|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 10 ] |
|
Pomalý únik vody z chladenia Favorit
Autor |
Zpráva |
Štefan D
Příspěvky: 15
|
Pomalý únik vody z chladenia Favorit
Zdravím všetkých, asi 3 mesiace musím dolievať chl. zmes (0,5 l za mesiac) a neviem odhaliť miesto úniku. Jazdím 2-3 krátke jazdy denne.Podozrievam únik do oleja ale neviem na isto. Motor sa nezahrieva, všetko fung. normálne ale na veku otvoru na nalievanie oleja sú stále kvapky vody aj tá známa emulzia. Z výfuku ide para aj kvapky vody. Je to dosť dôvodov na dem. hlavy valcov? Alebo mám ešte čakať či sa neobjavý nejaká netesnosť na spojoch a pod. Dík za ohlasy....Štefan
|
5.3.07, 18:50 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Kristensen
Příspěvky: 6765 Bydliště: Česká Třebová
|
To že máš na víčku emulzi a z výfuku ti kape voda je známka halvně o tom že jezdíš krátký jízdy a auto kloudně neohřeješ takže to nejsou žádné důvody pro sundání hlavy. Pokud by jsi měl emulzi na měrce tak nad tím ani nepřemýšlej a sundej to ale víčko a výfuk nejsou směrodatný.
|
5.3.07, 18:59 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
projdi všechy spoje na chlazení a dotání je popřípadně vyměň pásky
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
5.3.07, 19:16 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Sadra17 píše: projdi všechy spoje na chlazení a dotání je popřípadně vyměň pásky
a este plus pozri ci nemas prasknute veko v expansnej nadobke chladiacej kvapaliny
este moze tiect z vyhrevneho telesa kurenia (pod tym ciernym plastom na vhananie vzduchu budes mat mlaku)
alebo mozes mat deravy chladic ale to by si vytiekol skor
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
5.3.07, 19:29 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
a jakou máš chladící kapalinu co za značku a specifikaci miloš
|
5.3.07, 20:27 |
|
|
Štefan D
Příspěvky: 15
|
Práve pred zimou som menil chlad. zmes. Presnú značku si nepamätám, ale je to zelená nemr. kvapalina pre hliníkové
hlavy. Českej výroby a bola v sivých umel flaškách. Pomer 50-50 s destilkou
|
6.3.07, 06:28 |
|
|
slovacek.milos
Mistr mechanik
Příspěvky: 16256 Bydliště: Strážnice
|
dobrá zelená je G11, já jsem začal s červenou G12 a G12+, ochranuje krásně, ale prožírá se ven, kámoš to zrušil a dává jen G11 a já postupně taky, udělej ještě tlakovou zkoušku, nejlépe ledničkový kompresorek, vytáheš hadici z expansky co vede do motoru, napojíš tam kompresorek a tu hadici k motoru ucpi, plakuj a čekej, i půl hodinky, přettlakový ventil musíš mít ok, aby těsnil, malý odkap v tunelu to trvá, spravidla to dělají hadice od topení k chladiči ty osmičky miloš
|
6.3.07, 09:00 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
No, jestli ti chladicí směs protéká do oleje poznáš nejlíp tak, že ochutnáš (na špičku jazyka) tu emulzi z víčka. Jestli je v ní fridex (nebo jiné chladicí médium) poznáš tak, že je to sladké.
Jestli to bude bez sladké příchuti, pak je to jen vzdušná vlhkost...
Když to bude sladké, tak hlavu dolů...
P.S.: Jeden muj kamarád má v Rapidu v motoru hotovou cukrárnu...
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
6.3.07, 09:51 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
najprv by si mal prekontrolovať tie hadice a spoje, niekde to môže tiecť a za tepla sa to stihne odpariť, s tou hlavou by som počkal, najlepšie je natlakovať systém, je jedno akým kompresorom, môžeš použiť aj pumpu na bycikel, dá sa urobiť jednoduchý prípravok z viečka vyrovnávacej nádržky tak že sa tam navŕta diera a nasadí sa autoventil z duše.
veľmo dôkladne skontroluj všetky spoje, je som to našiel tak že na 2 alebo 3 spojoch nič netieklo ale okolo príruby na hadicu to vyzeralo tak "mastno", po dotiahnutí OK, od vtedy som vodu nedolieval už cca 1rok.
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
6.3.07, 12:46 |
|
|
Štefan D
Příspěvky: 15
|
Díky za rady, vyskúšam postupne všetko lebo tá hlava sa mi moc "nechce" dávať dole. Keď niečo objavím, budem informovať....
|
7.3.07, 06:13 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 10 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 40 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|