Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 09:22



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 10 ] 
 Únik oleja. 
Autor Zpráva

Příspěvky: 77
Příspěvek Únik oleja.
Zdravím,úž druhý deň pozorujem že mi pod autom zostáva škvrna od oleja.Mám Fabia 1.2 HTP 12V-LPG.Je asi o priemere 20cm.Kade by mohol olej tiecť?Na Felde mi presakoval cez tesnenie olejovej vany,viem že asi aj tu by tak mohlo byť,no odkiaľ ešte zvykne tiecť.Auto má za sebou poctivých 107 000km.Koľko asi stojí iba pretesnenie vane+tesnenie.Ďík za odpovede.


2.3.10, 10:26
Profil
Pspvek Reklama

   
Uživatelský avatar

Příspěvky: 459
Bydliště: Vel Mez
Příspěvek Re: Únik oleja.
Treba tu ma nekdo vzorec na to odkud to tece, ale nejlepsi je podivat se. 8)

_________________
Škoda 105L ,r.v 1987, najeto 120000 km, Mogul GX-FE 10W40


2.3.10, 10:33
Profil

Příspěvky: 77
Příspěvek 
Takže zistil som že netečie olej ale tečie mi chladiaca kvapalina niekde okolo chladiča.Pokiaľ neni auto na zdviháku alebo na jame tak to neviem zistiť.Zatiaľ to iba slizí a v nádržke je medzi ryskami.Keď mi minule ladili LPG tak sa mi auto zohrialo tak že zapal ventilátor a teplota ukazovala tak ako za jazdy teda bola v zvislom stave žiaden výkyv.A počas jazdy nevidím otvorenie termostatu ako som to videl na Felde,tu na Fabii sa ručička dostane na stred a už sa nepohne.


2.3.10, 19:14
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
no vzdyt to je dobre..s tim unikem si musis pomoct sam, musis mit vsechny hadice suche, ciste, nezacakane od blata a jenom s baterkou koukat kde se delaj kapky..nejdriv koukej na spoje hadic a pak koukej jesli nerup chladic..

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


2.3.10, 21:02
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 77
Příspěvek 
Dnes som to trochu pozeral v rámci možností.Horná hadica do chladiča je suchá a čistá,spodnú som nevedel zistiť,no čidlo teploty ventilátora teda si myslím že to je čidlo na saharu,je medzi dvomi hadicami v chladiči je zabielené a po ohmataní okolia bolo mokré od chladiacej kvapaliny.Myslím že by to mohlo byť ono.Minule som bol v servise LPG a dosť išiel motor na mieste a zopalo 2x saharu.


3.3.10, 18:36
Profil

Příspěvky: 77
Příspěvek 
Nevie niekto akým kľúčom sa dá vymeniť termospínač na ventilátore Fabia 1,2 12V.Ďík.


3.3.10, 19:27
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6585
Bydliště: Kosice
Příspěvek 
kimmi píše:
Takže zistil som že netečie olej ale tečie mi chladiaca kvapalina niekde okolo chladiča.Pokiaľ neni auto na zdviháku alebo na jame tak to neviem zistiť.Zatiaľ to iba slizí a v nádržke je medzi ryskami.Keď mi minule ladili LPG tak sa mi auto zohrialo tak že zapal ventilátor a teplota ukazovala tak ako za jazdy teda bola v zvislom stave žiaden výkyv.A počas jazdy nevidím otvorenie termostatu ako som to videl na Felde,tu na Fabii sa ručička dostane na stred a už sa nepohne.


auta od cca roku 2000 maju teplomer tak trocha oblnuty, RJ hovori, kolko cca motor teplotu ma, aby pri roznych vykyvoch (prudka zataz po dlhsej dobe s minimalnou zatazou - napr. zjazd z kopca a pod.) nelietala rucicka teplomera hore dole a neznervoznovala novodobeho vodica, takze otvorenie termostatu na nom s velkou pravdepodobnostou neuvidis.

_________________
This is Linux land, on silent nights you can hear Windows machines rebooting.
(--)))o-») Skoda Rapid 136 r.v.1989 biely
OOOO Audi 80 2.3E r.v. 1993 - Vopruz durch Technik
[H] Honda HR-V 4x4 r.v. 2000 - mula
Skoda 742 Forever Team


4.3.10, 08:58
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Hlavne treba odsledovať, kde vzniká mláčka - je to jednoduché, kukneš, kde je kaluž a potom kukneš nad kaluž (nehýbeš s autom)...

Inak, ako si písal, že čidlo je medzi 2 hadicami, tak to môže unikať aj z jednej z tých hadíc...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


4.3.10, 16:52
Profil

Příspěvky: 77
Příspěvek 
Ferrari ako som písal vrchná hadica je suchá,spodnú som neproboval,ale okolo čidla bolo otečené a mokro tak si myslím že tadiaľ,skúsim či sa nedá máličko dotiahnuť.


4.3.10, 20:26
Profil

Příspěvky: 77
Příspěvek 
Vyriešené,dotiahnutie čidla ventilátora tučím 30 alebo 32 kľúč a chladiaca už nekvapká.


9.3.10, 11:01
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 10 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 60 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz