Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 19.9.24, 17:53



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 52 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další
 Průser 
Autor Zpráva
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: Průser
miešajú sa tu dve témy, ale nevadí... ak sa ti nestráca voda ani olej pravdepodobne máš aj tak niečo z hlavou, ventily, alebo sedlá ventilov, hlava musí ísť aj tak dole. hlavu postavíš nasávacími a výfukovými otvormi hore, naleješ do nich kvapalinu ( ja používam benzín ) potom uvidíš ktorý ventil prepúšťa. ideálne je vymeniť ventily všetky a samozrejme zabrúsiť sedlá... ( a pravidelne 10tis km nestavovať vôľu ventilov - oceľ 20, hliník 25 )


28.3.06, 13:34
Profil
Pspvek Reklama

   
Příspěvek Re: Průser
michalkatka píše:
miešajú sa tu dve témy, ale nevadí... ak sa ti nestráca voda ani olej pravdepodobne máš aj tak niečo z hlavou, ventily, alebo sedlá ventilov, hlava musí ísť aj tak dole. hlavu postavíš nasávacími a výfukovými otvormi hore, naleješ do nich kvapalinu ( ja používam benzín ) potom uvidíš ktorý ventil prepúšťa. ideálne je vymeniť ventily všetky a samozrejme zabrúsiť sedlá... ( a pravidelne 10tis km nestavovať vôľu ventilov - oceľ 20, hliník 25 )



Já sem z toho jelen!

Fakt ted nevim co stim, ale auto jezdi tak se mi na GO nechce, tyčka od oleje už nevyskakuje.... ale nemam vto duveru, nerad ted jezdim dlouhy tratě. Asi to necham zkontrolovat...:-) uvidíme


28.3.06, 13:50
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek Re: Průser
skús pri naštartovanom motore otvoriť kryt veka ventilov, ( kadiaľ sa nalieva olej ) a ovoňaj čo cítiš, ak ucítiš olej je dobre, ak výfukové spaliny je zle...


28.3.06, 14:02
Profil
Příspěvek Re: Průser
michalkatka píše:
skús pri naštartovanom motore otvoriť kryt veka ventilov, ( kadiaľ sa nalieva olej ) a ovoňaj čo cítiš, ak ucítiš olej je dobre, ak výfukové spaliny je zle...


Hm to zní líbezně, jo vyzkouším, až přestane pršet! :lol:

Dám pak vědět... zatím díky J


28.3.06, 14:09
Příspěvek vybiji se baterka ,PROSiiim o RADU!!!
Zdravim, tak auto vypada to jezdi... ale zjistuji ze se mi kdyz napr 2dny stojim ,vybije baterka...asi sem i dosel cim to je! je to radiem, kdyz ho odpojim tak to vypada ze je vse ok! Ale mam dotaz: od baterky vedou 2x silovej kabel + a kostra a pak od radia a pak... tam mam jeste jeden tusim na plusu a ten vede dovnitř do auta kamsi k volantu... co to muze byt? ten taktez mam odpojen a auto jezdi ,vetra ...apod...nevite od ceho by to mohlo byt? diky


3.4.06, 11:31
Příspěvek Jarouš prosí o radu!!!!
Jarouš píše:
Zdravim, tak auto vypada to jezdi... ale zjistuji ze se mi kdyz napr 2dny stojim ,vybije baterka...asi sem i dosel cim to je! je to radiem, kdyz ho odpojim tak to vypada ze je vse ok! Ale mam dotaz: od baterky vedou 2x silovej kabel + a kostra a pak od radia a pak... tam mam jeste jeden tusim na plusu a ten vede dovnitř do auta kamsi k volantu... co to muze byt? ten taktez mam odpojen a auto jezdi ,vetra ...apod...nevite od ceho by to mohlo byt? diky


