Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 11.11.24, 00:50



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 59 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další
 hans - Škoda Octavia Combi 1,9 TDI 66 kW Elegance 
Autor Zpráva
von GLEXR
Uživatelský avatar

Příspěvky: 1246
Bydliště: Písek, v Plzni bylo krásně
Příspěvek hans - Škoda Octavia Combi 1,9 TDI 66 kW Elegance
Představím vám svůj nový spotřebák. Stala se jím dle mých plánů Octavia Combi, chtěl jsem i pohon na naftu, tak ho mám... Z důvodů údajné větší výdrže motoru a nižší spotřeby jsem pořídil slabší verzi, na můj jízdní styl "stále kilo" mi stačí. A je pravda, že již během prvních kilometrů s tímhle autem jsem svůj styl změnil na "stále kilo dvacet". :wink:

Octavia byla vyrobena v roce 2001 a prvně uvedena do provozu na počátku roku 2002 jako referentské vozidlo Škoda Auto a.s. Tak sloužila zhruba rok, poté ji prodali a od té doby se na ní vystřídali dva soukromí majitelé. 23.března jsem ji koupil já.
Auto bylo zjevně bourané na levý předek, je měněný blatník, celý levý bok je nově lakovaný, ale celej působí velmi dobře, že se jedná o nový lak je poznat jedině při detailním zkoumání a celkově auto působí jako kvalitně opravené. Jestli je to pravda ukáže až čas, ale doufám, že se problémy neobjeví.

Stav tachometru je údajně 98 000 km. Nechal jsem si na STK v Písku zjistit zadávaný stav tachometru při posledních technických kontrolách a údaje zjevně odpovídají realitě. V 90 000 km byl prý měněn rozvodový řemen. Věřit tomu budu do té míry, že nyní vyměním olej a při další výměně oleje po ujetí 15 000 km se rovnou vymění i rozvody a vodní pumpa.

Vůz patří mezi pár modelů, u kterých byl zaveden takzvaný proměnlivý servisní interval, který u motoru TDI obnáší výměnu olej po ujetí až 50 000 km, při náročném provozu dříve. Tento interval dodržovat nebudu, olej budu měnit každých 15 000 km. Myslím, že je to základ péče o motor. Jako ideální se mi jeví používat Total Quartz 9000 5W-40.

Co se týká výbavy, je to klasická Elegance, tj. 2x airbag, ABS, ASR, servo, palubní počítač, manuální klima, výškově stavitelné obě přední sedačky s bederními opěrkami, vše v elektrice, dálkový centrál ovládaný sklopným klíčkem, přední mlhovky, palubní počítač atd... Navíc je snad jen tažné zařízení.

V plánu není žádný tuning ani zvyšování výkonu, mám motor, jaký jsem chtěl; kdybych nechtěl 66 kW, koupil jsem si rovnou 81 kW... Prostě jezdit, užívat si pohodlí, loketní opěrky a hlavně spotřeby, která se mi po ujetí prvních zhruba 900 km ustálila na 4,6 litru na 100 km. A to by myslím šlo...

Pár fotek tady, zatím vše foceno mobilem, takže nic moc kvalita.
http://gargy130l.rajce.net/octavia

_________________
1) Fiat Doblo 263 Maxi Combi 1,6 JTD
2) Sarah - Škoda 105 S
3) Fiat Ducato 2,0 JTD - Arbeitwerk

Škoda 742 Forever Team


27.3.10, 21:17
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Konecne poradny alternativni pohon mezi temahle sporakama :)

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


27.3.10, 21:35
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
Vidim ze oktavia bude drtit miliony kilometrov podla toho co rozpravas :) len neh sa dari bez nehody :!:

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


27.3.10, 21:43
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
pěkná, něco takovýho máme doma akorát bez asr a sklopnýho klíčku...66kw je držák, máme na tom 180km uplně bez problémů, necvakaj zdvihátka atd, všechno v cajku...

akorát to chce nechat dochlazovat turbo, jinak tě bude čekat výměna...většinou dojedu, všichni vystoupěj, připravim si peněženku, mobil atd, no prostě tak minutku po příjezdu na parkoviště, garáže atak chcípám motor

ten výkon tě za chvilku omrzí, ale jezdit se s tim dá v pohodě, bezpečně a když chceš, tak i rychle...když s tim jedu sám a "palbu" tak největší spotřebu sem měl cca 6,9 podle maxi-dotu :)

edit: ještě bych se rád zeptal na cenu, tenhle rok, výbava, vzhled a kilometry počítám tak kolem 140-150 tis?...dyštak PM ...dělám si takovej svůj vlastní průzkum trhu, abych byl v obraze

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


28.3.10, 08:58
Profil ICQ
Hliník navždy.
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17651
Bydliště: Praha západ
Příspěvek 
Ondra: Jak je to s tema vstrikama? Staci dat z 81kW a mas 86kW misto 66?

_________________
Zbrane zabijeji!

Liga za čisté silnice: pumpičkářům pumpičkou přes koule.


28.3.10, 09:00
Profil ICQ Zobrazit autorovy stránky

Příspěvky: 15104
Bydliště: Praha
Příspěvek 
Ano, toto vozidlo je velmi vkusné, loketka je supr, má nový budíky.. je to takovej koráb silnic. Nejvíc se mi ovšem líbí zvuk přerušovače blikačů, ten je prostě suprovej :lol:
Přeji též mnoho spokojených kilometrů :wink:

_________________
ŠKODA 742 FOREVER TEAM


28.3.10, 10:25
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 5638
Bydliště: Plzeň
Příspěvek 
tento motor je slušný držák, měli jsme v práci, při prodeji pryč měla 360t a jezdila bez problemů. Tak ať dobře slouží

_________________
člen Coupé clubu TW
fotky https://mattess00.rajce.idnes.cz/


28.3.10, 10:27
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 9235
Bydliště: Partizánske
Příspěvek 
Fakt vyzerá slušne, páči sa mi...hl. nech spoľahlivo slúži :wink:

Inak, to kilo 20...presne toto som povedal, že TDička sú dosť nebezpečné autá, pretože nič (= spotreba) netlačí jazdiť kľudne.

A to by už pri dnešných cenách ani nemuselo stáť 140 tis CZK...

_________________
Kilecko Zmenilo majiteľa...
Embucha = moja 125ka znova žije
Hybridka = R.I.P. :-(
Megane 1,9D
AR 156 1,9 JTD; AR 159 SW 1,9 JTD; AR 146 1,6 Twin Spark 88kW, ´97


28.3.10, 10:33
Profil
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
Matthes píše:
Ondra: Jak je to s tema vstrikama? Staci dat z 81kW a mas 86kW misto 66?

jo, bude tam něco kolem těch 85kw/115koní...nový vstřiky fratelli bosio nebo bosch stojej 7000, starší se daj sehnat za 2jku, ale nikde nejsou, každej prodává jen celej motor

ale musí mit kod motoru ALH a VGT turbo (když má kod AGR tak má klasický turbo), bude to jezdit pořád stejně a bez kouře, jak bude mit AGR (do 2001) tak to může kouřit a ten výkon ti nezaručim

výměnou vstřiků se výkon zvedne na těch cca 85kw (záleží na stavu motoru), protože originál 66tka ALH má delší dobu vstřiku a malinko ostřejší vačku než originál 81čka :wink:

jel sem s načipovanou 66tkou na 85kw (tušim že cimbu) a pak sem jel s 66tkou se vstřikama z 81čky a to byl lepší motor->lepší zátah, větší pružnost :wink:

originál 81čka jede jako prase, to bych si tak představoval...nebo pak 96kw 6q 8)

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


Naposledy upravil Ondras83 dne 28.3.10, 10:40, celkově upraveno 1



28.3.10, 10:38
Profil ICQ
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27226
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
6q je spíš na škodu než k užitku

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


28.3.10, 11:06
Profil ICQ
Dezertér 2
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8497
Bydliště: Kvasiny - jak už bylo řečeno domov těch nej Škodovek
Příspěvek 
Sadra17 píše:
6q je spíš na škodu než k užitku
co to meleš? od kdy? ba naopak je k užitku kjratší 5 a dlouhá 6 sníží spotřebu... ach jo a to je prý AUTOMECHANIK :roll: [/url]

_________________
V životě je nejhorší srážka s BLBCEM!!

RAPID 130 POWER FOREVER!!!

Vehiklů mám docela dost a ještě víc jsem jich vlastnil.

Karoserie COUPE je mým osudem!


28.3.10, 11:22
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
ále ho**o..golf IV 85kw TDI PD Variant, nejdelší 6q co se dělal jedeš 200 a jen tak si to žbrblá kolem 2500 a jedeš za 5 litrů 8)
jo, přesně pepo :wink:

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


28.3.10, 11:23
Profil ICQ
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27226
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
pokud chceš jezdit rychle tak jo na normální jízdu ho nevyužiješ

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


28.3.10, 11:24
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 17411
Bydliště: Stračov (u HK)
Příspěvek 
Sadra17 píše:
pokud chceš jezdit rychle tak jo na normální jízdu ho nevyužiješ

už kolikrát sem u kokty chtěl dát 6tku i na normální jízdě

_________________
"clovek musi mit odvahu to zkurvit"


28.3.10, 11:25
Profil ICQ
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27226
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
zvyšuješ spotřebu :wink:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


28.3.10, 11:26
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 59 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4  Další

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz