Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 09:23



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 61 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další
 Asi dušení motoru po přidání plynu u BMM 
Autor Zpráva

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek Asi dušení motoru po přidání plynu u BMM
Nevíte prosím někdo, co by mohlo způsobovat jakoby dušení motoru BMM po přidání plynu? Je to stříkačka, tak nějakou prodlevu beru. Teď ale pár týdnů když se třeba rozjíždím na křižovatkách se jakoby dusí. Přidám plyn, asi dvě sekundy nejede a motor se jakoby dusí, nebo spíše nereaguje na plyn a po této prodlevě se stěží dostábá do otáček. Dříve to nedělalo. Po přidání plynu to jen pár milisekund nejelo, ŘJ zpracovává data a pak ale začal táhnout jak čert. Mělo to výbornou akceleraci. Pro mě jako laika přes motory to bylo jen škubnutí po přidání plynu a náhlý odpich. Nemohla by to prosím dělat spojka? V předu u motoru mi něco občas smrdí, jakoby se pálilo obložení brzd, ale kola jsou po jízdě vlažné až teplé, nejsou horké.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


20.2.10, 17:40
Profil
Pspvek Reklama

   
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
já bych začal u svíček mě po jejich výměně motor ožil :D

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


20.2.10, 17:41
Profil ICQ
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
nasad tlakoměr u karbecu dej si ho pod stěrač a nahlaš tlak paliva když dupneš na plyn a nechce to jet miloš


20.2.10, 18:26
Profil

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Zkusím vyměnit tedy ty svíčky, už tam jsou asi kolem 10 000km. Mám fáčko na LPG, tak to taky asi udělá své, tam to je naročnější na svíčky.
Miloši, já mám ale BMM, psal jsem to. Tak jaký karbec, myslel jsi asi vstřikovací jednotku, ne? A to myslíš, že by už šlo do kytek čerpadlo? A to se musí měřit asi jen při sojícím autě že, né za jízdy.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


20.2.10, 18:31
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
na benzín je to typická porucha poteciometru, ak sa to prejavuje na LPG tak neviem...

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


20.2.10, 18:58
Profil

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
No, dělá to na benzín i LPG. Ono to jakoby špatně přechází z volnoběhu na vyšší otáčky. Někdy jsem to oklamával, přidám více plynu, abych dostal vyšší otáčky a pak rychleji pustím spojku. Ten potenciometr by zlobil i při jiných režimech, ne? Volnoběh drží krásně asi 800ot./min.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


20.2.10, 19:42
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
závada sa prejavuje tak že RJ nevie že pridáš plyn a až lambda zareaguje chudú zmes tak začne pridávať viac paliva, to je tá premlka, na LPG množstvo paliva RJ neriadi, takže skús hľadať niekde inde.
VN, hall, tesnosť sania, čidlo teploty...
možno by to chcelo ísť na VAG či nejdeš v núdzovom režime.... ( čo spotreba :?: )

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


21.2.10, 12:01
Profil
Mistr mechanik
Uživatelský avatar

Příspěvky: 16256
Bydliště: Strážnice
Příspěvek 
varok píše:
Zkusím vyměnit tedy ty svíčky, už tam jsou asi kolem 10 000km. Mám fáčko na LPG, tak to taky asi udělá své, tam to je naročnější na svíčky.
Miloši, já mám ale BMM, psal jsem to. Tak jaký karbec, myslel jsi asi vstřikovací jednotku, ne? A to myslíš, že by už šlo do kytek čerpadlo? A to se musí měřit asi jen při sojícím autě že, né za jízdy.


asi si rozumíme u nás se běžně říká karbec na sříkačku, a měř to za jízdy někdy dupneš na plyn a tlak spadne skoro na nulu, tím ti jen chci naznačit abys vyloučil palivovou soustavu

jinak jak píše michal signál z klapky ten má velký vliv na přísun paliva musel bych se mmrknout ale je tam O-4 volty zhruba pokud dupneš na plyn a potenciometr dá jen dva volty tase plížíš a dusíš,

zrovna nedávno jsem to řešil opel korza nebo ciotroen saxo tam je taky BMM něco pomohlo čerpadlo a pak signál z klapky max 2V to prostě je málo a šlo mílo paliva miloš


21.2.10, 12:42
Profil

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Já jsem to pochopil Miloši, ale že říkáš karbec vstřikovací jednotce, to jsem nevěděl. To čerpadlo může dávat málo paliva a není čím krmit motor. A ten potenciometr jde změřit měřákem? Nepoškodím ŘJ?

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


21.2.10, 13:14
Profil

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Myslím jako nastartovat motor a u toho konektoru , který vede do vstřikovací jednotky to zkusit změřit. Jestli nemůžu poškodit jednotku. A nový potenciometr je asi drahý že?

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


21.2.10, 14:20
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 19159
Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
Příspěvek 
varok píše:
Myslím jako nastartovat motor a u toho konektoru , který vede do vstřikovací jednotky to zkusit změřit. Jestli nemůžu poškodit jednotku. A nový potenciometr je asi drahý že?


nie to sa najlepšie konektor odpojí a meria sa plynulosť dráhy potenciometra ohmetrom, pomáha diava...

potenciometer samostatný je zohnať nemožné, jedine celú klapku....

_________________
Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336


21.2.10, 15:28
Profil

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Někde tedy seženu údaje, kolik má mít potenciometr odpor a zkusím změřit. Zkusím i to čerpadlo, ale nevím jestli seženu měřák. Klapka bude ale asi hodně masná co?

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


21.2.10, 16:47
Profil

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Tak jsem dnes zkusil změřit to čerpadlo. Sice jen naprázdno, ale tlačí něco okolo 1baru(atm.). Zkoušel jsem to nějakým tlakoměrem asi z hydrauliky. Svíčky jsem vyměnil, ty staré byly černé jak buty. To je asi moc bohaté, že? Taky jsem zjistil, že když z autem stojím a přidám otáčky, tak 2000 a výše mi to skoro pravidelně střílí do výfuku.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


22.2.10, 21:14
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
varok píše:
Tak jsem dnes zkusil změřit to čerpadlo. Sice jen naprázdno, ale tlačí něco okolo 1baru(atm.). Zkoušel jsem to nějakým tlakoměrem asi z hydrauliky. Svíčky jsem vyměnil, ty staré byly černé jak buty. To je asi moc bohaté, že? Taky jsem zjistil, že když z autem stojím a přidám otáčky, tak 2000 a výše mi to skoro pravidelně střílí do výfuku.

ventily, lambda

odrtrhy na svíčkách 0,4-0,5 a očistit hall, mělo by to fungovat...dělá to na LPG nebo na BA?

(sorry, nemám moc čas to tady celý pročítat)

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


22.2.10, 21:37
Profil ICQ

Příspěvky: 14799
Bydliště: Havířov
Příspěvek 
Dělá to na plyn i benzín. To střílení do výfuku mi dělá více na benzín, to mi někdy i škube, když je motor studený.

_________________
Škoda Favorit r.v. 94 BMM, Solitaire, Motor-Excel tuning, LPG- Minulost
Golf IV 1,6 74kW Jazz Blue perleť
Golf VII, 1,4TSi 103kW, Night Blue


23.2.10, 10:17
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 61 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 66 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz