Š120 - Náhlé škubání za jízdy
Autor |
Zpráva |
Petr105
Příspěvky: 5224 Bydliště: Veselí nad Lužnicí
|
Nevíte jak je to s tou podložkou? Napadlo mě, že by ta pumpa třeba málo čerpala, když by tolik nedosáhla ta packa. Taky jsem si říkal, že zapalování by se nejspíš projevilo vždy a ne jen při souvislé jízdě...
_________________ Škoda 105L, r.v.1983 Peugeot 306 HDi Break
|
12.3.10, 18:47 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Podložku bych vyloučil, nikdy jsem s tím neměl problém, ať jsem to kombinoval jak sem zrovna měl díly, tlustá, tenká, 2/3 šrouby, uplně jedno.
Myslim si, že je někde ucpaná hadice/filtr a nebo membrána AC pumpy
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
12.3.10, 18:51 |
|
|
Petr105
Příspěvky: 5224 Bydliště: Veselí nad Lužnicí
|
OK, chyba v zapalování je tedy vyloučena? Zkusím projít filtry, pročistit trysky...
_________________ Škoda 105L, r.v.1983 Peugeot 306 HDi Break
|
12.3.10, 18:57 |
|
|
john simple
Příspěvky: 6811 Bydliště: Slezsko
|
Šemik píše: Podložku bych vyloučil, nikdy jsem s tím neměl problém, ať jsem to kombinoval jak sem zrovna měl díly, tlustá, tenká, 2/3 šrouby, uplně jedno.
Myslim si, že je někde ucpaná hadice/filtr a nebo membrána AC pumpy
jedno to určitě není, když je širší podložka, je tam delší packa do bloku motoru a naopak
kdyby to slozil spatne, asi by to nejelo vubec
|
12.3.10, 19:52 |
|
|
Šemik
Příspěvky: 15104 Bydliště: Praha
|
Netvrdím, že podmínky pro pumpu byly ideální (membránka měla jiný zdvih než mít měla), ale jelo to vždy, nebyl problém.
_________________ ŠKODA 742 FOREVER TEAM
|
12.3.10, 20:10 |
|
|
Bukaj
Příspěvky: 4747 Bydliště: Černíky
|
Taky bych to viděl na nečistoty v palivovém systému, popřípadě v karburátoru...
_________________ Å 130 L 86 - cestovní limuzína Levandulka 1000 MBG De Luxe 67 - v renovaci Felda Combi GLXi - 1,3 MPi 97 - k užitku tátovi 130LPG 130L 86 - denní vůz 1000MB MB 69, 1.8.68 Ať mi nikdo neříká, že něco nejde... Škoda 742 Forever Team
|
12.3.10, 20:47 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
tak ma napada, nebude upchana tryska/vzdusnik na druhej komore?
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
12.3.10, 20:49 |
|
|
Petr105
Příspěvky: 5224 Bydliště: Veselí nad Lužnicí
|
Vždyť mám ale ten filtřík na hadici, co by tam vlezlo?
_________________ Škoda 105L, r.v.1983 Peugeot 306 HDi Break
|
12.3.10, 21:26 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Bordel pres ten nekvalitni filtr
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
12.3.10, 21:39 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
ja mam filter na hadici medzi pumpou a karbecom, novy v karbeci a ac-pumpe. a beztak som nasiel vo vzdusniku a emulzke nejaky cierny kus bordelu, pravdepodobne kus gumy tesnenia filterboxu alebo nejaky vyblitok z motoru...
matthes: cez filter som este nevidel aby sa dostal taky velky kus bordelu... to by musel byt roztrhnuty
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
12.3.10, 21:40 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Ako píšu chalani, s najväčšou pravdepodobnosťou ti z nejakého dôvodu nedoteká benzín...tipujem pripchatý filter (ten papierový, ak ho máš), alebo podtlak v nádrži...
Darklord - a vidíš, ja mám rovnako papierový filtrík a aj tak vždy keď rozoberám karbec (čo je u mňa relatívne často) nájdem nejaký ten bordelík v plavákovej komore...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
12.3.10, 21:48 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
ja mam plavakovku cistu ako detsku prdelku... podstatne je menit obcas aj hadicky a nie len filter... mne sa zasadne zasieraju vzdusniky, lenze cistit filterbox som sa este neodhodlal...
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
12.3.10, 22:04 |
|
|
paži
Příspěvky: 9032 Bydliště: Jihlava
|
taky to vidím na benzín...letos se mi to stalo hodněkrát protože jsem tankoval sračky
zkusil bych to nechat zahřát a projet s a bez sytiče. z mých letošních zkušeností vyplývá, že se sytičem to i při ucpání jede ok a tak by se dalo vyloučit zapalování
|
13.3.10, 05:19 |
|
|
ferrari
Příspěvky: 9235 Bydliště: Partizánske
|
Keď nedoteká benzín do karbu, tak to so sýtičom nemôže byť lepšie...
A vôbec, ak sa to správa - ideš na 4ku 80 km/h a daj plný plyn a drž ho plný...čo to bude robiť?
A máš ten palivový litrík na hadici? Ak hej, tak ho okamžite vymeň a tipujem, že bude dobre...
_________________ Kilecko Zmenilo majiteľa... Embucha = moja 125ka znova žije Hybridka = R.I.P. Megane 1,9D AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97
|
13.3.10, 07:24 |
|
|
Petr105
Příspěvky: 5224 Bydliště: Veselí nad Lužnicí
|
Filtřík mám... Vyměnit ho samozřejmě zkusím. Chová se to tak- rozjedu se v pohodě, ale jakmile se otáčky přiblíží 3tis. a jedu tak chvíli, tak začne cukat jako prase. Když zastavím, vyřadím a opět se rozjedu, zase v pohodě až do té doby než jedu na těch víc otáček delší dobu. Zkoušel jsem třeba vytočit 1 co to šlo a nic se nedělo. Musím jet ve zvýšených otáčkách delší dobu...
_________________ Škoda 105L, r.v.1983 Peugeot 306 HDi Break
|
13.3.10, 09:50 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 62 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|