Motor z facka do Skody 125L
Autor |
Zpráva |
koled
Příspěvky: 10
|
Motor z facka do Skody 125L
Chtel bych se obecne zeptat co je treba k tomu abych si dal motor z favorita do skodovky..je to 5kvalt takze s prevodovkou b nemel byt problem? co je k tomu treba¨?
|
4.3.07, 01:14 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Obávám se, že to nejde Favo motor můžeš (legálně) dát myslím jen do škodovky která má vlečku, čtyřpístky,... Třeba Š130
Š125L ale má kyvku a dvoupístky...
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
4.3.07, 08:55 |
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
Šemik píše: Obávám se, že to nejde Favo motor můžeš (legálně) dát myslím jen do škodovky která má vlečku, čtyřpístky,... Třeba Š130 Š125L ale má kyvku a dvoupístky...
měli jsme š 125l a měla 4 písty , legálně ho můžeš dát jen do 742,135-136
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
4.3.07, 08:59 |
|
|
Martin
Příspěvky: 3694 Bydliště: Vysočina
|
Čtyřpísty, vlečka, větší spojka atd. je nutná pro zástavbu motoru 742.130, 742.135 a 742.136 do 105, 120 atd. O nutnosti těchto úprav pro zástavbu motoru 781 výrobce nic neříká. Píše jen, že tuto přestavbu nedoporučuje, ale nejedná se o nesouhlas. Tzn. že pokud bys narazil na nějakého "hodného" úředníčka, možná by se ti to mohlo povést, ale moc bych v to nedoufal. Stanovisko výrobce je tady:
http://www.mdcr.cz/cs/Silnicni_doprava/ ... yrobcu.htm
klikni na Škoda auto
Pokud ti nejde o legálnost, tak se podívej tady:
http://www.rapidity.cz/motor.php
_________________ ŠKODA 125L LPG, r.v. 1988 béžová
ŠKODA 125L LPG, r.v. 198? červená
|
4.3.07, 10:08 |
|
|
elegant
Příspěvky: 1954 Bydliště: Bratislava
|
Martin píše: Čtyřpísty, vlečka, větší spojka atd. je nutná pro zástavbu motoru 742.130, 742.135 a 742.136 do 105, 120 atd. O nutnosti těchto úprav pro zástavbu motoru 781 výrobce nic neříká. Píše jen, že tuto přestavbu nedoporučuje, ale nejedná se o nesouhlas. Tzn. že pokud bys narazil na nějakého "hodného" úředníčka, možná by se ti to mohlo povést, ale moc bych v to nedoufal. Stanovisko výrobce je tady: http://www.mdcr.cz/cs/Silnicni_doprava/ ... yrobcu.htmklikni na Škoda auto Pokud ti nejde o legálnost, tak se podívej tady: http://www.rapidity.cz/motor.php
No konečne niekto hovorí to isté, ako ja
Kamošovy úradniček povedal na motor z fa toľko, že keď si to upraví na š130 (čiže 4 piestne brzdy, výmena náprav, 5q, spojka, niektoré súčasti palivovej sústavy), tak mu pečiatku dá.
_________________ R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P. BMW e39 530i r.v. 2000 Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me! viewtopic.php?t=18421
|
4.3.07, 10:21 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Martin píše: Čtyřpísty, vlečka, větší spojka atd. je nutná pro zástavbu motoru 742.130, 742.135 a 742.136 do 105, 120 atd. O nutnosti těchto úprav pro zástavbu motoru 781 výrobce nic neříká. Píše jen, že tuto přestavbu nedoporučuje, ale nejedná se o nesouhlas. Tzn. že pokud bys narazil na nějakého "hodného" úředníčka, možná by se ti to mohlo povést, ale moc bych v to nedoufal. Stanovisko výrobce je tady: http://www.mdcr.cz/cs/Silnicni_doprava/ ... yrobcu.htmklikni na Škoda auto Pokud ti nejde o legálnost, tak se podívej tady: http://www.rapidity.cz/motor.php
Musíš si to přečíst pořádně, Škoda AZNP záměnu za 781 nedoporučuje použití řady 781.135-136 ale nesouhlasí s použitím řady 781.135 B 781.136 B a 781.135-136 M Takže důkladně prozkoumat označení motoru. Tudíž se dá legálně určitej typ motoru z fáva zastavět i do Š105M za předpokladu výměny některých komponentů.
|
4.3.07, 12:13 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Re: Motor z facka do Skody 125L
koled píše: Chtel bych se obecne zeptat co je treba k tomu abych si dal motor z favorita do skodovky..je to 5kvalt takze s prevodovkou b nemel byt problem? co je k tomu treba¨?
Co k tomu potřebuješ? Vlečku, čtyřpístky, ozubený věnec, spojkovou lamelu o190, ložisko do klikovky sací koš a hliníkovou vanu, pokud máš 125 motor tak můžeš použít z něj,, vodní pumpu, držáky motoru Š120 (125) Sací + výfukové potrubí Š135-136, těleso termostatu s dírou na čidlo teploty, (nebo nějakej jinej způsob kam ho dáš) Ostatní věci, co se týče rozdělovače cívky alternátoru atd můžeš použít buď z fáva nebo ze šáde, ale pozor na ty cívky, pokud budeš chtít fávo rozdělovač a zapalování tak musíš použít fávo cívku. No a jinak potřebuješ nějakej ten čas a nervy
|
4.3.07, 12:29 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Vodní pumpu může nechat favo, pokud není ze stříkačky s řemenicí na plochej řemen a držák se silošem odřezat a sací koš s vanou taky není nutnost, když je dost oleje, tak to saje dobře, musí tam ale být pořád maximum.
|
4.3.07, 12:42 |
|
|
elegant
Příspěvky: 1954 Bydliště: Bratislava
|
Kristensen píše: Martin píše: Čtyřpísty, vlečka, větší spojka atd. je nutná pro zástavbu motoru 742.130, 742.135 a 742.136 do 105, 120 atd. O nutnosti těchto úprav pro zástavbu motoru 781 výrobce nic neříká. Píše jen, že tuto přestavbu nedoporučuje, ale nejedná se o nesouhlas. Tzn. že pokud bys narazil na nějakého "hodného" úředníčka, možná by se ti to mohlo povést, ale moc bych v to nedoufal. Stanovisko výrobce je tady: http://www.mdcr.cz/cs/Silnicni_doprava/ ... yrobcu.htmklikni na Škoda auto Pokud ti nejde o legálnost, tak se podívej tady: http://www.rapidity.cz/motor.phpMusíš si to přečíst pořádně, Škoda AZNP záměnu za 781 nedoporučuje použití řady 781.135-136 ale nesouhlasí s použitím řady 781.135 B 781.136 B a 781.135-136 M Takže důkladně prozkoumat označení motoru. Tudíž se dá legálně určitej typ motoru z fáva zastavět i do Š105M za předpokladu výměny některých komponentů.
No normálne fakt toto je to posledné, čo som ešte zvykol tvrdiť.
Inak tieto motory, s ktorými nesúhlasia sú electronic a motor s Bosch Mono Motronic (čiže jednobod vstrekovania). Tak ale kto z normálnych ľudí by si dával do š120 electronica? A zasa s BMM by tiež bolo dosť práce.
_________________ R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P. BMW e39 530i r.v. 2000 Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me! viewtopic.php?t=18421
Naposledy upravil elegant dne 4.3.07, 13:21, celkově upraveno 1
|
4.3.07, 13:10 |
|
|
elegant
Příspěvky: 1954 Bydliště: Bratislava
|
elegant píše: Podľa toho, čo Škodovka vydala vyhlásenie: citujem: 5) přestavbu vozidel Škoda typ 74x s motory typu 742.10, 742.12, 742.13, 742.135 a 742.136 s použitím moturu typu 781.135 nebo 781.136 nedoporučujeme ( nejedná se o nesouhlas). Duvodem je mj. nezaručení spávné funkce mazání motoru a kontroly množství olejové náplně. strana 5 Ja v tom nevidím problém dať do š120 motor z Fa. Ale citujem: 9) s přestavbou vozidel Škoda typ 74x s motory typu 742.10, 742.12, 742.13, 742.135 a 742.136 s použitím motoru nebo bloku motoru typu 781.135B nebo 781.136B nebo 781.135M nebo 781.135M nesouhlasíme. strana 6 Takže si checkni aký to máš Fa motor. Inak nevidím tam nič o tom, že na akú nápravu to máš zavesiť čerpané z vyhlásenia škodovky http://www.mdcr.cz/NR/rdonlyres/C5E79C1 ... 6SKODA.pdfDokonca tam neni ani zmienka o tom, že či si máš pri Fa motore zmeniť brzdovú sústavu elegant píše: Totiž výmena brzdového systému z š130 alebo Rapid, výmena spojky, výmeny riadenia za hrebeňové, použitie uhlovej kyvadlovej nápravy, 5q a použitie niektorých častí palivovej sústavy z š130 platí len vtedy, ak sa dáva motor 742.130, 742.135 alebo 742.136 do š105, š120, š125 alebo šGarde. O tom, že to treba aj pri dávani motora z Fa do š105, š120, š125 neni ani zmienka
Ďalšie zaujmavé info tu:
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.p ... 42&start=0
_________________ R.I.P. Škoda 120L, r.v. 1979; eMko so srdcom užovky (motor a napravy) R.I.P. BMW e39 530i r.v. 2000 Just because I'm paranoid doesn't mean they aren't out to get me! viewtopic.php?t=18421
|
4.3.07, 13:17 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Já už jsem dělal i MPi z feldy komplet s jednotkou a vstřikama a nic na tom není
|
4.3.07, 13:39 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Kristensen píše: Já už jsem dělal i MPi z feldy komplet s jednotkou a vstřikama a nic na tom není
ok kdybys to dělal pro někoho na kolik by to přišlo ? jenom práce+ oříšková čokoláda
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
4.3.07, 13:40 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
ale jedině za Studentskou pečeť Pokud si veškerý materiál dodáš tak práce je cca 1000 - 2000 záleží jaký si dodáš venkovní palivový čerpadlo a co vše si k tomu ještě vymyslíš
|
4.3.07, 13:46 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
4.3.07, 13:49 |
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
Potřebuješ motor jednotku kabeláž z motoru a kabeláž z jednotky do pojistkovej skříně a pojistkovou skříň vzhledem k tomu že to je zmatlaný v pdostatě do jednoho svazku tak je to velá elektrika z palubky až do motoru ale když to je venku tak to není problem rozdělait na to co je potřeba a co ne, Kadett nevim jaký má čerpadlo ale vým že je použitelný z některej renaultů a z mercedesu,
|
4.3.07, 13:51 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 45 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|