3.4.06, 12:41
Příspěvek 
Jestli píšeš, že máš najeto 120 tisíc - mno, nic jinýho, než generálka(alespoň vložky, písty, kroužky) tě nečeká - měl jsem na stole motor - favorit 91, BMM po 130 tis(používaný jako rodinné auto - takže s tím nejezdil žádný závodník a bylo to i s přebroušením kliky) Doporučuji ti kontaktovat jakéhosi p. Nováka z Benátek nad Jizerou(je to takový starý pán, ale závodník tělem i duší s dobře vybavenou dílnou) udělá vše, za rozumnou cenu, na profesionální úrovni a za přijatelnou cenu


3.4.06, 15:03
Příspěvek 
Jakub 120GLS píše:
Jestli píšeš, že máš najeto 120 tisíc - mno, nic jinýho, než generálka(alespoň vložky, písty, kroužky) tě nečeká - měl jsem na stole motor - favorit 91, BMM po 130 tis(používaný jako rodinné auto - takže s tím nejezdil žádný závodník a bylo to i s přebroušením kliky) Doporučuji ti kontaktovat jakéhosi p. Nováka z Benátek nad Jizerou(je to takový starý pán, ale závodník tělem i duší s dobře vybavenou dílnou) udělá vše, za rozumnou cenu, na profesionální úrovni a za přijatelnou cenu

to je preklep ne, melo byt 430 tis. km, pokud teda to melo dobry servis, ja tu mam motor favo 230tis. km a vyborny stav, uplne vse meneno podle doporuceni vyrobce + lepsi polosynt. olej, jeste nebyla sundavana hlava, nebere olej, vyborna komprese, je teda fakt, ze jezdil dalky, vetsinou praha- bratislava, jedina zavada, ze uz zacinaji byt slyset rozvody......
jo a 91 BMM se nedelalo, pokod nemas prototyp :lol:


3.4.06, 19:00
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1471
Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
Příspěvek Re: vybiji se baterka ,PROSiiim o RADU!!!
Jarouš píše:
Zdravim, tak auto vypada to jezdi... ale zjistuji ze se mi kdyz napr 2dny stojim ,vybije baterka...asi sem i dosel cim to je! je to radiem, kdyz ho odpojim tak to vypada ze je vse ok! Ale mam dotaz: od baterky vedou 2x silovej kabel + a kostra a pak od radia a pak... tam mam jeste jeden tusim na plusu a ten vede dovnitř do auta kamsi k volantu... co to muze byt? ten taktez mam odpojen a auto jezdi ,vetra ...apod...nevite od ceho by to mohlo byt? diky
a neni ten kablik nahodou zluty :?: ja mam totiz napajeni radia taky pres 3 kabely. cerny -, cerveny +, a pak ten zluty ktery je taky na+ a ma to byt napajeni pameti. jako aby se ti nevymazaly ulozene stanice na radiu, hodiny... kdyz mas vypnute radio. pak tam je jeste jeden (ted nevim barvu) na kterem je + kdyz mas zapnute radio a ten ma byt podle planku k napajeni anteny, ale nevim jestli na ten zesilovac, nebo k ovladani anteny pokud mas elektricky vysuvnou antenu. ostatnich 8 uz slouzi k pripojeni beden. Aspon ja to tak mam, tak jestli ti to pomuze...

_________________
Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW


4.4.06, 05:49
Profil
Příspěvek Re: vybiji se baterka ,PROSiiim o RADU!!!
Lukas píše:
Jarouš píše:
Zdravim, tak auto vypada to jezdi... ale zjistuji ze se mi kdyz napr 2dny stojim ,vybije baterka...asi sem i dosel cim to je! je to radiem, kdyz ho odpojim tak to vypada ze je vse ok! Ale mam dotaz: od baterky vedou 2x silovej kabel + a kostra a pak od radia a pak... tam mam jeste jeden tusim na plusu a ten vede dovnitř do auta kamsi k volantu... co to muze byt? ten taktez mam odpojen a auto jezdi ,vetra ...apod...nevite od ceho by to mohlo byt? diky
a neni ten kablik nahodou zluty :?: ja mam totiz napajeni radia taky pres 3 kabely. cerny -, cerveny +, a pak ten zluty ktery je taky na+ a ma to byt napajeni pameti. jako aby se ti nevymazaly ulozene stanice na radiu, hodiny... kdyz mas vypnute radio. pak tam je jeste jeden (ted nevim barvu) na kterem je + kdyz mas zapnute radio a ten ma byt podle planku k napajeni anteny, ale nevim jestli na ten zesilovac, nebo k ovladani anteny pokud mas elektricky vysuvnou antenu. ostatnich 8 uz slouzi k pripojeni beden. Aspon ja to tak mam, tak jestli ti to pomuze...



Jo to mě nenapadlo, mrknu se do planku od radia, ale je pravdou, že auto jezdi a na baterce mam 2X silový kabliky, nic jineho a snad to i dobijí a nevybíjí se to, jak pred tím, takže co je s radiem? kratas? přitom hraje...svití..., mimo to radio je preci s pojistkou ne? No uvidíme, jinak antenu mam manual, proste drat na střeše :D zatim díky


4.4.06, 06:59
Příspěvek Zdravíčko
Jakub 120GLS píše:
Jestli píšeš, že máš najeto 120 tisíc - mno, nic jinýho, než generálka(alespoň vložky, písty, kroužky) tě nečeká - měl jsem na stole motor - favorit 91, BMM po 130 tis(používaný jako rodinné auto - takže s tím nejezdil žádný závodník a bylo to i s přebroušením kliky) Doporučuji ti kontaktovat jakéhosi p. Nováka z Benátek nad Jizerou(je to takový starý pán, ale závodník tělem i duší s dobře vybavenou dílnou) udělá vše, za rozumnou cenu, na profesionální úrovni a za přijatelnou cenu


Díky za názor, ale nezdá se ti přeci jen 120tisíc, přesně mam 110 a naky drobny, trochu málo na GO? No nevim, ale dle mého "amaterského" náhledu by ten motor měl vydržet poněkud více než se bude dělat první GO. Mimo to mrnki na moji zpravu o kousek výše, naměril jsem tlaky a hodnoty poslal do MB Škoda a řekli že pri 120tisicich je to normalni stav, ale jak rikam diky za nazor


4.4.06, 07:02
Příspěvek 
říká ti něco typ motoru 742 - s výrobním označením 136 GLi??? tak to bylo BMM už v roce 89 a vyváželo se to do Švýcarska.... zkus o tom něco zjistit - na BMM se přecházelo po revoluci - nejprve to byl bendix(Francie)pak se skončilo u Bosche...


4.4.06, 08:57

Příspěvky: 263
Příspěvek Re: Zdravíčko
Jarouš píše:
Jakub 120GLS píše:
Jestli píšeš, že máš najeto 120 tisíc - mno, nic jinýho, než generálka(alespoň vložky, písty, kroužky) tě nečeká - měl jsem na stole motor - favorit 91, BMM po 130 tis(používaný jako rodinné auto - takže s tím nejezdil žádný závodník a bylo to i s přebroušením kliky) Doporučuji ti kontaktovat jakéhosi p. Nováka z Benátek nad Jizerou(je to takový starý pán, ale závodník tělem i duší s dobře vybavenou dílnou) udělá vše, za rozumnou cenu, na profesionální úrovni a za přijatelnou cenu


Díky za názor, ale nezdá se ti přeci jen 120tisíc, přesně mam 110 a naky drobny, trochu málo na GO? No nevim, ale dle mého "amaterského" náhledu by ten motor měl vydržet poněkud více než se bude dělat první GO. Mimo to mrnki na moji zpravu o kousek výše, naměril jsem tlaky a hodnoty poslal do MB Škoda a řekli že pri 120tisicich je to normalni stav, ale jak rikam diky za nazor

Motory 742 (tj. Š105-136) mají životnost do GO přibližně těch 120 tisíc, pak už je GO obvykle nutná nebo alespoň velmi vhodná. Motory 781 (Favorit) už měly povrch válců z nikasilu a bimetalické písty a myslím i jiné materiály pro pístní kroužky, takže vydrží mnohonásobně více. Jak jsou na tom s uložením klikovky, nevím, ale asi to taky bude lepší, protože Favority a Formany s nalítanými 200-300 tisíci km bez GO jsou poměrně běžným zjevem.
Více se o rozdílech dá myslím dočíst tady v nějakám článku od p. Čecha.


4.4.06, 10:50
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1471
Bydliště: Karviná / přes týden Zábřeh na Moravě
Příspěvek Re: Zdravíčko
Kybergreg píše:
Motory 742 (tj. Š105-136) mají životnost do GO přibližně těch 120 tisíc, pak už je GO obvykle nutná nebo alespoň velmi vhodná. Motory 781 (Favorit) už měly povrch válců z nikasilu a bimetalické písty a myslím i jiné materiály pro pístní kroužky, takže vydrží mnohonásobně více. Jak jsou na tom s uložením klikovky, nevím, ale asi to taky bude lepší, protože Favority a Formany s nalítanými 200-300 tisíci km bez GO jsou poměrně běžným zjevem.
Více se o rozdílech dá myslím dočíst tady v nějakám článku od p. Čecha.


to vazne ty motory 742 vydrzi tak malo :?: je to asi 3 tydny co sem na Rapidu meril kompresi a ta je 11-12-11-12 (tusim ze to bylo v Barech, ale nejsem si jisty) a najezdene ma neco pres 140 tisic.

_________________
Škoda 110R r.v. 1972, rallye červená / - šlo do světa
Škoda RAPID 130 r.v. 1987 - rallye červená, Apolla /
Coupé club TW


4.4.06, 11:29
Profil
Příspěvek Re: Zdravíčko
Kybergreg píše:
Jarouš píše:
Jakub 120GLS píše:
Jestli píšeš, že máš najeto 120 tisíc - mno, nic jinýho, než generálka(alespoň vložky, písty, kroužky) tě nečeká - měl jsem na stole motor - favorit 91, BMM po 130 tis(používaný jako rodinné auto - takže s tím nejezdil žádný závodník a bylo to i s přebroušením kliky) Doporučuji ti kontaktovat jakéhosi p. Nováka z Benátek nad Jizerou(je to takový starý pán, ale závodník tělem i duší s dobře vybavenou dílnou) udělá vše, za rozumnou cenu, na profesionální úrovni a za přijatelnou cenu


Díky za názor, ale nezdá se ti přeci jen 120tisíc, přesně mam 110 a naky drobny, trochu málo na GO? No nevim, ale dle mého "amaterského" náhledu by ten motor měl vydržet poněkud více než se bude dělat první GO. Mimo to mrnki na moji zpravu o kousek výše, naměril jsem tlaky a hodnoty poslal do MB Škoda a řekli že pri 120tisicich je to normalni stav, ale jak rikam diky za nazor

Motory 742 (tj. Š105-136) mají životnost do GO přibližně těch 120 tisíc, pak už je GO obvykle nutná nebo alespoň velmi vhodná. Motory 781 (Favorit) už měly povrch válců z nikasilu a bimetalické písty a myslím i jiné materiály pro pístní kroužky, takže vydrží mnohonásobně více. Jak jsou na tom s uložením klikovky, nevím, ale asi to taky bude lepší, protože Favority a Formany s nalítanými 200-300 tisíci km bez GO jsou poměrně běžným zjevem.
Více se o rozdílech dá myslím dočíst tady v nějakám článku od p. Čecha.


Jo to je pravda, jak ale vysvětlíš Lukášův motor?? - jde o to, že kvalita zpracování bývá často rozdílná...


4.4.06, 12:55
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 52 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 42 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz