|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
Autor |
Zpráva |
czechino
Tydýt
Příspěvky: 362 Bydliště: Praha 4
|
Favorit s turbem?
|
5.3.10, 19:59 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
no, podla spracovania to vypada na super napad... naco zhanat turbo karbec ked sa da zvysit tlak celkovo aj okolo karbecu... otazne je ako moc je to pruzne voci zmenam tlaku plnenia vzhladom na taky velky objem...
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
5.3.10, 20:06 |
|
|
michalkatka
Příspěvky: 19159 Bydliště: SR Bratislavský kraj - Senec
|
je to pekne spracované, ale podľa mňa zbytočné, ono Lekr je na Turbo priskpôsobený, jediné čo je treba je regulovať tlak paliva na prívode...
nehovoriac o tom že 781.xxx je na turbo nevhodný, jeho slabina je 3x uložená kľuka, čo pri turbe strašne znižuje životnosť, ale nič nieje nemožné...
_________________ Škoda Favorit 135(136)(G)Lx 93 LPG klima červeň
Nie je všetko tak ako vyzerá - rozdiel je v technike...
http://skoda.panda.cz/forum/viewtopic.php?t=3336
|
6.3.10, 13:01 |
|
|
Jonny
Junior TW team
Příspěvky: 2246 Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
|
Toto ma zaujima , ako si to myslel ze LEKR je na turdo prisposobeny ? To sa mi nako nezda !
_________________ 1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane 2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami 3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce 4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec
|
28.3.10, 13:22 |
|
|
Jiri
Příspěvky: 4146 Bydliště: okres svitavy,West Yorkshire
|
no ja nevim ale dle me by stacilo umerne k tlaku vzduchu v potrubi zvysit tlak paliva v plovakove komore...teda propojit potrubi s plovakovou komorou, to jest ze stejne by rostl tlak v potrubi a zaroven i nad hladinou paliva v plovakove komore, za normalnich podminek je v obojim atmosfericky tlak samozrejmosti je ze plovakova komora by se musela upravit a utesnit, pripadne nejak odvzdusnovat....elektroventilem a samozrejmosti je vyssi tlak podavaciho cerpadla...jak rikam nic neni nemozne, ten obrazek zajimavy napad, pekne zpracovany ale dost slozite mi to pripada
_________________ Jaguar XJS 1986 zlata Skoda Fabia Combi zlata Pak ještě tři letadla a čtyři helikoptéry
|
28.3.10, 13:58 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
podla mojho nazoru velmi sikovne prevedenie, ajked dneska turbokarbec nieje az tak draha zalezitost, a najst to ebay nieje az tak zlozite
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
28.3.10, 14:10 |
|
|
Jonny
Junior TW team
Příspěvky: 2246 Bydliště: Turčianske Teplice ( SR )
|
tam je ale vsetko po anglicky , a to je tak trochu prekazka . ale urco to bude drahe
_________________ 1) Škoda Rapid 136 . motor XT bude vo vyvoji -> ELEANOR nova kasna jej pristane 2) Škoda 120 GL - Pomrdanč - spotrebak s vyhodami 3) Škoda Fabia 1,2 HTP 47 kW -> ŽLŤAS ňáko ide furt na tri válce 4) Škoda 100 - 71" Model 72" Killec
|
28.3.10, 14:14 |
|
|
darklord
Příspěvky: 12494
|
anglictina v dnesnej dobe nemoze robit problem, resp neviem si predstavit ze to robi problem. a ceny su tam celkom v pohode
_________________ "You only really learn by doing it, I believe." Ayrton Senna
|
28.3.10, 14:49 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 8 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 58 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|