Vyhledat témata bez odpovědí | Zobrazit aktivní témata Právě je 16.11.24, 11:26



Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 8 ] 
 Vymena trysek Favorit 
Autor Zpráva

Příspěvky: 22
Bydliště: Praha 4
Příspěvek Vymena trysek Favorit
Ahoj,
chtěl bych trochu zlepšit plnění motoru tím, že bych chtěl dát větší trysky do karburátoru.
Ale chtěl bych poradit nějaké osvědčené hodnoty kombinace trysek a vzdušníků.
+ mám k tomu připravený výfuk, kde střední díl je pouze trubka a zadní je nějakej NO-name laďák.
Chtěl bych spíše zvětšovat hodnoty na 2.komoře karburátoru, aby výkon byl opravdu, když ho budu potřebovat.
Časem bych chtěl snížit hlavu o cca 8mm.
Mám Favorita ročník 12/1992.


27.3.10, 23:33
Profil ICQ
Pspvek Reklama

   
Dezertér 2
Uživatelský avatar

Příspěvky: 8497
Bydliště: Kvasiny - jak už bylo řečeno domov těch nej Škodovek
Příspěvek 
8mm? to si děláš srandu ne? Prvotně ti řeknu, že základem je spodek. Než začneš zkoušet a laborovat udělej si pořádnou GO a sniž si hlavu plus vylešti kanály a zalešti sedla ventilů. Změnou trysky se vyšší výkon nedocílí max spotřeba paliva prudce stoupne a to není na efekt. Motor se ti klidně taky může začít dusit.

_________________
V životě je nejhorší srážka s BLBCEM!!

RAPID 130 POWER FOREVER!!!

Vehiklů mám docela dost a ještě víc jsem jich vlastnil.

Karoserie COUPE je mým osudem!


27.3.10, 23:37
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 11890
Bydliště: Český Těšín
Příspěvek 
Asi myslel 0,8mm. :wink:

Já se v těchto věcech vůbec nevyznám, ale i sportovní Favority měly prostřední a koncový díl sériový...rozdíly byly pouze v prvním dílu.

_________________
Favorit 135GLX, 1992, LPG - Fanouš Obrázek
Forman 136GLX, 1993, LPG - Miloš_Obrázek


27.3.10, 23:46
Profil

Příspěvky: 376
Příspěvek 
Prvně přestaň věřit na pohádky že jen jiným osazením sériového karburátoru a záměnou výfuku za rádoby sportovní se ti zvedne výkon tak aby jsi to vůbec poznal. S karburátorem a výfukem si můžeš hrát až budeš mít upravený motor (a nemyslím jen sníženou hlavu)... nic jiného nemá valný smysl. Jinak i pouhá změna osazení LEKRu je v amaterských podmínkách trochu problém jednak proto, že jiné trysky a vzdušníky jsou v běžné prodejní síti k nedostání a také proto že vzdušníky jsou nalisované.

_________________
Favorit 136X


27.3.10, 23:53
Profil
Dřevák na focení, neumí ostřit
Uživatelský avatar

Příspěvky: 27227
Bydliště: Netolice největší prdel v republice
Příspěvek 
stejně se jiný trysky pro fávo karb nedělaji :lol:

_________________
Nissan Navara D40
Passat 96kw
Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec :(


28.3.10, 07:23
Profil ICQ

Příspěvky: 22
Bydliště: Praha 4
Příspěvek 
Někde mi vypadla 0. Omlouvám se. Je nesmysl rovnat hlavu o 8 mm :D To bych asi dlouho nejezdil.
Vím, že pouhá záměna trysek neudělá výkon o 10kW větší.
Ohledně toho výfuku, po mých zkušenostech vím, že je zbytečný mít místo středního díl trubku. Akorát to řve a při brždění motorem střílí jak o život, hlavně když se zahřeje.
Tudíž bude tedy lepší udělat to, co jsme mi poradili. Díky


28.3.10, 08:30
Profil ICQ
Uživatelský avatar

Příspěvky: 12494
Příspěvek 
nejdu nahodou do LEKRu pouzit trysky z jednokomorakov 32BS/32BST? viem ze niekto to spominal...

_________________
"You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna


28.3.10, 12:12
Profil Zobrazit autorovy stránky
Uživatelský avatar

Příspěvky: 436
Bydliště: Praha-západ
Příspěvek 
Lekr se používal i do jinejch aut s jiným osazením,ale schánět to bude asi peklo

_________________
Felicia 1999 50kw
NEMÁM RÁD AUTOPOTAHY


28.3.10, 16:50
Profil
Pspvek Reklama

   
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odpovědět na téma   [ Příspěvků: 8 ] 

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 30 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group.
Designed by STSoftware for PTF.
Český překlad – phpBB.cz