Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 13:47



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
 Fabie jede na dva válce , klesají otáčky 
Autor Zpráva

Příspěvky: 7
Příspěvek Fabie jede na dva válce , klesají otáčky
Fabie1,2 HTP 47 kw+LPG za studena při startu jede pouze na dva válce.Až při zahřátí na 60-70st.tak po 15 min.,opakovaném startování,přepne na tři válce a je možno odjet. Dále ztrácí otáčky při 100km/h a vypne motor.Po opětovném nastartování zase jede až do 3tis.otáček a opět vypne.Diagnostika zatím nic přesně neukázala.


Zatím na nic nepřišli.Prosím o vaše zkušenosti či radu.Díky


Naposledy upravil lichna dne 9.3.10, 21:31, celkově upraveno 1



9.3.10, 21:26
Profil
Pspvek Reklama

   
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Radu nemam, ale zkusenosti rikaji ze casto odchazi hlavy a rozvody. Kolik ma najeto?

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


9.3.10, 21:30
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 7
Příspěvek 
Matthes píše:
Radu nemam, ale zkusenosti rikaji ze casto odchazi hlavy a rozvody. Kolik ma najeto?

Má najeto asi 250000km,ale rozvody a celková údržba se dělají pravidelně.


9.3.10, 21:34
Profil
Moderátor
Uživatelský avatar

Příspěvky: 10557
Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
Příspěvek 
tak vysroubovat svicky a zmerit tlaky ve valcich..pokud budou nizko nebo jeden bude o dost niz, tak shodit hlavu a modlit se aby toho nebylo moc.

_________________
742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia
Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru
Kdyz do sveta,tak s litinou..
http://kachnis.techsajt.cz


9.3.10, 23:13
Profil ICQ YIM Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 396
Bydliště: okres Zlín
Příspěvek 
u tech HTPcek to delava,ze se podpali nejake ventily,jak tady kolega radi,zmerit tlaky ve valcich,na diagnostice to ukaze ze je spatny zapalovaci modul,nebo vstrikovac,kdyz to nema tlaky,tak RJ ten spatny valec odpoji po chvili,chvilku to jede,chvili to nejede,hlavu dolu,udelat ventily,myslim ze by bylo nejlepsi udelat je vsechny,udela se to na prvnim valci,po case se muze ozvat druhy,jistota je jistota no


10.3.10, 14:00
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 6811
Bydliště: Slezsko
Příspěvek 
podobný problém s Fábii už tady byl
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.p ... c&start=15
ale na 16V 74 kW motoru. nakonec se zjistilo, že byly přeskočené rozvody.
Ale netvrdím, že je to tvůj případ.
Když se na motoru odpojil snímač natočení vačkové hřídele, tak to jelo normálně.
Pak se zkontrolovaly rozvody a byly přeskočené o 1 zub


10.3.10, 14:08
Profil

Příspěvky: 85
Příspěvek 
U 1,2HTP 40Kw (6 ventilů) odchází ventily/hlavy, u 47Kw -12 ventil přeskakují řetězy. Od některého modelového roku je to už však vyřešeno.


10.3.10, 22:31
Profil

Příspěvky: 396
Bydliště: okres Zlín
Příspěvek 
badopes píše:
U 1,2HTP 40Kw (6 ventilů) odchází ventily/hlavy, u 47Kw -12 ventil přeskakují řetězy. Od některého modelového roku je to už však vyřešeno.

oba dva pripady sme meli v praci....i 40 KW....i 47 KW:.takdy odesly ventily.....delalo se to komplet a v pohode,ale uz bych to fakt delat nechtel,delal sem to dva dny,dostal sem za to v praci 800 a ten si vzal za pracu prej 10tku...rikam dekuju pekne..a este po me rvali ze to delam dluho...ty p**o co su nervy:-D


