|
FAQ
• Hledat • Přihlásit se
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 7 ] |
|
Zabrusovanie ventilov do hlavy 120LS
Autor |
Zpráva |
ugi
Příspěvky: 41
|
Zabrusovanie ventilov do hlavy 120LS
Ahojte
Ma niekto skusenosti s postupom ako zabrusovat ventily do novej hlavy, co treba vsetko urobit, ake frezky treba pouzit, nejake triky a rady???
vdaka
|
9.3.07, 12:03 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
spartra
Příspěvky: 1331 Bydliště: královehradecký kraj
|
frézky, mě stačila pasta střední a jemná a hurá jedem
_________________ š 105 s, 50kw, LPG r.v. 5 - 85
|
9.3.07, 16:23 |
|
|
Kachnis
Moderátor
Příspěvky: 10557 Bydliště: Strupčice-Chomutovsko
|
ja mel novy ventily i hlavu.. vzal sem pastu, namatlal na sedlo, vlozil ventil, nasadil na nej hadicku,druhoej konec upnul do vrtacky, roztocil doprava, roztocil doleva a bylo hotovo..
_________________ 742 8ti modelů,2 Rapidy, Feliciaq, TAZ 1500, škoda ForMan,Felicia Š 742 Forever Team, htp never team,Zakladajici clen Klubu ostrych motoru Kdyz do sveta,tak s litinou.. http://kachnis.techsajt.cz
|
12.3.07, 08:17 |
|
|
ugi
Příspěvky: 41
|
no ja som to skusal zabrusovat pastou, plosky na ventiloch aj sedla boli pekne zabrusene a tak som to dal cele dokopy a vyskusal tesnost ventilov tym ze som tam nalial benzin. vcelku to tesni ale po dlhsom case zacne benzin presakovat. je to uz dobre alebo to nema presakovat vobec?
|
12.3.07, 08:32 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
ugi píše: no ja som to skusal zabrusovat pastou, plosky na ventiloch aj sedla boli pekne zabrusene a tak som to dal cele dokopy a vyskusal tesnost ventilov tym ze som tam nalial benzin. vcelku to tesni ale po dlhsom case zacne benzin presakovat. je to uz dobre alebo to nema presakovat vobec?
ten vetilů neni zas tak dlouho zavřenej
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
12.3.07, 13:14 |
|
|
Martin 007
Dezertér
Příspěvky: 12399 Bydliště: Pardubice - jihozápadní okolí
|
Ano ten ventil není zavřenej dlouho. Respektive poměrně krátce - ale pracuje pod poněkud větším tlakem rozžhavených plynů než když na něj tlačí benzín jako kapalina ??? Nemyslíte ??? A hlavně to do kolen lejete za studena !!! Takže prosakovat by neměl vůbec, ale toho těžko dosáhnou u starých i když přebroušených dílů že ano. Já sem taky jenom brousil - některé i 5 krát dokud jenom nerosily, pak už jsem je nechal žít
Zatim.
_________________ Škoda 130 RAPID 1987 - 743.136 "Kdo nemá Rapida jistě život proklíná." UNDER RECONSTRUCTION BMW E46 330xi Touring 2001 - Objem ničím nenahradíš. Zakládající člen Coupé clubu TW Škoda 743 Forever Team Člen klubu ostrých motorů TW
|
12.3.07, 16:59 |
|
|
Jarda S.
Dřevák na focení, neumí ostřit
Příspěvky: 27231 Bydliště: Netolice největší prdel v republice
|
já to dělal na praxi na cvičnej hlavě jenže ventily sem přebrousil na brusce (přímo na ventily)
a díry vyfrézoval
_________________ Nissan Navara D40 Passat 96kw Felda 1.3BMM combi LPG ve stavu klinické smrti čeká na konec
|
13.3.07, 06:54 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
|
Stránka 1 z 1
|
[ Příspěvků: 7 ] |
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 48 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|