Autor |
Zpráva |
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
1,8Turbo - spotřeba
zajímá mě, kolik to tak žere, ne co je napsaný v papírech, ale zkušenosti majitelů (vim, že tady někdo má žlutý RSo) a na co si dát bacha tak kolem těch 200 000 km...turbo atd
kvůli tomuhle mě to zajímá
http://www.sauto.cz/detail-inzeratu/oso ... ia/7683083
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
14.3.10, 20:12 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27230 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
údajně kolem 8 kombinovanou
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
14.3.10, 20:17 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Když budeš jezdit klidně, nemyslím jako louda, tak spotřeba bude okolo 6 až 7 litrů na 100 km. Jde vlastně o přečipovanou 110kW 1.8T.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
14.3.10, 20:18 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
no Kris mě zase řikal, že jeho známej s RSem za 10 na dovolenou
čím dál víc přemejšlim o budoucim autě v naftě
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
14.3.10, 20:28 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Když jedeš po dálnici jako prase, tak si vezme 10l, ale ve 130 v hod si pápne max 8l. Diesel je lepší na spotřebu, ale na takovou živost 1.8T vůbec diesel nemá.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
14.3.10, 20:32 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27230 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
tdi je taky dost živý akorát musíš řadit
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
14.3.10, 20:35 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
máme doma 1,9tku...když do toho sednu po půl roce tak je to takovej nezvyk, ale vůbec by mě nevadilo s tim jezdit každej den, když si na to po chvilce zvyknu, líbí se mě to...a když jedu jako s feldou, tak jedu za 6-8 litrů, to s tou 1,8mičkou pojedu za 10-12
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
14.3.10, 20:39 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
14.3.10, 20:42 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Je, ale nehrabe se na 1.8T. Já bych diesela nechtěl, tolik nenajedu ročně, cca 30 000 za rok a většinou jezdím krátké vzdálenosti denně do 20 km, což pro diesel není dobré.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
14.3.10, 20:42 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
10 až 12 je dost, pak tomu šlapeš na knedlík.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
14.3.10, 20:44 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27230 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
Karátek píše: Je, ale nehrabe se na 1.8T. nafta se dá snadno a "levně" upravovat a pak je daleko lepší něž 1.8T
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
14.3.10, 20:53 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Myslíš šlohnout? Jo, dá se jezdit i na fritovací olej, jen se musí přidat zařízení, myslím že ohřívá a čistí olej.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
14.3.10, 20:59 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
TDi čko se dá upravovat parádně, konkrétně do tý naší koupim vstřiky z 81čky a mám cca 85kw
nový vstřiky z 2,5tdi a čip a dá se to naladit bez kouře na odbržděnejch cca 145-150 koní a nezačoudí...170 koníků s kouřem a stojí to asi 13-15 tis komplet a když budu chtít, pořád pojedu za těch 5 litrů a když to přišlápnu, pojedu jako s tou 1,8mičkou a ještě levnějc
ale benzín je benzín
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
14.3.10, 21:29 |
|
|
Matthes
Hliník navždy.
Příspěvky: 17651 Bydliště: Praha západ
|
Ja to vidim tak, ze nafta je nafta. Pro zabavu ve skodovce jen benzin zejo. Ale pro normalni auto TDi/TDCi
Plyn patri do plynoveho konvektomatu.
_________________ Zbrane zabijeji!
Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.
|
14.3.10, 21:43 |
|
|
Drak
Příspěvky: 3060 Bydliště: Olomouc
|
Jestli litáš, tak jak píšeš, tak tě 1,8 zežere. Když tomu hodně šlapeš, nemá problém jezdit i za 15, po městě se s průměrnou nohou pod 10 nedostaneš.
_________________ Už tu nejsem, s fórem mi vlezte na hrb. Co jsem měl rozřešeno dořeště prosím přes drak@drakk.eu
|
15.3.10, 17:50 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|