10.3.10, 22:48
Profil

Příspěvky: 396
Bydliště: okres Zlín
Příspěvek 
badopes píše:
U 1,2HTP 40Kw (6 ventilů) odchází ventily/hlavy, u 47Kw -12 ventil přeskakují řetězy. Od některého modelového roku je to už však vyřešeno.


ja sem zase slysel,ze pry u 47 KW....nepreskoci retez,ale ozubene kolo se pootoci na vacce,ze prej to je nalisovane,toz nevim vam:( ale nebylo by to poprve,co sem videl enco podobneho,ale k te automobilce nejsou tyto stranky :D


10.3.10, 22:51
Profil

Příspěvky: 7
Příspěvek 
Klukin1988 píše:
badopes píše:
U 1,2HTP 40Kw (6 ventilů) odchází ventily/hlavy, u 47Kw -12 ventil přeskakují řetězy. Od některého modelového roku je to už však vyřešeno.

oba dva pripady sme meli v praci....i 40 KW....i 47 KW:.takdy odesly ventily.....delalo se to komplet a v pohode,ale uz bych to fakt delat nechtel,delal sem to dva dny,dostal sem za to v praci 800 a ten si vzal za pracu prej 10tku...rikam dekuju pekne..a este po me rvali ze to delam dluho...ty p**o co su nervy:-D



Takže tě asi nemám žádat o opravu,co?


11.3.10, 11:29
Profil

Příspěvky: 396
Bydliště: okres Zlín
Příspěvek 
to zalezi na tobe,ale tusim ze ventil jeden stal 180 a druhy asi 210,plus tesneni V reinz vyslo tusim 700 KC kdovi jake budou zdvihatka,urcite guferka ventilu,zalezi kolik si vzal za praci,tezko rict,je to sice morda,ale da se to udelat i na zemi,chce to hlavne aretacni koliky na kliku a vacky,na kliku to pasuje z 6tiventilovky,na vacku sou jine,my sme si tenulinkym pilnickem oznacili ozubena kola vacky a retez,pak sou tam ty napinaky,hoodne sroubu,kdybys mel nejakeho znameho,kdo by ti to udelal,kdo by mel moznost sehnat ten aretak,nekdo kdo tomu rozumi,dela v autorizovanem servisu,myslim ze by to mohl udelat jako fusku,ale jestli za rozumny peniz, to nevim,kazdopadne to chce udelat vsechny ventily,kdyz to spocitam suma sumarum 12x 200-2400 tesneni 700 guferka asi 300,tesnici tmel,svicky,material te vyjde plus minus na 4 tisice,na tom asi neusetris,nevim posudte sami


11.3.10, 13:56
Profil

Příspěvky: 396
Bydliště: okres Zlín
Příspěvek 
ale kazdopadne to opravit,ucite tam je jeden ventil podpaleny,at se nestane neco horsiho,kdyby treba praskl,muze jit hlava do kytek,pist,to uz by byla cena jina:(


11.3.10, 13:58
Profil

Příspěvky: 396
Bydliště: okres Zlín
Příspěvek 
a este jedna vec,na te fabii co sme to delali,byl to prvni majitel,kupovali to nove primo v nasem mestecku,protoze je to kamaradovych rodicu,melo to pri oprave najeto 55 tisic tusim,takze se celkem divim no:(


11.3.10, 14:07
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
ja by som nesahal hned na hlavu, u hatapky radi odchadzaju zapalovacie cievky... moze to byt aj tym

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


11.3.10, 15:39
Profil Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 396
Bydliště: okres Zlín
Příspěvek 
darklord píše:
ja by som nesahal hned na hlavu, u hatapky radi odchadzaju zapalovacie cievky... moze to byt aj tym



to je taky pravda,na te fabe byl uz meneny zapalovaci modul,ale kazdopadne kdyz to na zacatku jede a pak to vynecha?urcite mrknut na svicky,popripade je vymenit a samosrejme kompresi zmerit tim bych urcite zacal


11.3.10, 16:56
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 23 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 86 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz