Asi dušení motoru po přidání plynu u BMM
Autor |
Zpráva |
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Asi dušení motoru po přidání plynu u BMM
Nevíte prosím někdo, co by mohlo způsobovat jakoby dušení motoru BMM po přidání plynu? Je to stříkačka, tak nějakou prodlevu beru. Teď ale pár týdnů když se třeba rozjíždím na křižovatkách se jakoby dusí. Přidám plyn, asi dvě sekundy nejede a motor se jakoby dusí, nebo spíše nereaguje na plyn a po této prodlevě se stěží dostábá do otáček. Dříve to nedělalo. Po přidání plynu to jen pár milisekund nejelo, ŘJ zpracovává data a pak ale začal táhnout jak čert. Mělo to výbornou akceleraci. Pro mě jako laika přes motory to bylo jen škubnutí po přidání plynu a náhlý odpich. Nemohla by to prosím dělat spojka? V předu u motoru mi něco občas smrdí, jakoby se pálilo obložení brzd, ale kola jsou po jízdě vlažné až teplé, nejsou horké.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
20.2.10, 17:40 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27227 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
já bych začal u svíček mě po jejich výměně motor ožil
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
20.2.10, 17:41 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
nasad tlakoměr u karbecu dej si ho pod stěrač a nahlaš tlak paliva když dupneš na plyn a nechce to jet miloš
|
20.2.10, 18:26 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Zkusím vyměnit tedy ty svíčky, už tam jsou asi kolem 10 000km. Mám fáčko na LPG, tak to taky asi udělá své, tam to je naročnější na svíčky.
Miloši, já mám ale BMM, psal jsem to. Tak jaký karbec, myslel jsi asi vstřikovací jednotku, ne? A to myslíš, že by už šlo do kytek čerpadlo? A to se musí měřit asi jen při sojícím autě že, né za jízdy.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
20.2.10, 18:31 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
na benzín je to typická porucha poteciometru, ak sa to prejavuje na LPG tak neviem...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
20.2.10, 18:58 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
No, dělá to na benzín i LPG. Ono to jakoby špatně přechází z volnoběhu na vyšší otáčky. Někdy jsem to oklamával, přidám více plynu, abych dostal vyšší otáčky a pak rychleji pustím spojku. Ten potenciometr by zlobil i při jiných režimech, ne? Volnoběh drží krásně asi 800ot./min.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
20.2.10, 19:42 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
závada sa prejavuje tak že RJ nevie že pridáš plyn a až lambda zareaguje chudú zmes tak začne pridávať viac paliva, to je tá premlka, na LPG množstvo paliva RJ neriadi, takže skús hľadať niekde inde.
VN, hall, tesnosť sania, čidlo teploty...
možno by to chcelo ísť na VAG či nejdeš v núdzovom režime.... ( čo spotreba )
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
21.2.10, 12:01 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
varok píše: Zkusím vyměnit tedy ty svíčky, už tam jsou asi kolem 10 000km. Mám fáčko na LPG, tak to taky asi udělá své, tam to je naročnější na svíčky. Miloši, já mám ale BMM, psal jsem to. Tak jaký karbec, myslel jsi asi vstřikovací jednotku, ne? A to myslíš, že by už šlo do kytek čerpadlo? A to se musí měřit asi jen při sojícím autě že, né za jízdy.
asi si rozumíme u nás se běžně říká karbec na sříkačku, a měř to za jízdy někdy dupneš na plyn a tlak spadne skoro na nulu, tím ti jen chci naznačit abys vyloučil palivovou soustavu
jinak jak píše michal signál z klapky ten má velký vliv na přísun paliva musel bych se mmrknout ale je tam O-4 volty zhruba pokud dupneš na plyn a potenciometr dá jen dva volty tase plížíš a dusíš,
zrovna nedávno jsem to řešil opel korza nebo ciotroen saxo tam je taky BMM něco pomohlo čerpadlo a pak signál z klapky max 2V to prostě je málo a šlo mílo paliva miloš
|
21.2.10, 12:42 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Já jsem to pochopil Miloši, ale že říkáš karbec vstřikovací jednotce, to jsem nevěděl. To čerpadlo může dávat málo paliva a není čím krmit motor. A ten potenciometr jde změřit měřákem? Nepoškodím ŘJ?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
21.2.10, 13:14 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Myslím jako nastartovat motor a u toho konektoru , který vede do vstřikovací jednotky to zkusit změřit. Jestli nemůžu poškodit jednotku. A nový potenciometr je asi drahý že?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
21.2.10, 14:20 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
varok píše: Myslím jako nastartovat motor a u toho konektoru , který vede do vstřikovací jednotky to zkusit změřit. Jestli nemůžu poškodit jednotku. A nový potenciometr je asi drahý že?
nie to sa najlepšie konektor odpojí a meria sa plynulosť dráhy potenciometra ohmetrom, pomáha diava...
potenciometer samostatný je zohnať nemožné, jedine celú klapku....
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
21.2.10, 15:28 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Někde tedy seženu údaje, kolik má mít potenciometr odpor a zkusím změřit. Zkusím i to čerpadlo, ale nevím jestli seženu měřák. Klapka bude ale asi hodně masná co?
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
21.2.10, 16:47 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Tak jsem dnes zkusil změřit to čerpadlo. Sice jen naprázdno, ale tlačí něco okolo 1baru(atm.). Zkoušel jsem to nějakým tlakoměrem asi z hydrauliky. Svíčky jsem vyměnil, ty staré byly černé jak buty. To je asi moc bohaté, že? Taky jsem zjistil, že když z autem stojím a přidám otáčky, tak 2000 a výše mi to skoro pravidelně střílí do výfuku.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
22.2.10, 21:14 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
varok píše: Tak jsem dnes zkusil změřit to čerpadlo. Sice jen naprázdno, ale tlačí něco okolo 1baru(atm.). Zkoušel jsem to nějakým tlakoměrem asi z hydrauliky. Svíčky jsem vyměnil, ty staré byly černé jak buty. To je asi moc bohaté, že? Taky jsem zjistil, že když z autem stojím a přidám otáčky, tak 2000 a výše mi to skoro pravidelně střílí do výfuku.
ventily, lambda
odrtrhy na svíčkách 0,4-0,5 a očistit hall, mělo by to fungovat...dělá to na LPG nebo na BA?
(sorry, nemám moc čas to tady celý pročítat)
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
22.2.10, 21:37 |
|
|
varok
Příspěvky: 14799 Bydliště: Havířov
|
Dělá to na plyn i benzín. To střílení do výfuku mi dělá více na benzín, to mi někdy i škube, když je motor studený.
_________________ Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue
|
23.2.10, 10:17 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 66 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|