Autor |
Zpráva |
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
z 66tky ALH udělám 81čku hned[/quote]
Jestli máš motor ALH, dej vstřiky a čipni rovnou na 96 kW/130PS nebo ještě více se dá načipovat. Zrovna tohle řeším a dalo by se načipovat i na 150PS.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
31.3.10, 14:38 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Sami odbornici Nejaky cip na AHD?
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
31.3.10, 16:09 |
|
|
deekay
Voditelj brodice
Příspěvky: 9782 Bydliště: Bratislava / Nové Zámky
|
Karátek píše: Půl mega km vydrží i turbo, pokud se člověk k motoru slušně chová a pravidelně mění olej.
tak ten bol dobry
_________________ - Favorit 137GRx r.v. 1990, biely, posledné analógové auto - Volvo V40 2.0T, r.v. 2002 http://www.danokrnac.sk/
|
31.3.10, 19:18 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Jj, turbo se musí občas vyčistit, ale vydrží dlouho a motor také, když se mění pravidelně olej.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
1.4.10, 14:52 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
kwiko píše: Sami odbornici Nejaky cip na AHD?
A jaký auto?
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
1.4.10, 14:54 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
Matthes píše: Karátek píše: Půl mega km vydrží i turbo, pokud se člověk k motoru slušně chová a pravidelně mění olej. Pochybuju. ¨
Obtokové turba byly lepší než turba s variabilní naklápění lopatek a je potřeba s takovým turbem umět jezdit.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
1.4.10, 15:07 |
|
|
kwiko
Příspěvky: 5194 Bydliště: Pééétržka a Horne Saliby
|
Karátek píše: A jaký auto?
Volkswagen LT35
_________________ Forman 135Le Volvo 855 TDI 0949126151
|
1.4.10, 15:50 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
VW? Nevím co mají za označení, s tímto dotazem bych šel do klubu VW.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
1.4.10, 16:58 |
|
|
Dallen
Příspěvky: 1225
|
Ondras83 píše: TDi 66kw najeto 240 tis....co?
máme doma 66tku se 180 tis a v pohodě, olej nežere, zdvihátka necvakaj, jen občas zapomene fouknout turbo
není těch 240 už moc?
řiká se, že vydržej 500 tis, ale přeci jen..
Je to moc, nejde jen o motor jako takový, ten vydrží sakra hodně, ale začnou se ti srát věci okolo motoru (řerpadla serva,klima, podvozek už taky něco pamatuje atd. atd..). Jinak už jsem to psal vedle, oktávka 1.6 74kW, super motor. Jezdil jsem s ní v práci (najeto 360tkm, teďka už to bude před 400) a auto krásně táhlo, neklepalo a dalo se jezdit v pohodě pod 7l, minimum bylo dokonce nějak pod 6 (to jsme jezdili pořád naložení). Takže tenhle motor bych doporučil!
S 1.8T se dá jezdit rozumně, známý ve 4x4 má celkově po 180tkm nějak 8.4.
|
28.4.10, 21:40 |
|
|
patrik-hp
Příspěvky: 3257 Bydliště: Brandýs nad Labem
|
Turbo a půl miliónu jo? tak zapomenutý v kufru nějakýho TDíčka...
Nafta je prostě pomalu vzněcující se chemie,benzín je třaskavina co tedy dělá větší bordel?A nikdo s tim nic neudělá... Z toho si každej může vzít ponaučení a vybrat si podle osobního gusta.Pokud tedy chceš dynamiku vol benzín,pokud spotřebu a pohodovou jízdu tak naftu...toť můj maličkej názor
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=v1fMnGwZ ... re=related !!! http://www.youtube.com/watch?v=NAbsLE88 ... re=related ...
|
29.4.10, 21:26 |
|
|
Karátek
Příspěvky: 1674 Bydliště: Olomoucký kraj - Mírov
|
A pokud chceš dynamiku a levný provoz, vol LPG. Na LPG ještě nedám dopustit. Jinak se jedná o "mrtvé" motory.
_________________ Škoda Favorit ELTRA 151 L PICK-UP Elektromobil. Rok výroby: 1992. Pohon: Trakční baterie. Napětí: 84 V. Kapacita: 180 Ah (C5). Výkon: 15,4 kW. Max. rychlost: 80 km/hod. Dojezd: Podle terénu, max. 80 km. Spotřeba: 20 až 25 kWh/100 km.
|
30.4.10, 18:44 |
|
|
Dallen
Příspěvky: 1225
|
Pod slovem pohoda si zrovna nepředstavuju klepání a chrochtavý zvuk nafťáku. Všechno má svoje a kadžý by si měl vybrat co bude pro něj lepší.
|
30.4.10, 18:59 |
|
|
Ondras83
Příspěvky: 17411 Bydliště: Stračov (u HK)
|
Karátek píše: z 66tky ALH udělám 81čku hned Jestli máš motor ALH, dej vstřiky a čipni rovnou na 96 kW/130PS nebo ještě více se dá načipovat. Zrovna tohle řeším a dalo by se načipovat i na 150PS. [/quote]
150ps už to pomalu začne kouřit a dvouhmota tě pošle do háje...
dát trysky z 81čky je nejlevnější nahnání výkonu...
_________________ "clovek musi mit odvahu to zkurvit"
|
4.5.10, 17:04 |
|
|
Reklama
|
Reklama
|
|
|
|
|
Kdo je online |
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků |
|
Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru Nemůžete odpovídat v tomto fóru Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
|
|