsem to tam a fičel...
pravda mám 93.
_________________ R.I.P. 1978s užovka 105l s centrálem, apollama, pětikvaltem a "chrompaketem" Fako LX 93 LPG - Zvaný sysel.
|
10.2.10, 11:20 |
|
|
varok
Příspěvky: 14805 Bydliště: Havířov
|
Já jsem četl myslím v knížce, že to přemostění se dělá jen u těch prvních fáček. Taky asi záleží na typu regulátoru. Vyrábí se jich, nebo vyrábělo více typů.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
12.2.10, 17:47 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 9 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 34 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|